eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby MOPS w DG" ZP/3/49U/MOPS/2021



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby MOPS w DG" ZP/3/49U/MOPS/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003481572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mops.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby MOPS w DG" ZP/3/49U/MOPS/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51d04752-4b6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000601/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby MOPS w Dąbrowie Górniczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277857/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby MOPS w DG w rozumieniu ustawy Pr. pocztowe z dn. 23.11.2012 r. w tym świadczenie powszechnych usług pocztowych oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego. 2. Usługi będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy Pr. pocztowe i obowiązujących aktów wykonawczych. 3. Przesyłki pocztowe będące przedmiotem zam. oznaczają : 3.1. Przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (gabaryt S,M,L) oznaczają: a) przesyłki zwykłe – przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym, b) przesyłki zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c) przesyłki polecone – przesyłki rejestrowane przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości i uszkodzeniem w obrocie krajowym, d) przesyłki polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości i uszkodzeniem w obrocie krajowym i zagranicznym, e) przesyłki polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, f) przesyłki polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania poczty przychodzącej i zwrotów (pięć razy w tygodniu) od pon. do pt. w godzinach 7.30 – 10.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, do siedziby MOPS zlokalizowanej w D. G. przy A. J. Piłsudskiego 2 z tolerancją do 30 minut. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z siedziby MOPS zlokalizowanej w D.G. przy Al. J. Piłsudskiego 2 przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania tych przesyłek w wyznaczonej placówce nadawczej. Odbiór przesyłek będzie odbywać się od pon. do pt. w godzinach 13.00 – 14.15 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy z tolerancją do 30 minut. 5.1. Przesyłki pocztowe będą nadawane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru z siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan oraz kompletność odebranych przesyłek od chwili ich odebrania. 5.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość samodzielnego dostarczenia przesyłek własnym transportem, do wyznaczonej przez Wykonawcę placówki mieszczącej się na terenie miasta D.G.(Wykonawca w druku oferty wskazuje adres placówki), w przypadku wystąpienia ze strony Zamawiającego konieczności dostarczenia do tej placówki przesyłki w innych dniach lub godzinach niż wskazane. Przesyłki będą przyjmowane przez upoważnionego pracownika Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia placówki. 6. Wykonawca zapewni punkty odbioru niedoręczonych przesyłek (awizowanych) na terenie każdej gm. w kraju. 7. Wykonawca zapewni odbiór przesyłek awizowanych klientom MOPS na obszarze Gm. D.G. zgodnie z deklaracją ofertową (pkt. 3 załącznika nr 1) do SWZ oraz rozdziałem XXI pkt 3 i 3.1 SWZ. 8. Wykonawca musi dysponować placówkami, o których mowa powyżej przez cały okres obowiązywania umowy.9. Wszystkie placówki Wykonawcy muszą być odpowiednio oznakowane, tzn. logo i nazwa Wykonawcy musi być umieszczona w widocznym miejscu na lub przy budynku placówki. 10. Przesyłki listowe oraz paczki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.11. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym: a) dla przesyłek rejestrowanych – nadawane będą na podstawie książki nadawczej listów poleconych w następujący sposób: wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b) dla przesyłek zwykłych nierejestrowanych – nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowego sporządzonego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 12. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. 13. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy bez porozumienia pisemnego dokonanego z Zamawiającym. 14. Wykonawca w celu potwierdzenia przyjęcia przesyłek w ramach zawartej umowy będzie nanosił własne znaki (np. odcisk datownika), a oznaczenie dotyczące opłaty oraz identyfikacji umowy będzie nanosił Zamawiający na kopercie w miejscu opłaty pocztowej według wzoru wskazanego przez Wykonawcę. 14.1. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowanie odbioru przesyłki, potwierdzone przez jej adresata, niezwłocznie po wykonaniu doręczenia przesyłki. 15. Wykonawca umożliwi/nie umożliwi (zgodnie z deklaracją w pkt. 4 druku oferty) Zamawiającemu śledzenie rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym za pośrednictwem Internetu. Wykonawca poda w druku oferty adres strony internetowej, pod którym Zamawiający będzie mógł śledzić rejestrowane przesyłki pocztowe (jeśli dotyczy).16. Usługi świadczone przez Wykonawcę powinny spełniać warunki skutecznego i prawidłowego doręczenia postawione w Kodeksie postępowania cywilnego (Kpc), Kodeksie postępowania karnego (Kpk) i Kodeksie postępowania administracyjnego (Kpa) oraz spełniać warunki skutecznego doręczenia w postępowaniach prowadzonych przez sądy administracyjne, cywilne oraz karne. Ze względu na charakterystykę działalności Zamawiającego polegającej na konieczności stosowania przy doręczeniach przepisów Kpa i Kpc – Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wysyłania
i wywarcia skutku określonego w art. 57 §5 pkt 2 Kpa i w art. 165 §2 Kpc wskazanych przez Zamawiającego przesyłek. Ilość przesyłek wymagających urzędowego potwierdzenia nadania, zgodnie z art. 17 Prawa pocztowego, szacuje się na około 50 % całkowitej ilości wysyłanych przesyłek. 16.1. W przypadku przesyłek, o których mowa powyżej, Wykonawca, który nie jest operatorem wyznaczonym będzie tylko pośrednikiem między Zamawiającym a operatorem wyznaczonym, nadanie przesyłek nastąpi w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Wykonawca nie zmieni danych Zamawiającego na kopercie, tj. Zamawiający każdorazowo będzie figurował jako nadawca przesyłki. Wykonawca musi wszystkie koszty wkalkulować w cenę oferty. Zamawiający nie poniesie dodatkowych kosztów z tego tytułu. 16.2. W przypadku przesyłek, o których mowa powyżej, Zamawiający wymaga również, aby nadanie przesyłki w placówce Wykonawcy skutkowało zachowaniem terminów określonych w Ord.podatkowej, Kpk, Kpc, Kpa, Prawie o postępowaniu przed sądami administracyjnymi. 17. W ramach świadczenia usług pocztowych dotyczących przesyłek listowych rejestrowanych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Wykonawca będzie realizował doręczanie przesyłek zgodnie z zachowaniem zasad i terminów określonych w szczególności w Kpa (art. 39-48) i w taki sposób, aby wywrzeć skutki doręczenia określone w Kodeksie postępowania administracyjnego, Kpc oraz Kpk. 18. Realizacja doręczenia przesyłek, o której mowa w pkt. 10 ma również zastosowanie do trybów doręczeń określonych w przepisach procedury cywilnej (Kpc) oraz procedury karnej (Kpk), a także określonych w Kpa. 19. Reklamacje z tytułu nie wykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy zgodnie z postanowieniami Rozp. M. A. i C. z dn. 26.11.2013 r. w spr. reklamacji usługi pocztowej. 20. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w kalkulacji cenowej (niewycenionych) podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. Do obowiązku Wykonawcy należy dostarczenie Zamawiającemu pisemnie lub drogą elektroniczną aktualnego cennika usług, chyba że cennik usług dostępny jest na stronie internetowej Wykonawcy. 21. Wykonawca odpowiada za całokształt świadczonych usług oraz za zachowanie zatrudnionego personelu. 22. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy Wykonawcy lub osoby świadczące w jego imieniu usługę, będą przestrzegać pełnej tajemnicy służbowej w zakresie wykonywanych obowiązków, zgodnie z u. z dn. 12.03.2004 r. o pom.społ. 23. W celu zapewnienia jak najlepszej jakości świadczonych usług Zamawiający wymaga, aby doręczanie przesyłek w miarę możliwości odbywało się za pośrednictwem tych samych osób (listonoszy, kurierów). 24. Zasady korzystania z usług pocztowych oraz odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego ich wykonania określone są w niżej wymienionych przepisach (nie wyłączając innych obowiązujących w tej sprawie), których musi w szczególności przestrzegać Wykonawca: 1) U. z dn. 23.11.2012r. Pr. pocztowe, 2) U. z dn. 14.06.1960 r. Kpa 3) Roz. M. R. M. A. i C. z dn. 26.11.2013 r. w spr. reklamacji usługi poczt. 4) Przepisy wykonawcze do ust. Pr. pocztowe,5) Międzynarodowe przepisy pocztowe. 7) Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019r. 25. Pozostałe kwestie związane z realizacją zam. zostały określone w projekcie umowy – zał. nr 3 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317012,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317012,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317012,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S. A. - Pion Sprzedaży, Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Sosnowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-73-13

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Maksymalna wartość umowy z prawem opcji 352 000,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.