Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00000842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
- 2022/BZP 00011380/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00011091/02 - Wynik z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00034779/01 - Wynik z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa energii elektrycznej do 19 obiektów Wigierskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywe 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stefan.mackiewicz@wigry.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e02d3169-6c7e-11ec-ae77-fe331fedffdc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa energii elektrycznej do 19 obiektów Wigierskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e02d3169-6c7e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000618/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 energia elektryczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 19 punktów odbioru w planowanej
ilości 203000 kWh (szacowane zużycie energii za 2021 rok) na okres od dnia 1 lutego 2022 do
dnia 31 grudnia 2022 roku. Planowana do zakupu ilość energii elektrycznej ma jedynie charakter
deklaratywny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania części umowy, to jest do
niewykorzystania planowanej do zakupu ilości energii elektrycznej. Z tego tytułu Wykonawcy nie
przysługuje żadne roszczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu większej niż
planowana ilości energii elektrycznej. W tej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do
dostarczenia ponadplanowej ilości energii po cenach zaproponowanych w ofercie w ramach
realizacji przedmiotu zamówienia. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej
możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte oraz wycenione w
Formularzu Ofertowym Wykonawcy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia energii
elektrycznej zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz
aktami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający udostępni niezbędne dane punktów poboru
energii elektrycznej w wersji edytowalnej i niezbędne dokumenty do przeprowadzenia procedury
zmiany sprzedawcy. Niniejsze postepowanie dotyczy dostaw energii elektrycznej, umowy są
obecnie rozdzielone. Zamawiający ma obecnie podpisane umowy z PGE Dystrybucja.
Zamawiający upoważni Wykonawcę do wypowiedzenia obowiązujących umów t terminach
pozwalających na skuteczne przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy. Zamawiający
udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego
zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania niezbędnych czynności
do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego
powszechnie przez Wykonawcę
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna ofertaSEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
- Zakup energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź.
- "Dostawa energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na rok 2025"
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY KOBYLANKA NA 2025 ROK"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji) na potrzeby AŁ
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.