Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie trzech nowych funkcji Kompleksowego Systemu Zarządzania Biblioteką PROLIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781355
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie trzech nowych funkcji Kompleksowego Systemu Zarządzania Biblioteką PROLIB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3a346b4-9e6a-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099042/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Wdrożenie trzech funkcjonalności systemu zarządzania bibliotekami PROLIB
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – usługa będąca przedmiotem zamówienia może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów ‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Uzasadnienie: Zamówienie może być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę, tj. Sygnity Business Solutions S.A. ul. Dąbrowskiego 12, 65-021 Zielona Góra, ponieważ jako autor
oprogramowania PROLIB posiada do niego pełne prawa autorskie zarówno osobiste, jaki majątkowe w rozumieniu art. 16 i 17 ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U z 2021 r. poz. 1062)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.84.2023.KBA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138834,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wdrożenie w Systemie PROLIB trzech Nowych funkcji tj.: Dzielenie skanów, Integracja z Węzłem Krajowym oraz Płatności on-line, w terminach, o których mowa w ust. 3.
2) udzielenie licencji na korzystanie z Nowych funkcji w terminie ich Uruchomienia Produkcyjnego,
3) świadczenie Serwisu Nowych funkcji na warunkach opisanych w załączniku nr 1a Umowy serwisowej:
a) dla funkcji Dzielenie skanów przez okres od pierwszego dnia miesiąca następującego po dacie podpisania bez uwag Protokołu Uruchomienia Produkcyjnego przedmiotowej funkcji, jednak nie wcześniej niż 1 lipca 2024 r., do dnia 31 grudnia 2024.
b) dla funkcji Integracja z Węzłem Krajowym przez okres od pierwszego dnia miesiąca następującego po dacie podpisania bez uwag Protokołu Uruchomienia Produkcyjnego Etapu II przedmiotowej funkcji do dnia 31 grudnia 2024 r.
c) dla funkcji Płatności on-line od pierwszego dnia miesiąca następującego po dacie podpisania bez uwag Protokołu Uruchomienia Produkcyjnego przedmiotowej funkcji do dnia 31 grudnia 2024 r.
2. Wdrożenie Nowych funkcji, o których mowa w ust. 1 pkt 1) odbędzie się
w następujących terminach:
1) dla funkcji Dzielenie skanów - wdrożenie w zakresie opisanym w Załączniku nr 1 do umowy ust. 1, w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy,
2) dla funkcji Integracja z Węzłem Krajowym:
a) Etap I – wdrożenie w zakresie opisanym w Załączniku nr 1 do umowy ust. 2 pkt 2, w terminie do 1 miesiąca od daty zawarcia umowy,
b) Etap II – wdrożenie w zakresie opisanym w Załączniku nr 1 do umowy ust. 2 pkt 3, w terminie wynikającym z warunków uzgodnionych z operatorem Węzła Krajowego,
3) Dla funkcji Płatności on-line – wdrożenie w zakresie opisanym w Załączniku nr 1 do umowy ust. 3, w terminie do 1 miesiąca od daty zawarcia umowy.
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - Wymagania funkcjonalne i zakres wdrożenia Nowych funkcji.
Użytkownikami systemu bibliotecznego, są następujące jednostki:
1) Biblioteka Pedagogiczna w Białej Podlaskiej wraz z filiami (Parczew i Łuków);
2) Biblioteka Pedagogiczna w Chełmie;
3) Biblioteka Pedagogiczna w Zamościu wraz z filiami (Hrubieszów, Tomaszów Lubelski i Biłgoraj);
4) Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Lublinie wraz z filią w Janowie Lubelskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48161000-4 - Biblioteczny system zarządzania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170765,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170765,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170765,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sygnity Business Solutions S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9290094326
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-021
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYGNITY BUSINESS SOLUTIONS S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SYGNITY BUSINESS SOLUTIONS S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170765,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Zmiana sposobu zasilania w ciepło budynku przy ul. Sienkiewicza 20 w Chełmie, będącego siedzibą Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Okręgowej w Lublinie z siedzibą w Chełmie i Prokuratury Rej. w Chełmie
- Funkcja Inżyniera przy realizacji : ."Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 837 w zakresie budowy mostu przez Wieprz w m. Nielisz wraz z rozbudową dojazdów do mostu".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.