eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małkinia Górna › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 zł
z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁKINIA GÓRNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przedszkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Małkinia Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 644 80 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@malkiniagorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab6a02af-97ff-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 zł
z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab6a02af-97ff-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023203/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1800000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542840

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BFP.271.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w roku 2023 Gminy Małkinia Górna.
2) Waluta kredytu : złoty polski (PLN)
3) Okres kredytowania : od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2036 roku
4) Wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 29.12.2023 roku
5) Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo
6) Harmonogram spłat rat kredytowych: roczne spłaty: karencja w spłacie rat kapitałowych w 2024r, w 2025r. - 120 000,00zł, w 2026r. – 120 000,00zł, w 2027r. – 150 000,00zł, w 2028r. – 150 000,00zł, w 2029r. - 150 000,00zł, w 2030r. – 150 000,00zł, w 2031r.
- 150 000,00zł, w 2032r. – 150 000,00 zł, w 2033r. – 150 000,00 zł, w 2034r.
– 150 000,00 zł, w 2035r. – 150 000,00 zł i w 2036r. – 210 000,00zł

31.01.2025 10 000,00
28.02.2025 10 000,00
31.03.2025 10 000,00
30.04.2025 10 000,00
31.05.2025 10 000,00
30.06.2025 10 000,00
31.07.2025 10 000,00
31.08.2025 10 000,00
30.09.2025 10 000,00
31.10.2025 10 000,00
30.11.2025 10 000,00
31.12.2025 10 000,00
31.01.2026 10 000,00
28.02.2026 10 000,00
31.03.2026 10 000,00
30.04.2026 10 000,00
31.05.2026 10 000,00
30.06.2026 10 000,00
31.07.2026 10 000,00
31.08.2026 10 000,00
30.09.2026 10 000,00
31.10.2026 10 000,00
30.11.2026 10 000,00
31.12.2026 10 000,00
31.01.2027 12 500,00
28.02.2027 12 500,00
31.03.2027 12 500,00
30.04.2027 12 500,00
31.05.2027 12 500,00
30.06.2027 12 500,00
31.07.2027 12 500,00
31.08.2027 12 500,00
30.09.2027 12 500,00
31.10.2027 12 500,00
30.11.2027 12 500,00
31.12.2027 12 500,00
31.01.2028 12 500,00
29.02.2028 12 500,00
31.03.2028 12 500,00
30.04.2028 12 500,00
31.05.2028 12 500,00
30.06.2028 12 500,00
31.07.2028 12 500,00
31.08.2028 12 500,00
30.09.2028 12 500,00
31.10.2028 12 500,00
30.11.2028 12 500,00
31.12.2028 12 500,00
31.01.2029 12 500,00
28.02.2029 12 500,00
31.03.2029 12 500,00
30.04.2029 12 500,00
31.05.2029 12 500,00
30.06.2029 12 500,00
31.07.2029 12 500,00
31.08.2029 12 500,00
30.09.2029 12 500,00
31.10.2029 12 500,00
30.11.2029 12 500,00
31.12.2029 12 500,00
31.01.2030 12 500,00
28.02.2030 12 500,00
31.03.2030 12 500,00
30.04.2030 12 500,00
31.05.2030 12 500,00
30.06.2030 12 500,00
31.07.2030 12 500,00
31.08.2030 12 500,00
30.09.2030 12 500,00
31.10.2030 12 500,00
30.11.2030 12 500,00
31.12.2030 12 500,00
31.01.2031 12 500,00
28.02.2031 12 500,00
31.03.2031 12 500,00
30.04.2031 12 500,00
31.05.2031 12 500,00
30.06.2031 12 500,00
31.07.2031 12 500,00
31.08.2031 12 500,00
30.09.2031 12 500,00
31.10.2031 12 500,00
30.11.2031 12 500,00
31.12.2031 12 500,00
31.01.2032 12 500,00
29.02.2032 12 500,00
31.03.2032 12 500,00
30.04.2032 12 500,00
31.05.2032 12 500,00
30.06.2032 12 500,00
31.07.2032 12 500,00
31.08.2032 12 500,00
30.09.2032 12 500,00
31.10.2032 12 500,00
30.11.2032 12 500,00
31.12.2032 12 500,00
31.01.2033 12 500,00
28.02.2033 12 500,00
31.03.2033 12 500,00
30.04.2033 12 500,00
31.05.2033 12 500,00
30.06.2033 12 500,00
31.07.2033 12 500,00
31.08.2033 12 500,00
30.09.2033 12 500,00
31.10.2033 12 500,00
30.11.2033 12 500,00
31.12.2033 12 500,00
31.01.2034 12 500,00
28.02.2034 12 500,00
31.03.2034 12 500,00
30.04.2034 12 500,00
31.05.2034 12 500,00
30.06.2034 12 500,00
31.07.2034 12 500,00
31.08.2034 12 500,00
30.09.2034 12 500,00
31.10.2034 12 500,00
30.11.2034 12 500,00
31.12.2034 12 500,00
31.01.2035 12 500,00
28.02.2035 12 500,00
31.03.2035 12 500,00
30.04.2035 12 500,00
31.05.2035 12 500,00
30.06.2035 12 500,00
31.07.2035 12 500,00
31.08.2035 12 500,00
30.09.2035 12 500,00
31.10.2035 12 500,00
30.11.2035 12 500,00
31.12.2035 12 500,00
31.01.2036 17 500,00
29.02.2036 17 500,00
31.03.2036 17 500,00
30.04.2036 17 500,00
31.05.2036 17 500,00
30.06.2036 17 500,00
31.07.2036 17 500,00
31.08.2036 17 500,00
30.09.2036 17 500,00
31.10.2036 17 500,00
30.11.2036 17 500,00
31.12.2036 17 500,00

7) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od dnia wypłaty w miesięcznych okresach obrachunkowych
8) Płatność rat odsetkowych w dniu płatności raty kapitałowej, za kolejny miesiąc za który zostały naliczone na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Informacja zostanie przekazana 5 dni przed terminem płatności raty kapitałowej i odsetkowej.
9) W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymagana płatność w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
10) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M notowanej pierwszego dnia okresu obrachunkowego powiększona o marżę banku.
11) Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu.
12) Możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
13) Zmniejszenie kwoty kredytu, w przypadku nieprzewidzianego wzrostu dochodów budżetowych gminy bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
14) Zmiana harmonogramu spłaty kredytu – bez dodatkowych kosztów, jeżeli wystąpią okoliczności zmuszające Zamawiającego do zmiany terminów spłaty.
15) Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania obowiązującej umowy.
16) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
17) Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego
18) Zamawiający wymaga wadium

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949555,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949555,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 759 000 27 35

7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 32

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949555,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2036-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.