Og³oszenie z dnia 2021-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00024085/01 - Wynik z dnia 2021-03-29
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00012595 z dnia 2021-03-03 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 723183366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
jednostka organizacyjna administracji samorz±dowej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd3e6361-7bed-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00012595
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004293/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpital2myslowice.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.portal.smartpzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W celuz³o¿enia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowi±zany jest za³o¿yæ w Systemie konto u¿ytkownika,jednocze¶nie wprowadzaj±c do systemu swój podmiot. Ten u¿ytkownik bêdzie pe³niæ rolêadministratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostêpna jest po klikniêciu przycisku„Za³ó¿ konto”. Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz z³o¿enia ofertydostêpna jest w Systemie w zak³adce E-learning.Konto Wykonawcy tworzone jest tylko raz, wkolejnych postêpowaniach wykorzystuje siê ju¿ istniej±ce konto.Po zalogowaniu siê i przej¶ciu dokonkretnego postêpowania Wykonawca sk³ada ofertê w zak³adce „Oferty”, gdzie po klikniêciu przycisku„Z³ó¿ ofertê” mo¿na wype³niæ szczegó³y oferty, oraz za³±czyæ za³±czniki opatrzone kwalifikowanympodpisem elektronicznym. Szczegó³owa instrukcja sk³adania oferty znajduje siê w Systemie w zak³adceE-learning.Wykonawca za³±czaj±c plik oznacza, czy jest on jawny, oraz czy zawiera dane osobowe.Wprzypadku oznaczenia pliku jako niejawny Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokument zuzasadnieniem objêcia pliku tajemnic± przedsiêbiorstwa.W celu zminimalizowania ryzyka wyciekudanych osobowych w przypadku za³±czenia przez Wykonawcê pliku zawieraj±cego dane osobowezaleca siê do³±czenie drugiego pliku zanonimizowanego (z zakrytymi danymi osobowymi). Zakoñczeniesk³adania oferty nastêpuje poprzez u¿ycie przycisku „Podpisz”. W oknie podsumowania wykonawcaotrzyma plik podsumowanie wprowadzonych danych, który mo¿e zapisaæ lub wydrukowaæ (zalecane),a nastêpnie wy¶le ofertê zatwierdzaj±c czynno¶æ z³o¿eniem elektronicznego podpisu kwalifikowanegoprzez uprawnion± osobê. Po zakoñczeniu czynno¶ci wys³ania oferty, zalogowany Wykonawca bêdziemia³ mo¿liwo¶æ pobrania potwierdzenie wys³ania oferty zawieraj±cej numer oferty (przyznawanylosowo). Potwierdzenie nie zawiera danych wra¿liwych, które Wykonawca wprowadza w zak³adce„Szczegó³y oferty”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.portal.smartpzp.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, ¿e:2.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr. T. Boczonia w Mys³owicach ul. Bytomska 41, zwany dalej: "Administratorem". 2.1.2. W sprawach zwi±zanych z Pani/ Pana danymi osobowymi istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych na adres szpitala, telefonicznie pod nr 723182011 albo drog± mailow±: d.matwijczyk@szpital2myslowice.pl2.1.3. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit b i c rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe przetwarzane bêd± wy³±cznie w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”. 2.1.5. Zgodnie z obowi±zuj±c± w zak³adzie instrukcj± kancelaryjn± Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Dane zawarte w rejestrze zawartych umów przechowywane bêd± przez okres 10 lat.2.1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienie publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2.1.7. W odniesieniu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania. 2.1.8. Posiada Pani/Pan:2.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;*2.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;2.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 2.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO2.1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:2.1.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;2.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;2.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-3/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 1 endoproteza ca³kowita stawu biodrowego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.1 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-8
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 2 endoproteza bezcementowa przynasadowa, krótkotrzpieniowa w artykulacji ceramika/ceramika. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.2 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-8
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 3 endoproteza cementowa stawu biodrowego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.3 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-6
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 4 endoproteza bipolarna stawu biodrowego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.4 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-6
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 5 endoproteza ca³kowita stawu kolanowego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.5 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-9
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 6 endoproteza ca³kowita stawu biodrowego Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.6 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-8
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dostêpno¶æ instrumentarium
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w kryterium: cena, dostêpno¶æ instrumentarium4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów- Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowejZamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem by³a dostawa endoprotez stawu biodrowego lub kolanowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem by³a dostawa endoprotez stawu biodrowego lub kolanowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. ZAMAWIAJ¡CYprzewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:a. zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê;b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowi±cego przedmiot umowy;c. obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCÊ (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJ¡CEGO ani sporz±dzenia aneksu do Umowy);d. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;e. zmiana nazwy towaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze;f. WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia;g. Wytwórca towaru, bêd±cego przedmiotem umowy wstrzyma produkcjê i WYKONAWCA zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia;h. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni);i. ZAMAWIAJ¡CY zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci towaru miêdzy pozycjami w danym pakiecie w zale¿no¶ci od potrzeb, bez konieczno¶ci zmian w Umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej warto¶ci umowy o zamówienie publiczne. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 WYKONAWCA zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ ZAMAWIAJ¡CEMU pisemny wniosek o zmianê Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez ZAMAWIAJ¡CEGO na proponowan± zmianê, ZAMAWIAJ¡CY ma prawo rozwi±zaæ umowê za jednomiesiêcznym wypowiedzeniem.3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.portal.smartpzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
| 2021-03-03 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- "Zakup 1 szt. samochodu typu PICUP z napêdem 4x4 dla Komendy Miejskiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Mys³owicach w 2025 r."
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTÊPCZYCH I PROWADZ¡CYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Zawarcie umowy na dostawy worków foliowych do gromadzenia odpadów komunalnych w Mie¶cie Mys³owice w roku 2026
- Psychoterapia rodzinna
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych oraz materia³ów medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
- Dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych i materia³ów zu¿ywalnych
- Dostawa implantów
- Implanty i osprzêt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materia³ów opatrunkowych, ¶rodków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
wiêcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





