Og³oszenie z dnia 2021-02-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00010279/02 - Og³oszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012553/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00026711/01 - Wynik z dnia 2021-04-01
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00010279 z dnia 2021-02-24 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie posiadanego oprogramowania aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310226
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: M³yñska, 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.krotoszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie posiadanego oprogramowania aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-479ae538-768a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00010279
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1). Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. 2). Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieæ zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja dzia³a na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostêpna dla systemu Linux i MAC OS.3). Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.1). W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).2). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± pocztyelektronicznej, email: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl3). Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust.2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DI/1/02/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie oprogramowania aplikacyjnego. Szczegó³owy opis i sposób realizacji zamówienia zosta³ okre¶lony w projekcie umowy. Wykaz oprogramowania objêtego przedmiotem zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1 do wzoru umowy. Specyfikacjê us³ug uwzglêdnionych w przedmiocie zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2 do wzoru umowy. Zakres us³ug zawiera za³±cznik nr 3 do wzoru umowy. Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom opisanym przez Zamawiaj±cego jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± wype³niony za³±cznik nr 3 do wzoru umowy jako przedmiotowy ¶rodek dowodowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.2. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:- cena wykonania przedmiotu zamówienia 60%- czas usuniêcia awarii 40%3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów ustalon± w poni¿szym opisie, a pozosta³e bêd± oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego.4. Ocena ofert bêdzie dokonywana wed³ug nastêpuj±cych zasad:1) warto¶æ punktowa kryterium “cena wykonania przedmiotu zamówienia” jest obliczana wed³ug wzoru:P(C) = C (min.): C(x) xMax(C)Gdzie :P(C)- ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”;C(min)- najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert;C(x)- cena oferty badanejMax(C) – maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium „Cena”.2). Czas usuniêcia awarii – waga 40 %Punkty zostan± przyznane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym warto¶ci zgodnie z poni¿szymi zapisami:Czas usuniêcia awarii 24 godz. – 40 pktCzas usuniêcia awarii 48 godz. – 20 pktCzas usuniêcia awarii 72 godz. - 0 pkt3). Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania danego kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertê. 4).W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.5). Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwiazania ofert± okre¶lonym w SWZ.6). Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.7). W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ze zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usuniêcia awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 ¶wiadczenia polegaj±ce na serwisie pogwarancyjnym systemu klasy HIS i ERP o warto¶ci min. 150 000,00 z³ brutto ka¿de ¶wiadczenie.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, b) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: c) Wykaz us³ug porównywalnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe: za³±cznik nr 3 do wzoru umowy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.4. Postanowieñ ust. 3 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzaniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta winna zawieraæ:a) formularz ofertowy, wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SWZ,c). pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;d).Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;e). O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.;f). O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp – je¿eli dotyczy:• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.g). zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – za³±cznik nr 3 do SWZ- je¿eli dotyczyh). nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe: za³±cznik nr 3 do wzoru umowySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
I. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.- wszelaka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem. II. 2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.III. Do ofert nale¿ny do³±czyæ równie¿ O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp – je¿eli dotyczy:• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.g). zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – za³±cznik nr 3 do SWZ- je¿eli dotyczy6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Strony dopuszczaj± zmianê tre¶ci niniejszej Umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:1) Zmiana wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 5 ust. 2 w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana nastêpuje z mocy prawa i obowi±zuje od dnia wej¶cia w ¿ycie wprowadzaj±cych j± przepisów.2) Zmiana wynagrodzenia okre¶lonego w § 5 ust. 2 poprzez jego powiêkszenie o ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych. Zmiana nastêpuje ka¿dorazowo w wynagrodzeniu nale¿nym Wykonawcy za miesi±c luty i kolejnych, w których jest wyp³acane. 3) Zamiana wynagrodzenia okre¶lonego w §5 ust. 2 w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, na wniosek Wykonawcy zawieraj±cy uzasadnienie wraz z kalkulacj± zmiany wynagrodzenia,4) Zamiana wynagrodzenia okre¶lonego w §5 ust. 2 w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, na wniosek Wykonawcy zawieraj±cy uzasadnienie wraz z kalkulacj± zmiany wynagrodzenia,5) Zamiana wynagrodzenia okre¶lonego w §5 ust. 2 w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych na wniosek Wykonawcy zawieraj±cy uzasadnienie wraz z kalkulacj± zmiany wynagrodzenia,7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl za po¶rednictwem ePUAPu https://epuap.gov/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-02
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
I. Zaliczki na poczet udzielenia zamówienia. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówiena. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ p³atno¶ci czê¶ciowych.II. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia, dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê:1. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmuj± nastêpuj±ce rodzaje czynno¶ci: bezpo¶rednie czynno¶ci zwi±zane z obs³ug± serwisow± systemu. Wymóg ten nie dotyczy programistów, integratorów etc.2). Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 1., Wykonawca zobowi±zany bêdzie sk³adaæ, pod rygorem odpowiedzialno¶ci karnej na podstawie art. 297 k.k, o¶wiadczenia o spe³nieniu wymogu dotycz±cego zatrudniania na podstawie umowy o pracê, w nastêpuj±cych terminach: pierwsze o¶wiadczenie zawieraj±ce imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, wraz z wykazem osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia – w dniu wyznaczonym na podpisanie umowy; na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cegoPowy¿sze o¶wiadczenie powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy3. Na ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca obowi±zany bêdzie niezw³ocznie udokumentowaæ fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przed³o¿yæ niezw³ocznie do wgl±du kopie umów o pracê, o które zawnioskuje Zamawiaj±cy. Wykonawca przedstawiaj±c dokumenty powinien przekazaæ je w sposób nie naruszaj±cy przepisów dotycz±cych ochrony danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;4. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku powziêcia w±tpliwo¶ci, co do rzetelno¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia, stosowna informacja zostanie przekazanaPañstwowej Inspekcji Pracy.5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, o którym mowa w pkt. 1. musi byæ spe³niony przez ca³y okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowi±zywania umowy, Wykonawca zobowi±zany jestzaktualizowaæ wykaz i o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 2.6. W przypadku je¿eli Wykonawca nie spe³ni warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, Zamawiaj±cy naliczy kary w wysoko¶ci okre¶lonej w umowie.2. Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp| 2021-02-24 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Us³ugi z zakresu gospodarki ³owieckiej planowane do wykonania w Nadle¶nictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Zakup wyposa¿enia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkañców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- "Dostawa sprzêtu i oprogramowania oraz wykonanie us³ug z zakresu cyberbezpieczeñstwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZ¡D - CZ. II PROJEKTU"
- Dostawa sprzêtu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Krotoszynie
wiêcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- DOSTAWY I US£UGI IT - dostawa sprzêtu komputerowego, oprogramowania oraz us³ug serwisowych i licencyjnych
- Us³uga asysty technicznej nad posiadanym systemem typu LIS/PIS
- Obs³uga serwisowa oraz bie¿±cy nadzór nad oprogramowaniem Elektroniczna Karta Znieczuleñ (EKZ)
- US£UGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz G³ogowie.
wiêcej: Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





