Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00300425/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OBSŁUGA, KONSERWACJA, SERWIS URZĄDZEŃ I INSTALACJI ORAZ NAPRAWY AWARYJNE KOTŁOWNI NA PALIWO STAŁE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ 17 WOG (2 ZADANIA).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
17wog.przetargi@ron.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OBSŁUGA, KONSERWACJA, SERWIS URZĄDZEŃ I INSTALACJI ORAZ NAPRAWY AWARYJNE KOTŁOWNI NA PALIWO STAŁE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ 17 WOG (2 ZADANIA).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e31d0fe-567b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022112/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i konserwacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe na 2022 rok.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300425/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/WOG/U/Infrastr./21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 343868,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
71314200-4 - Usługi zarządzania energią
4.5.5.) Wartość części: 215908,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa, konserwacja, serwis urządzeń i instalacji oraz naprawy awaryjne kotłowni na paliwo stałe w kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
71314200-4 - Usługi zarządzania energią
4.5.5.) Wartość części: 207055,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225434,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412345,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225434,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QB ENERGIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221730204
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 63F/7A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-397
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Obsługa systemu cieplnego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237734,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225434,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412345,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225434,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QB ENERGIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221730204
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 63F/7A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-397
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Obsługa systemu cieplnego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237734,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie"
- Dostawa testów wraz z dzierżawa analizatora dla SZGiCHP w Koszalinie.
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap XI- kładka nad przekopem jeziora Kopań
- "Wywóz odcieków przemysłowych z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2025 roku".
- Przebudowa DW 125 w m. Moryń ul. Dworcowa
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie - część II
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Usługa konserwacyjno-serwisowa węzłów cieplnych na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., w podziale na III części
- Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi.
- Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Szczecinie w modelu EPC.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.