Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615489/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00618600/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00628518/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 69
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-838
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmsp@zmsp.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmsp.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d401dc-7f75-4953-a479-efeff38110fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028354/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w latach 2025 - 2026.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WNP-021/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 559411,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest, świadczenie na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek rejestrowanych, paczek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, potwierdzeń odbioru przesyłek poleconych w rozumieniu:
a) przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640.) w tym spełniających wymogi związane z oddaniem przesyłki wynikające z Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1550 ze zm.) jak również Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.)
b) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. 2019 poz. 474)
c) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. 2020 poz. 1026)
d) międzynarodowe przepisy pocztowe tj. Światowa Konwencja Pocztowa wraz z aktami wykonawczymi: Regulaminem Poczty Listowej z 2013 roku.
2. Wykaz rodzaju przesyłek objętych przedmiotem zamówienia wraz z planowaną ilością przesyłek w okresie objętym umową:
1. Przesyłka Polecona krajowa (format S) ilość 48000 szt. waga do do 500 g
2. Potwierdzenie odbioru poz. 1 ilość 48000 szt. jak poz. 1
3. Zwrot przesyłek nieodebranych do siedziby Zamawiającego poz. 1 ilość 4.000 szt. jak poz. 1
4. Przesyłka polecona zwykła krajowa (format M) ilość 150 szt. waga do 1000 g
5. Przesyłka zwykła krajowa (Format S) ilość 12000 szt. do 500 g
6. Przesyłka polecona krajowa PRIORYTET (format S) ilość 50 szt. do 500 g
7. Przesyłka Polecona zagraniczna PRIORYTET (format S) - Europa ilość 20 szt. do 500 g
8. Potwierdzenie odbioru poz. 7 ilość 20 szt. jak poz. 7
9. List polecony zagraniczny PRIORYTET (format S) – pozostałe kraje świata ilość 20 szt. do 500 g
10. Potwierdzenie odbioru poz. 9 ilość 20 szt. jak poz. 9
11. Odbiór korespondencji z siedziby Zamawiającego w okresie od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2026 r. 24 miesiące
gdzie:
- format S, waga do 500 g, maksymalne wymiary nie przekraczają: wysokość – 20 mm, długość – 230 mm, szerokość – 160 mm
- format M waga do 1000 g, maksymalne wymiary nie przekraczają: wysokość – 20 mm, długość – 325 mm, szerokość – 230 mm
Odbiór przesyłek odbywa się z siedziby Zamawiającego w Warszawie ul. Prosta 69 odnośnie korespondencji wychodzącej w dniach pracy tj. poniedziałek – piątek, w godzinach 13:00-15:30. Wykonawca powinien zapewnić możliwość wyboru terminu doręczenia przesyłek listowych w tym zagwarantować usługę dostarczenia przesyłki pocztowej w terminie 36 godzin od daty jej przyjęcia do wysłania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675085,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675085,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675085,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675085,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Siedlcach.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych
- Usługa przekazów gotówkowych do klientów Oddziału ZUS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Ochrony Zdrowia w Dzierżoniowie w okresie 01.07.2025 r. - 30.06.2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Politechniki Białostockiej
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.