eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego (Typ P) oraz specjalistycznego (Typ S) pacjenta dla SPZOZ w Lubartowie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego (Typ P) oraz specjalistycznego (Typ S) pacjenta dla SPZOZ w Lubartowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnejw Lubartowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cicha 14

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 720896116

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@prawnikinzynier24online.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz-lubartow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego (Typ P) oraz specjalistycznego (Typ S) pacjenta dla SPZOZ w Lubartowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0908de8-8c82-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514309

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/25/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 552000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Usługa w zakresie transportu sanitarnego pacjentów wykonywana przy pomocy zespołu transportu sanitarnego typu „P”.
1.1. Wymagania dotyczące pojazdu:
a) Pojazd do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z umową zapewni Wykonawca;
b) Środek transportu sanitarnego powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polskiej Normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla środka transportu drogowego typu C (ruchoma jednostka intensywnej opieki ambulans ratunkowy - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu, zaawansowanego leczenia i monitorowania pacjentów); spełniającym wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia;
c) pojazd powinien spełniać wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;
d) będącym pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ust. 1 pkt 2
e) Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów i aktualne badania techniczne;
f) Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
g) Usługi transportu sanitarnego muszą być wykonywane specjalistycznymi środkami transportu, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).
h) Spełniają warunki sanitarno-epidemiologiczne dla środka transportu sanitarnego
1.2. Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców:
a) Zespół podstawowy „P” zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z 08.09.2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2019 r., poz. 993,1590) powinien być złożony z co najmniej dwóch osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
b) W skład zespołu winien wchodzić kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołu ratownictwa medycznego nie posiada prawa jazdy kategorii B oraz nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z 05.01.2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U 2019, poz. 341, 1622)
c) Wymagana dyspozycyjność: 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę, której zgłaszane będą zlecenia 7 dni w tygodni, 24h/dobę.
2. Usługa liczona będzie od miejsca zgłoszenia się Zespołu P, w celu przejęcia pacjenta, na terenie szpitala lub w innym punkcie wyznaczonym przez Zamawiającego do miejsca zakończenia realizacji usługi tj. przekazania pacjenta
3. W przypadku wezwania z priorytetem PILNY, przybycie Zespołu P do miejsca wezwania powinno nastąpić niezwłocznie od momentu wezwania, w czasie nie dłuższym niż 60 minut. W przypadku wezwania w trybie zwykłym – 90 minut.
4. Usługa transportu polegać będzie na odebraniu pacjenta z oddziału lub innego miejsce w lokalizacji Zamawiającego doprowadzeniu do pojazdu, dowiezieniu pod wskazany adres na zleceniu przewozu, doprowadzeniu pacjenta: na badanie, konsultację, (w sytuacji przeniesienia do innego szpitala – doprowadzeniu pacjenta na Izbę Przyjęć).
5. Świadczenie każdorazowej usługi transportu sanitarnego będzie realizowane na podstawie wypełnionego pisemnego zlecenia lekarskiego, zgodnie z warunkami określonymi w umowie.
6. Przyjęcie zlecenia na usługę transportową może nastąpić na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez upoważniony personel Zamawiającego, pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Potwierdzenie zlecenia winno zostać potwierdzone na piśmie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 168000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa w zakresie transportu sanitarnego pacjentów wykonywana przy pomocy zespołu transportu specjalistycznego typu „S”.
1.1. Wymagania dotyczące pojazdu:
1) Zespół transportu sanitarnego typu „S” musi spełniać poniższe wymagania:
a) zespół musi dysponować ambulansem - specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonym do przewozu pacjentów:
• posiadającym cechy techniczne i jakościowe określone w obowiązującej
• Polskiej Normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla środka transportu drogowego typu C (ruchoma jednostka intensywnej opieki ambulans ratunkowy - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu, zaawansowanego leczenia i monitorowania pacjentów); spełniającym wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia;
• spełniającym wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;
• będącym pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ust. 1 pkt 2
• Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów i aktualne badania techniczne;
• Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Usługi transportu sanitarnego muszą być wykonywane specjalistycznymi środkami transportu, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).
1.2. Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców:
1) skład osobowy zespołu musi spełniać wymagania wynikające z przepisów ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 oraz art. 36 ust. 3 tej ustawy, tj. w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby, z których:
a) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje wymagane dla lekarza systemu, zgodnie z art. 3 pkt 3 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
b) co najmniej dwie osoby posiadają kwalifikacje wymagane dla ratownika medycznego, zgodnie z art. 10 i art. 58 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lub pielęgniarki systemu, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
c) co najmniej jedna osoba z wyżej wymienionych musi także posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami. Jeżeli żadna z tych osób nie posiada takich uprawnień, w skład zespołu dodatkowo musi wchodzić osoba posiadająca te uprawnienia (jako kierowca).
1.3 Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie potrzebę skorzystania z usługi. Miejsce podstawienia jednostki transportu sanitarnego będzie wskazane przez koordynatora, wyznaczonego przez Zamawiającego, który będzie określał czas i miejsce wykonania zlecenia.
1.4 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania całodobową bezpłatną dla Zamawiającego linią telefoniczną do przyjmowania zleceń (dyspozytor).
1.5 Kierowca winien posiadać wszystkie wymagane aktualnymi przepisami uprawnienia określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami oraz zaświadczenie
o odbyciu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający nie wymaga, aby kierowca był ratownikiem medycznym, winien natomiast posiadać przeszkolenie w zakresie ratownictwa przedmedycznego udokumentowane Certyfikatem ukończenia kursu pomocy przedmedycznej.
1.6 Wykonawca świadczący usługę ma obowiązek:
1) zapewnienia środka łączności bezprzewodowej pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcą podczas wykonywania usługi (np. telefon komórkowy, krótkofalówka),
2) zapewnienia odpowiedniej do pory roku temperatury w pojeździe.
1.7 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zabezpieczenia usług transportu sanitarnego całodobowo, 7 dni w tygodniu, nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy.
1.8 Od momentu przejęcia pacjenta do chwili zakończenia zleconej usługi (dowiezienia pacjenta do miejsca docelowego) Wykonawca odpowiada za jego bezpieczeństwo.
1.9 Jako podstawę do ustalenia trasy przejazdu przyjmuje się najkrótszą możliwą trasę przejazdu (odległość będzie mierzona jako odległość drogowa podana w kilometrach od miejsca wskazanego przez Zamawiającego do danego miejsc wskazanego w zleceniu, zgodnie ze stroną internetową: https://www.google.pl/maps mając na uwadze warunek wyboru najkrótszej trasy). W sytuacjach nadzwyczajnych (rozumianych w szczególności jako roboty drogowe, zdarzenia drogowe) Wykonawca poinformuj o powyższym Zamawiającego oraz opisze zdarzenie w zleceniu wykonywanych usług w załączniku do umowy w kolumnie „uwagi”
1.10 Wykonawca zobowiązany będzie przybyć do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Lubartów nie później niż w czasie max. 60 minut (w trybie pilnym) lub 90 minut (w trybie zwykłym) od zgłoszenia zlecenia lub w godzinach ustalonych z koordynatorem zleceń Zamawiającego w przypadku transportów planowych. Czas przyjazdu należy podać w formularzu ofertowym - stanowi kryterium oceny ofert.
1.11 Usługi transportu będą wykonywane ambulansami posiadającymi ważne ubezpieczenie OC i NNW w terminie składania ofert oraz przez cały okres obowiązywania umowy. Każdy ambulans musi być sprawny technicznie, spełniać wymogi sanitarne, być wyposażony w środki łączności bezprzewodowej.
1.12 Termin zapłaty za świadczenia objęte przedmiotem zamówienia wynosi 60 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 384000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MD Medica Mariusz Kozieł i Renata Kozieł spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061434120

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z powyższym, działając na podstawie przepisu art. 255 ustawy Pzp, należy stwierdzić, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania w stosunku do części nr 2 zamówienia, o których mowa w powyższym przepisie. Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na mocy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty na część nr 2 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.