eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - tryb zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - tryb zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 634 42 66

1.5.8.) Numer faksu: 12 633 52 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - tryb zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe120c0f-6721-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spwk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony prowadzonego
postępowania: https://portal.smartpzp.pl/spwk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Za
pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego, tj. wykonawcy, odbywa się
komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie
dokumentów, oświadczeń, informacji, wniosków w ramach postępowania.
2. Zadawanie pytań do dokumentów zamówienia przez Wykonawców odbywa się w zakładce "Pytania
do postępowania" i nie wymaga zakładania konta.
3. Po otwarciu ofert komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej
(opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym za pośrednictwem Systemu, w zakładce "Korespondencja", która dla Wykonawcy
jest widoczna w Zakładce "Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
4. Z Systemu można korzystać na dwa sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących
minimalnych wymagań technicznych:
a) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):
• przeglądarka internetowa: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze
lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
• lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozzilla Firefox, Opera. Zaleca się
używanie najnowszych wersji przeglądarek.
• System operacyjny: Windows 7 i późniejsze.
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:
• zainstalowane środowisko JAVA w wersji min. 1.8 (jre),
• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki
Szafir SDK Web,
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
Powyższe wymagania wraz ze szczegółowym opisem znajdują się w Instrukcji użytkownika
Wykonawcy na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spwk/elearning
5. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu
korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
6. Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach
dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na
zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu. Wykonawcy zobowiązani są do
bieżącego śledzenia ewentualnych zmian technicznych w Systemie.
7. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mailowy: zp@powiat.krakow.pl (nie dotyczy
składania ofert, które należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem systemu).
8. W przypadku przekazywania plików skompresowanych zaleca się podpisanie każdego dokumentu
odrębnie (nie należy podpisywać skompresowanego pliku).
9. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wykonawcy powinni posługiwać się
następującym znakiem postępowania: BIR.272.8.2021.
10. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.
11. W celu zminimalizowania potencjalnych problemów technicznych z przesyłaniem dokumentów i ich
weryfikacją Zamawiający rekomenduje przesyłanie dokumentów w formacie .pdf
12. Nie przewiduje się innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 7.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Dane osobowe w Starostwie Powiatowym w Krakowie są
przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej, w szczególności zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), zwanym dalej „RODO” i przepisami krajowymi z zakresu ochrony danych
osobowych.
2. Administratorem Danych Osobowych jest Powiat Krakowski z siedzibą w Krakowie, Al. Słowackiego
20, 30-037 Kraków, tel. 12-633-49-06, adres e-mail: zarzad@powiat.krakow.pl
3. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się telefonicznie
pod numerem (12) 39-79-509 lub wysyłając informację na adres e-mail iod@powiat.krakow.pl
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale – tryb
zaprojektuj i wybuduj", prowadzonym w trybie podstawowym,
5. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w
postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.1129 z późn. zm.),
2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415),
3) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie
protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.
U.z 2020 r., poz. 2434),
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie ogłoszeń
zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 2439),
5) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie postępowania przy
rozpoznawaniu odwołań przez Krajową Izbę Odwoławczą (Dz. U. 2020 r., poz. 2453),
6) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 164 z późn. zm.).
6. Odbiorcami danych, czyli podmiotami którym dane osobowe będą ujawnione są osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres 5 lat w Archiwum Zakładowym Starostwa
Powiatowego w Krakowie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dla danej grupy archiwalnej
zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. W przypadkach określonych przepisami prawa osobie,
której dane są przetwarzane przysługują niżej wymienione uprawnienia:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
2) prawo do sprostowania (poprawienia) danych osobowych w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe
lub niekompletne, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych, prawo do usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
przy czym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem prawa, w tym przepisów
RODO.
9. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy podstawę przetwarzania danych
stanowi przepis prawa lub zawierana między stronami umowa. W takim przypadku niepodanie danych
osobowych uniemożliwi realizację czynności lub usługi, bądź zawarcie umowy.
10. Przy przetwarzaniu danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego
podejmowania decyzji i profilowania.
11. Zgodnie z treścią art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j,
Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Administrator udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) ), zwanego dalej „rozporządzeniem
2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX
ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BIR.272.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej koniecznej do budowy
dodatkowego skrzydła połączonego na wszystkich kondygnacjach z budynkiem istniejącym
Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale ul. Ks. Stanisława Połetka 30, 32-043 Skała
oraz wykonanie inwestycji przez Wykonawcę zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym,
dokumentacją projektową, STWIORB i harmonogramem rzeczowo – finansowym realizacji
umowy. Prace będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Rozbudowa
Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale – tryb zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie
obejmuje także zakup elementów pierwszego wyposażenia bez zakupu mebli. Nowopowstałe
skrzydło szkoły będzie pełnić funkcję: internatu, schroniska młodzieżowego, sal lekcyjnych, sali
konferencyjnej.
2. Zakres zamówienia będzie obejmował:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą m.in. inwentaryzacja
istniejącego budynku w zakresie potrzebnym do realizacji inwestycji, projekt budowlany (wraz z
projektem technicznym), projekt wykonawcy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie,
aranżacje, projekty mebli oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz plan
BIOZ,
2) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych
warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego
eksploatacji,
3) realizację Inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Inwestora projektem, w tym dostawę i
montaż urządzeń,
4) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz
instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji BHP i p. poż,
5) zapewnienie właściwego oznakowania obiektów instalacji w tym wyposażenie w niezbędne
instrukcje i tablice informacyjne,
6) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji,
7) serwisowanie wybudowanego obiektu i urządzeń (w okresie objętym gwarancją) oraz
wykonywanie bezpłatnych przeglądów, zatwierdzonych protokołem. Koszty serwisowania w
okresie gwarancji pokrywa wykonawca,
8) przekazanie Zamawiającemu obiektu do użytkowania.
3. Do przedmiotu zamówienia należy uzyskanie wszystkich niezbędnych z punktu widzenia celu
inwestycji decyzji, w tym pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych, opinii i
uzgodnień oraz prowadzenie nadzoru i zapewnienie kierownictwa nad robotami we wszystkich
branżach, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Inwestycja prowadzona będzie na działce nr 2190/6, obr. 0001 w Skale oraz na działkach, które
będą niezbędne np. ze względu na prowadzenie sieci, przyłączy i infrastruktury technicznej. W
ramach realizacji projektu planuje się:
1) budowę budynku skrzydła pomocniczego wraz z łącznikiem (realizacja łącznika wiąże się
także z przebudową istniejącego głównego budynku),
2) montaż podnośnika schodowego w istniejącej części budynku głównego,
3) budowę budynku/altany jako miejsca gromadzenia odpadów stałych (śmietnika),
4) prace niwelacyjne terenu w tym murków oporowych wraz z niezbędną wycinką zadrzewienia i
krzewów (wycinka drzew i krzewów powinna być zrealizowana w minimalnym stopniu),
5) realizację ciągów pieszych zapewniających korzystanie z nowo projektowanego budynku oraz
budynku istniejącego,
6) realizację terenów utwardzonych,
7) wykonanie i montaż małej architektury,
8) montaż oświetlenia zewnętrznego,
9) budowę/przebudowę niezbędnej infrastruktury technicznej
10) odtworzenie nawierzchni utwardzonych i zielonych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (zał. nr 12 do
SWZ), opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 13 do SWZ) oraz dokumentacji (zał. 14 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia
te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do opisanych w niniejszym
postępowaniu oraz we wzorze umowy. Warunki na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą
odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
1) Cena brutto w złotych,
2) Doświadczenie kierownika budowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunek
udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony,
jeśli:
1) wykonawca dysponuje następującymi osobami:
a) Kierownikiem budowy, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
b) Osobą pełniącą funkcje Głównego projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wydanymi na podstawie
przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane,
c) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych oraz posiadająca uprawnienia SEP do 1 kV D.
d) Osobą posiadającą uprawnienia SEP E do 1kV.
e) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Uwaga 1: Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania łącznie dwóch lub większej liczby ww.
warunków przez jedną osobę, jeżeli którakolwiek z przewidzianych do realizacji zamówienia
osób posiada kompetencje, określone w pkt c), d) oraz e) powyżej.
Uwaga 2: Doświadczenie kierownika budowy (osoby, o której mowa w ust. 2. pkt. 1 lit. a) będzie
przedmiotem oceny ofert zgodnie z opisem kryteriów, wskazanych w rozdz. XVI SWZ.
2) Wykonawca w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie) należycie wykonał:
a) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektu o powierzchni użytkowej co
najmniej 1000 m2 posiadającego pomieszczenia na pobyt ludzi i co najmniej jedną kondygnację
nadziemną i który uzyskał pozwolenie na użytkowanie i w co najmniej jednym wykonano
wentylację mechaniczną. Wartość robót budowlanych powinna wynosić minimum 3 000 000,00
złotych brutto (słownie: trzy miliony złotych) (każda z nich),
lub
b) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu o powierzchni użytkowej co
najmniej 1000 m2 posiadającego pomieszczenia na pobyt ludzi i co najmniej jedną kondygnację
nadziemną i który uzyskał pozwolenie na użytkowanie a także co najmniej 1 robotę budowlaną
polegającą na przebudowie obiektu na podstawie decyzji pozwolenia na budowę o powierzchni
użytkowej co najmniej 1000 m2 posiadającego pomieszczenia na pobyt ludzi i co najmniej jedną
kondygnację nadziemną i który uzyskał pozwolenie na użytkowanie i w co najmniej jednym
wykonano wentylację mechaniczną. Wartość robót budowlanych powinna wynosić minimum 3
000 000 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych) (każda z nich)
oraz
c) co najmniej 2 dokumentacje projektowe polegające na budowie lub przebudowie obiektu o
powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 posiadającego pomieszczenia na pobyt ludzi i co
najmniej jedną kondygnację nadziemną
Przez pomieszczenia na pobyt ludzi rozumie się pomieszczenia, opisane zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
3) warunek udziału w postępowaniu określony w art. 115 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień
publicznych, tj. dotyczący posiadania zdolności ekonomicznej zostanie spełniony jeśli
wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co
najmniej 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ
UWAGA:
• Opis zakresu prac w kolumnie 2 wykazu robót budowlanych należy sporządzić w taki sposób, aby
jednoznacznie wynikało, że zakres prac realizacji zamówienia obejmuje wszystkie czynności opisane w
warunkach udziału w postępowaniu w rozdziale VII ust. 2 pkt 2 SWZ.
• W przypadku, jeśli wykonawca powołuje się na doświadczenie w wykonaniu roboty budowlanej , którą
wykonywał w ramach konsorcjum, zobowiązany jest do wskazania, jaki zakres roboty budowlanej
wykonywał w ramach tego konsorcjum.
• Ponadto zamawiający żąda, aby w kolumnie 8 wykazu robót budowlanych wykonawca podał dane
kontaktowe do osób, które mogą udzielić informacji o zakresie udzielonego zamówienia. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do samodzielnej weryfikacji prawidłowości podanych przez wykonawcę
informacji.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć według
wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
3) wykaz wykonanych dokumentacji projektowych; dokumentacja projektowa powinna dotyczyć
budowy lub przebudowy obiektu o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 posiadającego
pomieszczenia na pobyt ludzi i co najmniej jedną kondygnację nadziemną. Wykaz należy złożyć
według wzoru, stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.
4) oświadczenie wykonawcy dot. zdolności finansowej, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 do
SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z
2020 r,. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Getin Noble Bank S.A., nr
rachunku: 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 z dopiskiem „Wadium – Skała nr
BIR.272.8.2021”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach zawartych w art. 58 ustawy.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 10 i 11 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane
wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka
cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie
pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej z umowy tej spółki wynika sposób jej
reprezentowania.
6. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty
indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
8. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie
wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
9. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by
prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o
których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału
w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie wskazanym w § 16 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć przez zakładkę "Oferty" poprzez System SmartPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spwk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców zaproszonych do negocjacji do 3, tj. zaprosi Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert wskazanych w
rozdz. XVI SWZ.
2. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia
negocjacji, oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu
ulepszenia treści ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.