Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538871/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 5909400
1.5.8.) Numer faksu: 5909402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9129cb0d-94e9-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024467/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177654,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach
i obiektach położonych na obszarze miasta Kępno w 2024r.
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Utrzymanie porządku na terenach gminnych placów zabaw.
2. Koszenie trawy na terenach placów zabaw.
3. Grabienie, zamiatanie i usuwanie opadłych liści, gałęzi na terenach placów zabaw.
4. Usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych na terenach zieleni miejskiej i placach zabaw.
5. Usuwanie odpadów zgromadzonych w pojemnikach na psie odchody.
6. Usługa tzw. "pogotowia śmieciowego".
7. Utrzymanie porządku na terenie boiska ze sztuczną nawierzchnią przy ul. Ruchu Oporu.
8. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.
II. Szczegółowy zakres umowy obejmuje wykonanie następujących prac:
1. Utrzymanie porządku na terenach gminnych placów zabaw poprzez:
a) bieżącą kontrolę placów zabaw i jego wyposażenia poprzez niezwłoczne zgłaszanie usterek i nieprawidłowości Zamawiającemu. W przypadku wystąpienia usterki powodującej zagrożenie bezpieczeństwa, elementy uszkodzone, bądź sprzęt należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający jego użytkowanie, np. unieruchamiając go lub usuwając, a fakt usterki bezzwłocznie przekazać Zamawiającemu.
b) dbałość o czystość i porządek na terenach placów zabaw, w tym sprzątanie odpadów
i innych zanieczyszczeń wraz z ich utylizacją,
c) bieżące odchwaszczanie, usuwanie samosiewów i odrostów korzeniowych, zwłaszcza w obrębie ogrodzenia, urządzeń zabawowych, koszy na odpady i innych urządzeń małej architektury krajobrazu,
d) usuwanie posuszu i połamanych gałęzi opadłych na teren placów zabaw,
e) w celu zapobiegania zanieczyszczeniom odzwierzęcym jednokrotna wymiana piasku w 10 piaskownicach zamontowanych na placach zabaw rozmieszczonych na terenie Gminy Kępno w terminie do 30 kwietnia 2024r. Zastosować należy piasek kopany, z niskim wskaźnikiem cząstek iłowych spełniający wymagania Polskiej Normy PN-EN 1176-1:2009 w zakresie jego granulacji. Usługa polega na wybraniu z piaskownicy zanieczyszczonego piasku wraz z jego utylizacją i dostawa czystego piasku w ilości zapewniającej zapełnienie piaskownicy do minimum 2/3 wysokości;
f) usuwanie skutków zdarzeń innych (zdarzeń związanych z siłami przyrody oraz dewastacji urządzeń zabawowych i urządzeń) - usługa nie obejmuje naprawy, remontu lub wymiany elementów urządzeń;
g) usuwanie odpadów, a w szczególności szkła, niedopałków papierosów, plastików, papieru, odchodów itp. z terenów objętych niniejszą umową, a w przypadku placu zabaw przy ul. Spółdzielczej w Kępnie zanieczyszczenia w postaci ziemi, piasku, błota lub śniegu w celu ochrony nawierzchni EPDM przed zniszczeniem usuwać niezwłocznie;
h) pielęgnację żywopłotów i krzewów poprzez ukształtowanie pokroju naturalnego
lub sztucznego polegająca na cięciu pędów niezdrewniałych wraz z odchwaszczeniem i wywozem odpadów;
i) oczyszczanie ławek parkowych na "mokro" w ilości 45 szt. z zanieczyszczeń wraz z demontażem i utylizacją uszkodzonych elementów konstrukcyjnych ławek;
j) Czyszczenie z zanieczyszczeń, elementów placów zabaw w tym bezpiecznej nawierzchni syntetycznej SBR+EPDM ułożonej na placu zabaw przy ul. Spółdzielczej i al. Marcinkowskiego (skrzyżowanie ul. Sportowej i ul. Tysiąclecia) w Kępnie poprzez cztero-krotne w skali roku mycie nawierzchni wodą pod ciśnieniem, a w przypadku silnych zabrudzeń dopuszcza się użycie płynów codziennego użytku (np. płyn do naczyń).
2. Koszenie trawy na terenach placów zabaw w taki sposób:
a) aby wysokość trawy po skoszeniu wynosiła od 4 do 8 cm, przy równoczesnym podkoszeniu trawy przy elementach architektonicznych i urządzeniach zabawowych nawierzchniach, drzewach, skupinach krzewów, rabatach itp.,
b) trawę należy kosić w okresie od maja do października, 2 razy w miesiącu ( najlepiej w 2 i 4 tygodniu miesiąca, uwzględniając warunki pogodowe)
c) przy użyciu odpowiednich środków technicznych przystosowanych do wykonywania tego rodzaju prac,
d) zbieranie i wywożenie skoszonej trawy po każdej wykonanej usłudze koszenia.
e) pierwsze wiosenne koszenie traw należy zrealizować najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2024r.
3. Grabienie, zamiatanie i usuwanie opadłych liści, gałęzi, w tym nagromadzonych w trakcie prac jak i opadłych na teren placów zabaw niżej wymienionych. Usługa obejmuje:
a) wiosenne wygrabienie, wymiatanie liści i zanieczyszczeń pozimowych spod drzew, skupin krzewów i z trawników wraz z wywozem, które należy zrealizować najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2024r.,
b) jesienne systematyczne wygrabienie, wymiatanie liści i innych zanieczyszczeń wraz z ich wywozem, które należy zrealizować najpóźniej do dnia 15 grudnia 2024r.
c) w przypadku placu zabaw przy ul. Spółdzielczej w Kępnie w celu usuwania opadłych liści lub innych odpadów używać należy narzędzi czyszczących niepowodujących uszkodzeń nawierzchni np. szczotki z miękkim włosiem, dmuchawy spalinowej lub myjki ciśnieniowej.
4. Usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych na terenach zieleni miejskiej poprzez opróżnienie i utylizację odpadów w RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.
5. Usuwanie odpadów zgromadzonych w pojemnikach na psie odchody poprzez opróżnienie i utylizację odpadów w RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.. Usługa obejmuje również bieżące uzupełnianie podajników w woreczki do zbierania psich odchodów, których stosowną ilość Zamawiający będzie dostarczać na bieżąco.
6. Usługa tzw. "pogotowia śmieciowego" polegająca na zapewnieniu pojazdu o pojemności skrzyni ładunkowej 1-2 m3, który w dni powszednie w godzinach 10.00-15.00,
na zgłoszenie przedstawiciela UMiG Kępno, dokona ręcznego zebrania, załadunku
i utylizacji odpadów z nieruchomości gruntowych, w szczególności na terenach nieobjętych umownym utrzymaniem porządku.
Zamawiający szacuje, że w okresie obowiązywania umowy łączna liczba wyjazdów i realizacji usługi "pogotowia śmieciowego" wyniesie 30 razy.
7. Utrzymanie porządku na terenie boiska ze sztuczną nawierzchnią przy ul. Ruchu Oporu.
a) bieżącą kontrolę boiska i jego wyposażenia poprzez niezwłoczne zgłaszanie usterek i nieprawidłowości Zamawiającemu. W przypadku wystąpienia usterki powodującej zagrożenie bezpieczeństwa, elementy uszkodzone, bądź sprzęt należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający jego użytkowanie, np. unieruchamiając go lub usuwając, a fakt usterki bezzwłocznie przekazać Zamawiającemu.
b) dbałość o czystość i porządek na terenie boiska oraz wokół niego, w tym sprzątanie odpadów i innych zanieczyszczeń wraz z ich utylizacją, koszenie trawy;
c) usuwanie odpadów, a w szczególności szkła, niedopałków papierosów, plastików, papieru, odchodów itp. z terenu boiska oraz zanieczyszczenia w postaci ziemi, piasku, błota lub śniegu w celu ochrony sztucznej nawierzchni przed zniszczeniem, usuwać niezwłocznie;
d) czyszczenie z zanieczyszczeń, nawierzchni syntetycznej boiska przy ul. Ruchu Oporu w Kępnie poprzez dwu-krotne w skali roku mycie nawierzchni wodą pod ciśnieniem, a w przypadku silnych zabrudzeń dopuszcza się użycie płynów codziennego użytku (np. płyn do naczyń).
8. Transport zebranych odpadów poprzez zebranie i wywiezienie do RIPOK-u wszelkich zanieczyszczeń i odpadów powstałych i zebranych podczas wykonywania usługi.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ - SOPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191635,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191635,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191635,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Ewelina Szmaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191979675
7.3.3) Ulica: Mikorzyn
7.3.4) Miejscowość: Mikorzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EWELINA SZMAJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EWELINA SZMAJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191635 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.