Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00535983/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie Domu Kultury w Podłężu w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122509413
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie Domu Kultury w Podłężu w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94c5ff9e-9437-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038927/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Prowadzenie Domu Kultury w Podłężu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia realizujący zadanie zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na zarządzaniu Domem Kultury w Podłężu, realizowanym w sposób ciągły
i nieprzerwany, w okresie przewidzianym w zamówieniu, organizowaniu i przeprowadzaniu m.in.
a) warsztatów artystycznych w zakresie kultury i sztuki,
b) warsztatów kulinarnych,
c) warsztatów muzycznych
d) warsztatów tanecznych,
e) warsztatów ruchowych: survival, zumba, joga, fitness, pilates, cheerleaderki
f) warsztatów promujących zdrowy styl życia,
g) warsztatów z zakresu ekologii,
h) warsztatów edukacyjnych dla wszystkich grup społecznych,
i) spotkań społeczności lokalnej,
j) współpracy z lokalnymi stowarzyszeniami,
k) współpracy z grupami nieformalnymi oraz kołami gospodyń, klubami sportowymi, szkołą podstawową i przedszkolem.
l) ,spotkań społeczności lokalnej.
1. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) zarządzania domem kultury z najwyższą starannością uwzględniając profesjonalny charakter świadczonej usługi oraz dbania o interesy domu kultury przy pełnym wykorzystaniu swojej wiedzy,
2) zarządzania domem kultury w celu prowadzenia działalności z zakresu kultury na jak najwyższym poziomie
z jednoczesnym uwzględnieniem wielkości środków finansowych będących w dyspozycji domu kultury,
3) stworzenia szeroko pojętej oferty kulturalnej dla mieszkańców wsi Podłęże i gminy Niepołomice
z uwzględnieniem wszystkich grup społecznych, w tym:
a) organizowania warsztatów dla dzieci, młodzieży, dorosłych, seniorów (min. 20 godzin tygodniowo),
b) zapewnienia kompetentnych instruktorów i materiałów niezbędnych do prowadzenia warsztatów,
c) organizowania wydarzeń kulturalnych dla społeczności lokalnej,
d) inicjowania wydarzeń otwartych dla dzieci, młodzieży, dorosłych, seniorów i dla całych rodzin w szczególności warsztatów edukacyjnych, wzmacniających twórczy potencjał i międzypokoleniowe więzi (min. raz w miesiącu),
e) organizowania wykładów i prelekcji,
f) organizowania przestrzeni dla dyskusji o sprawach publicznych, umożliwienie spotkań lokalnemu społeczeństwu oraz lokalnym instytucjom, organizacjom, grupom nieformalnym.
4) ponoszenia opłat eksploatacyjnych związanych z korzystaniem z telefonu, łącza internetowego, energii elektrycznej, gazu, wody, kanalizacji oraz wywozu nieczystości.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) wspierania w rozwoju artystycznych grup amatorskich,
2) wspierania w rozwoju społeczeństwa obywatelskiego,
3) wspomagania w rozwoju społeczności lokalnej,
4) zwiększenia obecności domu kultury w przestrzeni publicznej w szczególności w przestrzeni wirtualnej,
5) rozpoznania, rozbudzania oraz zaspokajania zainteresowań i potrzeb kulturalnych mieszkańców wsi Podłęże i gminy Niepołomice,
6) kierowania i nadzorowania, a także bieżącej analizy działalności domu kultury,
7) prowadzenia racjonalnej gospodarki finansowej oraz zapewnienia racjonalnego gospodarowania mieniem domu kultury,
8) kształtowanie pozytywnego wizerunku domu kultury oraz stworzenia i skutecznego prowadzenia kampanii wizerunkowej,
9) identyfikacji wizualnej i promocyjnej,
10) rozwijania i utrzymywania współpracy z państwowymi oraz samorządowymi instytucjami kultury, organizacjami oraz grupami działającymi na terenie gminy Niepołomice, a także innymi podmiotami działającymi w sferze kultury,
11) użyczania pomieszczeń organizacjom działającym na terenie gminy Niepołomice po uprzednim ustaleniu terminu z Zarządcą.
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności
w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz
wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności:
- organizowanie, inspirowanie i prowadzenie działalności merytorycznej w Domu Kultury w Podłężu,
- zapewnienie właściwego i pełnego wykorzystania czasu pracy podległych pracowników,
- organizacja i realizacja zaplanowanych imprez artystycznych i kulturalno- oświatowych na terenie Domu Kultury w Podłężu oraz poza jego obrębem,
- bieżący nadzór nad stanem technicznym obiektu oraz sprzętem będącym na jego wyposażeniu, właściwego
i racjonalnego korzystania z powierzonego mienia oraz zabezpieczenia go przed utratą i zniszczeniem,
- nadzór nad właściwą reklamą i popularyzacją zaplanowanych imprez,
- współpraca z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi i instytucjami w zakresie realizacji zadań domu kultury oraz w celu organizacji i realizacji wspólnych projektów i wydarzeń,
- sprawdzanie faktur, rachunków pod względem formalnym i merytorycznym oraz przestrzegania dyscypliny budżetowej,
- ewidencjonowanie i kontrolowanie wykorzystania środków trwałych oraz przedmiotów nietrwałych,
- uczestniczyć w naradach, szkoleniach, kursach i imprezach,
- przestrzegania ochrony danych osobowych uzyskiwanych w związku z wykonywaną pracą,
- opracowywanie i sporządzanie informacji, harmonogramów, planów, sprawozdań i innych dokumentów z zakresu działalności domu kultury,
- pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych z funduszy unijnych i krajowych w celu wzbogacenia oferty programowej domu kultury; sporządzanie wniosków aplikacyjnych, wystąpień, rozliczeń,
- utrzymywanie w należytym stanie i porządku budynku, urządzeń, narzędzi, strojów, rekwizytów i innych przedmiotów stanowiących wyposażenie Domu Kultury w Podłężu.
2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów
w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2022 r. poz. 1952).
3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Siedlisko Kultury
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832113373
7.3.3) Ulica: Zagórze 185
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NIEPOŁOMICE
więcej: przetargi NIEPOŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.