Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00523526/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00536926/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bartągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10
1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bartągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b19a65f2-8f52-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.43.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynku Szkoły Podstawowej w Rusi Filii w Bartągu przy ulicy Jeziornej 24.
Usługi powinny być świadczone przez własnych pracowników Wykonawcy przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych. Wszystkie czynności powinny być wykonywane z użyciem odpowiednich środków czyszczących i dezynfekujących oraz materiałów i urządzeń dostosowywanych do wykonywanej czynności. Usługa musi być wykonywana w sposób zapewniający utrzymanie całej powierzchni budynku w należytej czystości i niepowodujący nawarstwiania się brudu, zwłaszcza na podłogach i w sanitariatach.
W ramach zamówienia przewiduje się:
a) zamówienie podstawowe – świadczenie usługi na powierzchni obiektu 4082,00 m2, łączny metraż wszystkich okien liczony dwustronnie w połączeniu z przeszklonymi drzwiami wynosi 2100 m2
b) prawo opcji - świadczenie usługi na powierzchni obiektu 633,50 m2 , łączny metraż wszystkich okien liczony dwustronnie w połączeniu z przeszklonymi drzwiami wynosi 285,00 m2
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) utrzymywanie czystości wewnątrz budynku oraz wejścia do budynku przy użyciu środków technicznych i chemicznych wykonawcy ,
b) umycie okien na obszarze sprzątanym po wcześniejszym uzgodnieniu terminu
c) z przedstawicielem Zamawiającego – dwa razy w roku: (kryterium oceny ofert)
d) pranie wykładzin dywanowych 1 raz w roku (w okresie ferii zimowych),
e) zaopatrzenie Zamawiającego w środki sanitarno-higieniczne.
Usługi, o których mowa w ust. 5 będą realizowane zgodnie z ogólnym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
33711900-6 - Mydło
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240191,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411428,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348210,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348320,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-04 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.