eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryRozbudowa drogi ulicy Sportowej w Żarach



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi ulicy Sportowej w Żarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 1-5

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 470 82 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.lemanska@um.zary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cdfecbd-cf2d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi ulicy Sportowej w Żarach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cdfecbd-cf2d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012860/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa drogi ul. Sportowej w Żarach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216799

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13104690,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ul. Sportowej (droga gminna nr 104824F), o długości ok. 1047 m, wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem, dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania układu komunikacyjnego.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
- Przebudowa znaków osnowy geodezyjnej
- Przebudowa nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem nowej konstrukcji jezdni
- Demontaż istniejącej sieci kanalizacji deszczowej wraz ze studniami oraz wpustami ulicznymi
- Budowa nowej kanalizacji deszczowej wraz ze studniami oraz wpustami ulicznymi
- Demontaż istniejącego oświetlenia drogowego
- Budowa nowego oświetlenia drogowego
- Budowa chodników i ciągów pieszo-rowerowych,
- Budowa ścieżek rowerowych
- Przebudowa zatok parkingowych
- Przebudowa gminnego skrzyżowania ul. Sportowa – ul. Kaszubska
- Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową ul. Sportowa – al. Wojska Polskiego
- Przebudowa zjazdów na drogi wewnętrzne
- Przebudowa istniejących i budowa nowych zjazdów indywidualnych i publicznych oraz dojść do posesji i miejsc gromadzenia odpadów
- Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
- Przebudowa istniejącej sieci uzbrojenia terenu
- Wycinka drzew i krzewów oraz wykonanie terenów zielonych (nasadzenia i trawniki z rolki) oraz pielęgnacja nasadzeń przez okres 12 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy
- Zakup oraz montaż modułowych wiat przystankowych
- Obsługa geodezyjna
- Opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu
- Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu
- Wykonanie inspekcji telewizyjnej wykonanego zakresu kanalizacji deszczowej
- Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wymaganiami wynikającymi z zapisów Ustawy o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg z dnia 23.10.2018 r. oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, dostępnymi na stronie internetowej: https://www.gov.pl web/premier/dzialania-informacyjne.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają:
1) Dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, wykonane przez jednostkę projektową: TMG Tomasz Grześkowiak ul. Geodetów 43/7, 65-339 Zielona Góra, na którą składają się następujące opracowania:
- Projekt budowlany
- Projekt wykonawczy branża drogowa
- Projekt wykonawczy branża sanitarna
- Projekt wykonawczy branża elektryczna
- Projekt wykonawczy branża telekomunikacyjna
- Projekt wycinki drzew
- Docelowa organizacja ruchu
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla robót drogowych
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla branży sanitarnej
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla branży elektrycznej
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla branży telekomunikacyjnej
2) Opinia geotechniczna – październik 2019,
3) Przedmiary robót z podziałem na branże oraz roboty kwalifikowane i niekwalifikowane.
3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy określa Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11067617,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13131173,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11067617,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&J Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080483660

7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 41

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres (część) zamówienia, którego wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom:
- nawierzchnie asfaltowe,
- roboty branży elektrycznej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11067617,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.