Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00289958/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Termo Mikołowski etap I – projekt kompleksowej termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 4a wraz z instalacją fotowoltaiczną”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 32-48-100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termo Mikołowski etap I – projekt kompleksowej termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 4a wraz z instalacją fotowoltaiczną”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c457215e-510a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Termo mikolowski etap I - projekt kompleksowej termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Mikolowie przy ul.Żwirki i Wigury 4a wraz z instalacja fotowoltaiczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej termomodernizacji dla budynku Starostwa Powiatowego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 4a wraz z instalacją fotowoltaiczną.
1.2. Wykonawca jest zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z nw. ustawami i rozporządzeniami wraz z ich późniejszymi zmianami:
1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, ze zmianami);
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 roku, w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U.2020 poz. 1609 z póź.zm.); oraz innych opisanych w SWZ
1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności::
1) Opracowanie wielobranżowej inwentaryzacji budynku – architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej;
2) Opracowanie audytu energetycznego (w celu pozyskania dofinansowania z funduszy ekologicznych WFOŚiGW, NFOŚiGW);
3) Wizualizację budynku wg wybranej przez Zamawiającego kolorystyki ;
4)Opracowanie kompleksowego projektu docieplenia ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji ( 3 wersje kolorystyczne do akceptacji przez Zamawiającego) wraz z robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi), pow. docieplenia około 3.400 m2; Wymiana obróbek blacharskich na dachu budynku, wymiana rynien i rur spustowych wraz z pokryciem całego dachu budynku papą termozgrzewalną ;
5) Opracowanie kompleksowego projektu instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 Kwp wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i stosownych zabezpieczeń (wraz z stosownymi wymaganymi uzgodnieniami z rzeczoznawcą p.poż.)
Charakterystyka i parametry instalacji fotowoltaicznej:
- kompletna instalacja o mocy 50 kWp
- miejsce zamocowania modułów fotowoltaicznych - na płaskim dachu budynku na balansowej konstrukcji wsporczej
- gwarancja na konstrukcję wsporczą z certyfikatem - min. 5 lat
- gwarancja na moduły PV - min. 15 lat
- wydajność modułów PV po roku - min. 98%
- wydajność modułów PV po 25 latach - min. 83%
- połączenie modułów PV - szeregowe
- falownik - 1 szt.
- gwarancja na falownik - min. 10 lat
- wykonanie instalacja elektrycznej i stosownych zabezpieczeń
6)Opracowanie projektu wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie pomieszczeń;
7) Opracowanie kompleksowego projektu węzła ciepła – kotłowni gazowej wraz z urządzeniami, technologia (dotyczy części B);
8)Opracowanie projektu kompleksowej wymiany wewnętrznej instalacji c. o. (piony, rozgałęzienia, grzejniki) – SEGMENT B
9) Opracowanie projektu zabudowy zewnętrznej centralnej jednostki klimatyzacji dla istniejących wewnętrznych klimatyzatorów;
10) Opracowanie projektu zabudowy zadaszenia przy wejściu do budynku w części B ( wizualnie i konstrukcyjnie nawiązać do istniejących w części A) ;
11) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich osobno dla poszczególnych zakresów oraz branż;
12) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB)
13) Opracowanie planu BIOZ
1.4.1 Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Uzyskania aktualnej mapy do celów projektowych ;
b) Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień wymaganych prawem w zakresie projektowym, sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz dokumentów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów uzgadniających projektu (gazownia, uzgodnienie p.poż dotyczące projektu fotowoltaiki);
c) niezwłocznego udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców, ewentualne modyfikacje dokumentacji projektowej, a także ustosunkowywania się do twierdzeń i uwag wykonawców robót budowlanych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych, aż do zawarcia umowy z wykonawcą robót, bez dodatkowego wynagrodzenia;
d) pełnienia usług doradczych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem, w szczególności w zakresie podmiotów dostarczających wyposażenie techniczne, technologiczne i funkcjonalne, w tym w szczególności współpraca z Zamawiającym podczas przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie merytorycznym, wraz z załącznikami oraz jeżeli będzie taka konieczność - udział wraz z Zamawiającym w posiedzeniach Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych instancjach odwoławczych.
e) Uzyskanie wymaganych uzgodnień z rzeczoznawcami.
f) Uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań projektowych.
g) Sporządzenie projektu budowlanego spełniającego wymogi uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia robót budowlanych (PZT, PA, PT).
h) Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie decyzji, warunków, odstępstw i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi wraz z ich uzyskaniem.
i) Przeprowadzenie ewentualnych badań i ekspertyz potrzebnych do opracowania dokumentacji projektowej.
j) Pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających, bądź wynikłe z przyjętych rozwiązań projektowych.
k) dokonania jednokrotnego zaktualizowania ( przeliczenia) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wszystkich branż zakresu projektu bez dodatkowego wynagrodzenia, w terminie 14 dni od daty zlecenia tej czynności przez Zamawiającego. .
1.4.2 Dokumentacja projektowa musi zawierać:
1) projekt zagospodarowania terenu opracowany na aktualnej mapie do celów projektowych dobudowa zadaszenia w części B budynku – 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD-R w pliku tekstowym (*PDF);
2) projekt architektoniczno-budowlany zawierający opinie uzgodnienia branżowe oraz inne dokumenty wymagane przepisami niezbędne w zakresie projektu - 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD-R w pliku tekstowym (*PDF);
3) projekt techniczny - 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD-R w pliku tekstowym (*PDF);
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż - 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD-R w pliku tekstowym (*PDF);
5) Przedmiary robót dla wszystkich branż - 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD-R w pliku tekstowym (*PDF oraz * ath)
6) Kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD-R w pliku tekstowym (*PDF oraz * ath );
7) Inwentaryzacja budynku - 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD-R w pliku tekstowym (*PDF);
8) Audyt energetyczny - 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD-R w pliku tekstowym (*PDF);
9) Wizualizację budynku wg wybranej przez Zamawiającego kolorystyki - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na nośnikach CD-R w pliku tekstowym (*PDF);
1.4.3 Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia (zeskanowana dokumentacja projektowa w jednym pliku), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie (*.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień. Wersja elektroniczna projektu budowlanego w formacie zamkniętym (*.pdf)
1.5 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z art. 99 - 102 ustawy Pzp.
1.5.1 Zgodnie z art.103 ust.1 ustawy Pzp. Dokumentacja projektowa wraz z specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowi podstawę opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane. Zgodnie z art.99 ust.4 Wykonawca nie może w dokumentacji projektowej dokonywać opisu w sposób który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Dokumentacja w swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń. Należy podać parametry brzegowe dla zastosowanych materiałów.
1.6 Dokumentacja projektowa musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
1.7. Zastosowane rozwiązania projektowe nie mogą ograniczać dostępności do projektowanych elementów infrastruktury technicznej dla osób niepełnosprawnych.
1.8 W przypadku zmian przepisów określających właściwości, jakie ma spełniać dokumentacja projektowa oraz przepisów Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami obowiązującymi w chwili przekazania dokumentacji projektowej.
1.9. Dokumentację projektową Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z wszelkimi gestorami sieci występujących na obszarze objętym opracowaniem.
1.10 Dokumentacja projektowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, w tym techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami .
1.11. Wykonawca zapewnia sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi i obowiązującymi Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. Wykonawca zapewni międzybranżową koordynację rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej tak, aby rozwiązania dla jednej branży nie wykluczały propozycji zawartej w innej branży lub by poszczególne propozycje nie kolidowały ze sobą.
1.12 Uzyskanie pozwolenia na budowę leży w gestii Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postepowanie zostało unieważnione, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zmianami) albowiem wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu.W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę. Oferta została odrzucone, na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 litera c) w związku z art.226 ust.1 pkt 2 litera b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści: w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie: jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej budowę lub przebudowę lub rozbudowę budynku*, o wartości wykonanej usługi minimum 100 000 złotych brutto”
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyburzenie budynku administrowanego przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie działka nr 1285/48
- "Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Renaturyzacja zdegradowanej doliny rzeki Bytomki w Rudzie Śląskiej realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w celu realizacji inwestycji pn. Rozwój diagnostyki i terapii chorób układu krążenia w SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Modernizacja Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 247 przy ul. Wrzeciono 9"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy dróg wewnętrznych z płyt betonowych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski"
- Rozbudowa, przebudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnego dworu na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną na os. Słocina w Rzeszowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





