Og³oszenie z dnia 2021-03-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00038282/01 - Wynik z dnia 2021-04-22
Og³oszenie nr 2021/BZP 00014503 z dnia 2021-03-08 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Szko³y Podstawowej nr 2 przy ul. Komuny Paryskiej 36/38 we Wroc³awiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D INWESTYCJI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931040088
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Januszowicka 15 A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-135
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.7.) Numer telefonu: 48 71 36 07 331
1.5.8.) Numer faksu: 48 71 36 07 331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@zim.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zim.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Szko³y Podstawowej nr 2 przy ul. Komuny Paryskiej 36/38 we Wroc³awiu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a8d6b166-7b29-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00014503
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000911/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.33 Remont sklepieñ ³ukowych w piwnicy i naprawa posadzki na parterze w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Komuny Paryskiej we Wroc³awiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: -
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: -
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): -
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): -
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.362.6.SP-2 Komuny Paryskiej.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie budynku Szko³y Podstawowej nr 2 przy ul. Komuny Paryskiej 36/38 we Wroc³awiu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem
45232451-8 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Koñcowa ocena danej oferty zostanie wyliczona jako suma punktówuzyskanych przez ni± za poszczególne kryteria. 2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, którabêdzie przedstawia³a najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów okre¶lonych SWZ , czyli oferta, którauzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku). 3. Ocenapunktowa bêdzie dotyczyæ wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i niepodlegaj±cych odrzuceniu. 4.Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y bardzo szczegó³owo wype³niæ tabele w formularzu ofertowymdotycz±ce do¶wiadczenia osób dysponowanych na funkcje kierownika budowy wpisuj±c nazwêinwestycji wraz z opisem robót pozwalaj±cym stwierdziæ, ¿e wymienione realizacje potwierdzaj±posiadanie do¶wiadczenia zawodowego postawionego przez Zamawiaj±cego w powy¿szych punktachjak równie¿ okres realizacji inwestycji wraz z okresem pe³nienia funkcji kierowniczych oraz nazwê iadres Zamawiaj±cego. 5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y wype³niæ wymiar etatu w formularzuofertowym w przypadku deklarowania zatrudnienia osób m³odocianych lub niepe³nosprawnych lubbezrobotnych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ. 6. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³bydo powstania obowi±zku podatkowego Zamawiaj±cego zgodnie z przepisami o podatku od towarów ius³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiaj±cy w celu ocenytakiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zekwp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (art. 225 ust. 1 Ustawy Pzp). W takiej sytuacjiwykonawca ma obowi±zek: 6.1. poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzieprowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego; 6.2. wskazania nazwy (rodzaju)towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zkupodatkowego; 6.3. wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowymzamawiaj±cego, bez kwoty podatku; 6.4. wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie zwiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób m³odocianych lub niepe³nosprawnych lub bezrobotnych
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. ZDOLNO¦Æ DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadaj±cej osobowo¶ci prawnej albo wykonawcy, którzy prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA.ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.4. ZDOLNO¦Æ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e: 4.1. dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 4.1.1. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej,4.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.:w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych niewcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu dorejestru lub ewidencji; 2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samejgrupy kapita³owej; 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresieostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶cijest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiotzamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, narzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy teroboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robotyzosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty. 4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacjizamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolêjako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówieniapublicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawiedo dysponowania tymi osobami;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenia Wykonawcy: 1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania, 1.2. ospe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, 1.3. o korzystaniu przy wykazywaniu spe³nianiawarunków udzia³u w postêpowaniu z zasobów podmiotów trzecich. 2. O¶wiadczenie okorzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 3. Dowód wniesienia wadiumwraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiaj±cy winien zwróciæ wadium (wprzypadku wniesienia wadium w pieni±dzu). 4. Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lubkopii po¶wiadczonej notarialnie. 4.1. W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru – pe³nomocnictwo do podpisania oferty lubpodpisania oferty i zawarcia umowy z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lubw formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie. 4.2. W przypadku podmiotówwystêpuj±cych wspólnie – pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicielika¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu (zgodnie zart. 58 Ustawy Pzp), z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub w formie kopiinotarialnie po¶wiadczonej elektronicznie. 4. Zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobachktórego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub wformie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
2500,00 z³6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczeniask³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty tepotwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wzakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u wpostêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 2. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cyniezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia, musi byæ spe³niony:2.1. przez Wykonawcê samodzielnie,lub 2.2. przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê)samodzielnie, lub 2.3. samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cychwspólnie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej zamieszczonej pod adresem: https://zimwroc. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-21
2021-03-08 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegaj±cej na przebudowie chodnika wraz z budow± przystanku autobusowego z zatok± przy Szkole Podstawowej w ¦wiêtej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA CI¡GU PIESZO-ROWEROWEGO przy drodze wojewódzkiej nr 338 na odcinku WO£ÓW - STARY WO£ÓW, zlokalizowanego w km 12+260 - 14+250
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 455 w zakresie ci±gu pieszo - rowerowego i ¶cie¿ki rowerowej wzd³u¿ ul. O³awskiej od ul. Ogrodowej do ul. Le¶nej w Jelczu-Laskowicach
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 338 na odcinku od skrzy¿owania z drog± gminn± G102806 do m. Stary Wo³ów w km 9+900 - 11+810.
- "Dostawa podstawowych materia³ów zu¿ywalnych do laboratorium z podzia³em na 4 czê¶ci na podstawie umowy ramowej."
- SZP/243-205/2025 Przebudowa pomieszczeñ nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wroc³awskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wroc³awiu.
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Ko³bieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z gara¿em dla samochodu ratowniczo - ga¶niczego
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 im. ¯o³nierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeñ w PBW w Nowym S±czu Filia w Zakopanem
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - G³ownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.