Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297454/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Wielkopolskiej w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630077644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 20 Października 2
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 605905284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola-3@sp3sroda.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3sroda.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sejmiksredzki.pl/cms/16306/szkola_podstawowa_nr_3_w_srodzie_wielkopolskiej1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Wielkopolskiej w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70494be2-5355-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297454/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Wielkopolskiej przy ul. 20 Października 2. Zgodnie z wymaganiami OPZ-Zestaw konstrukcyjny z różnych dziedzin z akcesoriami: Zestaw elektryczność – obwody elektryczne - 5 zestawów
-Komplet do doświadczeń z magnetyzmu - 1 zestaw
- Zestaw optyka laserowa - 1 szt.
- Drukarka 3D wraz z akcesoriami i systemem uruchomienia i wdrożenia druku 3D - 1 szt.
- Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 10szt.
- Stacja lutownicza typu 2 w 1 z wbudowaną dodatkową stacją na gorące powietrze HOTAIR. - 2szt.
-Filament biały - 2 szt.
-Filament czarny - 2 szt.
-Filament niebieski - 2szt.
-Filament żółty - 2szt.
-Filament czerwony - 2szt.
-Filament zielony - 2szt.
-Klocki konstruktor: Zestaw - 15 zestawów
-Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami (1) - 1 zestaw
-Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami (2) - 1 zestaw
-Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami (3) - 2 zestawy
-Robot edukacyjny wraz z akcesoriami- zestaw 4 robotów wraz z wyświetlaczami LED matrix - 4 zestawy
-Biblioteka modeli 3D lub robotów online 1 szt.
-Mikroskop wraz z akcesoriami - 1 szt.
-Pen 3D z akcesoriami (1) - 10 szt.
-Pen 3D z akcesoriami (2) - 5 zestawów
-Skaner kombatybilny z drukarką 3D - 2 szt.
-Wizualizer kompatybilny z mikroskopem - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
38520000-6 - Skanery
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 119520,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Wielkopolskiej przy ulicy 20 Października 2. Zgodnie z wymaganiami OPZ.-Mikrofon nagłowny z akcesoriami - 2 szt.
-Bateryjna kolumna mobilna Bluetooth + Mixer i bezprzewodowy mikrofon (w zestawie jeden nagłowny) - 1 szt.
-Zestaw nagłośnieniowy - 1 szt.
-Gimbal - 3 szt.
-Statyw z akcesoriami - 3 szt.
-Mikroport z akcesoriami - 15 szt.
-Oświetlenie do realizacji nagrań -3 szt.
-Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 3 szt.
-Aparat cyfrowy/kamera - 4 szt.
-Aparat fotograficzny z akcesoriami - 2 szt.
-Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem - wspierającymi ich funkcjonowanie - 2 komplety ( 8 sztuk)
-Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem - wspierającymi ich funkcjonowanie - 6 zestawów
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 163110,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Wielkopolskiej przy ulicy 20 Października 2. Zgodnie z wymaganiami OPZMaszyna do szycia z akcesoriami - 1 szt.
Maszyna do szycia z akcesoriami - 1 szt.
Maszyna do szycia z akcesoriami - 6 szt.
Igły do maszyny do szycia - 10 zestawów
Igły cerówki - 1 szt.
Ramy tkackie - krosna do tkania - 5 szt.
Nożyczki uniwersalne - 10 szt.
Nożyczki uniwersalne - 30 szt.
Zestaw igieł - 10 zestawów
Plastikowe igły krótkie - 2 zestawy
Zestaw igieł - 5 zestawów
Szpilki - 5 szt.
Szydełka - 5 szt.
Kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym - 2 szt.
Zlew + kran - 1 szt.
Zestaw garnków i patelni - 1 zestaw
Zestaw garnków i patelni - 1 zestaw
Komplet sztućców - 1 komplet
Komplet sztućców - 1 komplet
Blender - 1 szt.
Blender - 1 szt.
Mikser - 1 szt.
Mikser - 1szt.
Robot wielofunkcyjny - 1 szt.
Robot wielofunkcyjny - 1 szt.
Zestaw noży - 1 zestaw
Zestaw noży 1 zestaw
Zestaw desek do krojenia - 1 zestaw
Zestaw desek do krojenia - 3 szt
Zastawa stołowa - 1 zestaw
Zastawa stołowa - 1 komplet
Sito - 1 szt.
Sito - 1 szt.
Durszlak - 1 szt.
Durszlak - 1 szt.
Durszlak - 1szt.
Stolnica - 2 szt.
Stolnica - 1 szt.
Wałek - 1 szt.
Wałek - 2szt.
Miska - 2 szt
Miska - 3szt
Miska - 3szt
Patelnia - 1 szt
Patelnia - 1 szt
Patelnia - 1 szt
Ubijaczka - 1 szt.
Ubijaczka - 1 szt.
Ubijaczka - 1 szt.
Deska do prasowania - 1 szt
Żelazko - 1 szt
Mała lodówka - 1 szt
Opiekacz - 2 szt
Papier ścierny - 7 szt
Klej pojemność 500 g - 50 szt
Klej do pistoletu - 4szt.
Wkłady klejowe do pistoletu - 2 szt.
Wkłady klejowe do pistoletu - 30 szt.
Lupa - 2 szt
Gwoździe - 10 zestawów
Zszywki (do takera) - 6 kompletów po 1 z każdego rodzaju
Tekstylia - 25 m
Lakiery - 5 szt.
Farby (do drewna i metalu) - 10 szt.
Pędzle - 2 szt
Koszyk na baterie - 2 szt.
Przewody elektryczne - 1komplet
Stół warsztatowy stolarski - 15 szt.
Szafa na narzędzia zamykana na klucz - 3 szt.
Obrotowy stołek warsztatowy - 30szt.
Pojemnik warsztatowy - 10szt.
Stolik meblowy - 1 szt.
Tablica ścieralne - 5 szt.
Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka z akcesoriami - 10szt.
Narzędzie ręczne + zestaw wierteł - 10szt
Szlifierka oscylacyjna z akcesoriami - 15szt.
Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gorąco z akcesoriami - 10szt.
Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gorąco z akcesoriami - 1 szt
Akumulatorowy pistolet do kleju - 10szt.
imadło obrotowe - 15 szt.
Suwmiarka - 12 szt
Zestaw młotków -1 sztuka
Zestaw wkrętaków (śrubokrętów) - 3 zestawy
Skrzynka narzędziowa duża z wyposażeniem - 15 szt.
Miernik uniwersalny (multimetr) - 5 szt.
Kątownik stolarski - 6 szt.
Nóż do cięcia - 1 szt
Taśma miernicza - 5 szt
Wypalarka do drewna z akcesoriami - 1szt.
Strug do drewna - 10 zestawów
Młotek stolarski - 5 sztuk
Taker - 5 sztuk
Wyrzynarka stołowa do drewna z akcesoriami - 1 szt.
Piła ręczna - 5 szt.
Zwierciadła - 1 szt.
Uchwyt szybkozaciskowy stolarski - 10 szt.
Odzież ochronna - 30 szt.
Okulary ochronne - 30 szt.
Rękawice ochronne - 60 szt.
Apteczka - 2 zestawy
Instrukcja BHP - 1 szt.
Instrukcja BHP - 1 szt.
Instrukcja BHP - 1szt.
Zmiotka z szufelką - 7 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
39121200-8 - Stoły
4.5.5.) Wartość części: 87055,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88596,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134330,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88596,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022036400
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 1
7.3.4) Miejscowość: Zięlecice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-353
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
jakie przetargi wygrała firma
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88596,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia składania ofert tj. 10 grudnia 2021 r. do godz. 10:00 w części 2 dot. Dostawa sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku.
zostały złożone dwie oferty nw. Wykonawców:
1) Oferta nr 1: Moje Bambino Sp. Zo.o Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
2) Oferta nr 2: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Piekarska 1, 49-353 Zielęcice
W dniu 10 grudnia 2021 r. Zamawiający dokonał wyboru w części 2 najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę : Moje Bambino Sp. Zo.o Sp. K., ul.Graniczna 46, 93-428 Łódź i wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 27 grudnia 2021 r. W dniu podpisania umowy Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do podpisania przedmiotowej umowy składając stosowne pismo uzasadniające swoją decyzję w tej sprawie.
W związku z zaistniałą sytuacją tj. uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu oraz ze względu na fakt, iż cena oferty ( 220 858,80 zł brutto) drugiego Wykonawcy eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Piekarska 1, 49-353 Zielęcice przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 163 110,00 złotych brutto Zamawiający dokonuje unieważnienia przedmiotowego postępowania w części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146624,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220858,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia składania ofert tj. 10 grudnia 2021 r. do godz. 10:00 w części 2 dot. Dostawa sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku.
zostały złożone dwie oferty nw. Wykonawców:
1) Oferta nr 1: Moje Bambino Sp. Zo.o Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
2) Oferta nr 2: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Piekarska 1, 49-353 Zielęcice
W dniu 10 grudnia 2021 r. Zamawiający dokonał wyboru w części 2 najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę : Moje Bambino Sp. Zo.o Sp. K., ul.Graniczna 46, 93-428 Łódź i wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 27 grudnia 2021 r. W dniu podpisania umowy Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do podpisania przedmiotowej umowy składając stosowne pismo uzasadniające swoją decyzję w tej sprawie.
W związku z zaistniałą sytuacją tj. uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu oraz ze względu na fakt, iż cena oferty ( 220 858,80 zł brutto) drugiego Wykonawcy eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Piekarska 1, 49-353 Zielęcice przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 163 110,00 złotych brutto Zamawiający dokonuje unieważnienia przedmiotowego postępowania w części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- Zakup sprzętu kancelaryjnego
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooka i ultrabooków dla Gminy Siewierz
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.