Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538691/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOCZU UL. MARII KONOPNICKIEJ 6 63-313 CHOCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 6
1.5.2.) Miejscowość: Chocz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-313
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zschocz@ecentrum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zschocz.szkolna.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f6d7724-94f3-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6d7724-94f3-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018603/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCh.260.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w dni nauki szkolnej usługi: ”Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych” w
kresie od 03 stycznia 2024 r do 20 grudnia 2024 r.
2. Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów do Zespołu Szkół w Choczu z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez Zamawiającego) do siedziby szkoły oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków wskazanych przez Zamawiającego) po zajęciach szkolnych zgodnie z przedstawionymi poniżej trasami dowozów. Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich.
3. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych według rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie realizowany w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe godziny przyjazdu i odjazdu zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4. Zamawiający wymaga, aby rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Chocz były tak skonstruowane, aby umożliwiły uczniom także transport na rozpoczęcie
i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp.
5. Liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie do 20% . W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu.
6. Liczba uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych do siedziby Zamawiającego zgodnie z wykazem imiennym uczniom w terminie do 28 każdego
miesiąca na kolejny miesiąc. Wszyscy uczniowie mają zostać dowiezieni na zajęcia na godzinę 800.
8. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii autobusu do zapewnienia autobusu zastępczego we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
9. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 z późn. zm.) i ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
10. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania, muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021r. poz. 450 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.).
11. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na świadczenie usług musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów.
12. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
13. Dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów wydawanych osobom uprawnionym do przejazdu na podstawie imiennych wykazów uczniów przekazywanych przez dyrektora szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141963,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141963,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141963,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pleszewskie Linie Autobusowe "GAEDIG - REISEN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171023063
7.3.3) Ulica: Św. Ducha 5
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141963,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-20INNE PRZETARGI CHOCZ
więcej: przetargi CHOCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozu pacjentów do Ambulatoryjnej Stacji Dializ Szpitala Praskiego w ramach transportu pojazdami dopuszczonymi do przewozu osób
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Walim do szkół specjalnych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- III postępowanie
- Dowóz uczniów wraz z opieką do Specjalnych Ośrodków Szkolno - Wychowawczych w: Oświęcimiu, Skawinie, Kalwarii Zebrzydowskiej oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.