eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Utrzymanie porządku i czystości dróg miejskich



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011542 z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości dróg miejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713035501

1.5.8.) Numer faksu: 713035500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.olawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie porządku i czystości dróg miejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bc8af10-6ab5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003002/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie porządku i czystości dróg miejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006078/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271/2/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 305446,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest:a) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach dróg miejskich,b) Utrzymanie czystości chodników, ścieżek rowerowych, parkingów B. Określenie przedmiotu zamówienia1) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach ulic miejskichUtrzymanie czystości i porządku utwardzonych jezdni, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach ulic miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 1. Do obowiązków oferenta należy:a) Mechaniczne zamiatanie za pomocą zamiatarki ulicznej samojezdnej utwardzonych nawierzchni jezdni, zatok parkingowych i przystankowych za pomocą samojezdnej zamiatarki ulicznej poza okresem zwalczania śliskości,b) Ręczne zamiatanie oraz z wykorzystaniem ręcznych odkurzaczy spalinowych w miejscach niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy), ręczne usuwanie chwastów i trawy przy krawężnikach i obrzeżach w miejscach niedoczyszczonych przez zamiatarkę, usuwanie chwastów, trawy, zanieczyszczeń z górnej powierzchni krawężnika,c) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji, nie dopuszcza się aby zmiotki zalegały w pasie drogowym, należy je zbierać na bieżąco, Wykonawca potwierdzi przekazanie zmiotek (zanieczyszczeń) udostępniając Zamawiającemu „Karty przekazania odpadów”,z minimalną częstotliwością w zależności od rejonu:Rejon I:a) nie rzadziej niż jeden raz na tydzień mechaniczne zamiatanie jezdni za pomocą zamiatarki ulicznej, Wykonawca potwierdzi przejazd zamiatarki za pomocą systemu GPS, (długość ulic do zamiatania 3,514 km)b) trzy razy w tygodniu ręczne zamiatanie miejsc zabrudzonych oraz miejsc niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy) oraz ręczne usuwanie chwastów i trawy przy krawężnikach w miejscach niedoczyszczonych przez zamiatarkę, usuwanie chwastów, trawy, zanieczyszczeń z górnej powierzchni krawężnika. Wymaga się dla miejsc szczególnie niedostępnych zastosowanie ręcznych odkurzaczy spalinowych. Rejon II:a) nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie mechaniczne zamiatanie jezdni za pomocą zamiatarki ulicznej, Wykonawca potwierdzi przejazd zamiatarki za pomocą systemu GPS, (długość ulic do zamiatania 35,871 km)b) nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie ręczne zamiatanie w miejscach niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy) oraz jednoczesne ręczne utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych utwardzonych dróg miejskich - (w granicach geodezyjnych pasa drogowego) – zbieranie widocznych śmieci. Wymaga się dla miejsc szczególnie niedostępnych zastosowanie ręcznych odkurzaczy spalinowych.c) nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie ręczne usuwanie chwastów i trawy przy krawężnikach, usuwanie chwastów, trawy, zanieczyszczeń z górnej powierzchni krawężnika.UWAGA:Przez mechaniczne zamiatanie za pomocą zamiatarki ulicznej samojezdnej należy rozumieć zamiatanie z wykorzystaniem ulicznej zamiatarki samojezdnej wyposażonej w system zraszania wodą, system szczotek mechanicznych i system odkurzający, wyposażonej w system GPS2) Utrzymanie czystości chodników w ciągach ulic miejskich Utrzymanie czystości i porządku chodników, ścieżek rowerowych, parkingów w ciągach dróg miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 2 (powierzchnia chodników 21 158 m2)Do obowiązków oferenta należy:a) Ręczne lub mechaniczne zamiatanie utwardzonych nawierzchni chodników poza okresem zwalczania śliskości co najmniej 1 raz w miesiącu,b) Utrzymanie czystości chodników, usunięcie porostów, trawy, zalegającej ziemi, odsłonięcie obrzeży, krawężników z porostów, trawy i chwastówc) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298135,70

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314495,58

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298135,70

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Opole Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 53059047400000

7.3.3) Ulica: al. Przyjaźni 9

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-573

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298135,70

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.