Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474562/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
- 2022/BZP 00510413/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2023 roku" - z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 7 im. K .Przerwy Tetmajera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121316407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowotarska 32A
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182068495
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p7zak@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p7zak.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f79f986b-728d-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2023 roku" - z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f79f986b-728d-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474562/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P7.0271 - 2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42058,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem.Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 1 - DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW, WYROBÓW WĘDLINIARSKICH, DROBIU, WYROBÓW DROBIARSKICH
Lp. Nazwa jm Ilość
1. Kiełbasa szynkowa wieprzowa od 70 % mięsa kg 8
2. Kiełbasa podwawelska od 70 % mięsa kg 10
3. Szynka konserwowa wieprzowa od 70 % mięsa kg 10
4. Karczek wieprzowy bez kości kg 8
5. Szynka wieprzowa od 70 % mięsa kg 10
6. Polędwica sopocka od 70 % mięsa kg 3
7. Szynka wiejska od 70 % mięsa kg 3
8. Kiełbasa żywiecka od 70 % mięsa kg 15
9. Szynka z indyka od 70 % mięsa kg 3
10. Udko z kurczaka kg 100
11. Podgardle wędzone kg 3
12. Udko z kurczaka wyfiletowane b/k kg 60
13. Porcja rosołowa drobiowa kg 20
14. Schab b/k kg 90
15. Szynka b/k surowa kuleczki kg 100
16. Mięso rosołowe wołowe (antrykot) kg 8
17. Wątróbka drobiowa kg 10
18. Łopatka b/k kg 85
19. Pieczeń wołowa kg 60
20. Gulasz wołowy kg 20
21. Filet z indyka kg 70
22. Filet z kurczaka pojedynczy b/k kg 100
23. Pasztet pieczony drobiowy kg 9
24. Szynka gotowa z kurczaka od 70 % mięsa kg 3
25. Cielęcina udziec - mięso kg 10
26. Polędwiczki wieprzowe kg 5
27. Kiełbasa biała parzona od 70 % mięsa kg 6
28. Żeberka wędzone kąty kg 6
29. Parówki dla najmłodszych od 70% mięsa szt. 200
30. Kurczak świeży kg 5
31. Boczek wędzony od 70 % mięsa kg 11
32. Kiełbasa śląska od 70% mięsa kg 8
33. Podudzia z kurczaka pałeczka kg 8
34. Pasztet z królika (słoik) szt. 18
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 23445,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem.Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 2 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Lp. Nazwa jm Ilość
1. Kefir 350 g - 2% szt. 85
2. Śmietana 18% 400 g szt. 400
3. Margaryna Palma 250 g szt. 180
4. Mleko 3,2% - butelka szt. 1 350
5. Masło ekstra 82% 200 g szt. 650
6. Twaróg półtłusty 500 g szt. 300
7. Serek homogenizowany – 150 g owocowy szt. 500
8. Ser żółty Edamski kg 16
9. Ser żółty Złota Gołda z dziurami kg 16
10. Ser żółty salami kg 16
11. Jogurt pitny 250g różne smaki szt. 800
12. Jogurt w kubku owocowy – 150 g szt. 300
13. Masło klarowane 1 l szt. 3
14. Jogurt naturalny 1 l szt. 10
15. Śmietanka 36% 1 l szt. 40
16. Serek topiony kremowy szt. 55
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15544000-3 - Ser twardy
15530000-2 - Masło
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.5.) Wartość części: 18612,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20869,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20869,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20869,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne ,,Szubryt" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343577582
7.3.3) Ulica: Węgrzynek 50
7.3.4) Miejscowość: Chełmiec
7.3.5) Kod pocztowy: 33-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20869,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Wymiana instalacji sanitarnych: woda ciepła i zimna, kanalizacja, centralne ogrzewanie oraz roboty budowlane uzupełniające po wykuciach i zamurowaniach instalacji wod-kan. w budynku Sądu Rejonowego
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywne dostawy nabiału do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - mięso, wędliny.
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz mleka modyfikowanego dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.