Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00237805/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00244844/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00249681/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2022/BZP 00047027/01 - Wynik z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktyczno-edukacyjnych, brajlowskich i do rewalidacji wzroku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktyczno-edukacyjnych, brajlowskich i do rewalidacji wzroku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7523c345-2ffa-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt RPLD.11.01.03-10-0001/19-00 pn. „Poznajemy, doświadczamy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237805/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.114.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141596,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy do rewalidacji wzroku takich jak: pomoce optyczne typu: lupy powiększające, soczewki a także testy diagnostyczne. Pomoce będą wykorzystywane przez terapeutów do pracy z dziećmi słabowidzącymi i niewidomymi4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
38624000-5 - Pomoce optyczne
4.5.5.) Wartość części: 54512,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych pomocy dydaktyczno-edukacyjnych typu: gry, układanki, historyjki obrazkowe, klocki, puzzle, figury geometryczne, urządzenia do komunikacji alternatywnej, ćwiczenia, tabliczki i tablice. Pomoce będą wykorzystywane przez nauczycieli rehabilitantów do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo, umysłowo, słabo widzącymi i niewidomymi na zajęciach specjalistycznych wyrównujących deficyty4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 73329,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń brajlowskich takich jak: wygrzewarka do papieru pęczniejącego, maszyny do pisania pismem brajla, tabliczka, ramka i folia do odwzorowania linii. Pomoce będą wykorzystywane podczas zajęć specjalistycznych do terapii pracą dotykową i brajlem z dziećmi słabowidzącymi i niewidomym.4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38624000-5 - Pomoce optyczne
4.5.5.) Wartość części: 13753,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona w części 1 postępowania podlega odrzuceniu, co skutkuje unieważnieniem zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty złożone w części 2 postępowania podlega odrzuceniu, co skutkuje unieważnieniem zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby PSM I stopnia im. Aleksandra Tansmana w Łodzi
- Wdrożenie wykorzystania AI w środowisku pracy UMED, poprzez zakup narzędzia do analizy wyników przeprowadzonych ankiet i uzyskiwania opinii pracowników w ramach projektu FLEXY-UMED.
- Sukcesywne dostawy akcesoriów i sprzętu jednorazowego
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi z przystosow...
- Usługa rezerwacji i zakupu biletów lotniczych zagranicznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pracowników, doktorantów i studentów oraz gości zagranicznych
- Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2026 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie urządzeń komputerowych w ramach projektu pn. "Ogólniak na warsztat - wsparcie kształcenia ogólnego w ZSB nr 1, ZSM oraz XX LO w Poznaniu".
- "Zakup wyposażenia kuchennego, artykułów plastycznych, pomocy do zajęć dydaktycznych i dodatkowych do Przedszkola w Oblęgorku "
- Sprzedaż pomocy dydaktycznych przeznaczonych do realizacji pozalekcyjnych zajęć edukacyjnych (...) w podziale na 2 części.
- Poprawa jakości kształcenia dzieci i młodzieży w Gminie Sanok poprzez zakup wyposażenia (technologii informacyjno-komunikacyjnych) dla Szkoły Podstawowej w Prusieku
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- "Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"
więcej: Pomoce medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





