Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649736/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie
w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 348-44-44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10357611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczeciniew terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40de4991-0757-4473-943f-bb6254c9a45b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 65/AP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 508800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zakłada w okresie realizacji przedmiotu zamówienia transport odpadów o kodzie 19 12 12 w ilości do 7000 Mg, tj. około 318 kursów z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. w Szczecinie przy ul. Logistycznej 22 zwanego dalej instalacją. Odpady w formie nieprasowanej (luzem). 2. Planowany roczny harmonogram dostaw jest następujący:
Miesiąc 2025. ilość [Mg]
Styczeń 700
Luty 700
Marzec 700
Kwiecień 600
Maj 800
Czerwiec 800
Lipiec 800
Sierpień 0
Wrzesień 400
Październik 500
Listopad 500
Grudzień 500
łącznie ilość roczna 7000
WW. harmonogram może ulec zmianie. Przez cały okres realizacji Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na transport odpadów na kolejny tydzień. 3. W wypadku wystąpienia awarii instalacji, wystąpienia przerwy technologicznej lub wstrzymania dostaw przez instalację, Zamawiający zawiesi transport odpadów oraz wskaże termin rozpoczęcia okresu tego zawieszenia tj. dzień i godzinę oraz termin zakończenia tego okresu tj. dzień oraz godzinę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514206,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586318,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514206,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barley Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581861161
7.3.3) Ulica: Akacjowa 3
7.3.4) Miejscowość: Radziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 74-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514206,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29-41, we Wrocławiu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 200301 pochodzących od zamieszkałych mieszkańców z terenu Gminy Wilków.
- Zagospodarowanie albo wariantowo odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (...) z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...) w ilości około 1182 Mg rocznie.
- Sukcesywne przyjmowanie i zagospodarowanie we własnej instalacji Wykonawcy odpadów o kodzie 200199
więcej: Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





