Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00285688/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i doposażenie placów zabaw i siłowni zewnętrznych w miejscowościach Gręziny, Panigródz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Gołańcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Doktora Piotra Kowalika 2
1.5.2.) Miejscowość: Gołańcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-130
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2683318
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 2683312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@golancz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.golancz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i doposażenie placów zabaw i siłowni zewnętrznych w miejscowościach Gręziny, Panigródz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af6b019-4e9c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002038/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zakup i montaż elementów placów zabaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 25544,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Panigródz – Plac zabawW ramach zadania należy zamontować 2 elementy siłowni zewnętrznej:
1 sztuka - narciarz,
1 sztuka - wyciskanie siedząc
Opis techniczny projektowanych urządzeń zawarty jest w załączniku pn. Dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres prace został określony w załączniku pn. Kosztorysy ofertowe, przedmiary który jest podstawą wyceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 7550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Modernizacja małej architektury ogrodowej w m. GręzinyW ramach zadania należy zamontować 4 urządzenia siłowni zewnętrznej oraz zniwelować teren i obsiać go trawą.
Poniżej wykaz urządzeń do zamontowania:
1. Rower+Jeździec na pylonie
2. Orbitrek+Narciarz na pylonie
3. Surfer podwójny
4. Biegacz pojedynczy
Opis techniczny projektowanych urządzeń zawarty jest w załączniku pn. Dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres prace został określony w załączniku pn. Kosztorysy ofertowe, przedmiary który jest podstawą wyceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 17994,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota wskazana przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia to 5 800,00 zł, natomiast oferta Wykonawcy z najniższą ceną, która nie podlegała odrzuceniu, wskazuje na kwotę 7 503,00 zł. Jednocześnie wskazuję, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7503,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w dniu 21 grudnia 2021 roku uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta druga w kolejności z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Kwota wskazana przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia to 21 300,00 zł, natomiast oferta kolejnego Wykonawcy, która nie podlegała odrzuceniu, wskazuje na kwotę 24 889,79 zł. Jednocześnie wskazuję, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21279,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26752,50 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Sośninka
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Czernikowie.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz przedszkola wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Cymsa w Gnieźnie
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Krupskim Młynie przy ul. Krasickiego, na działce ewidencyjnej nr 196/5
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zagospodarowanie terenu wokół Przedszkola Samorządowego w Tyszowcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





