eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Administracja i utrzymanie cmentarzy komunalnych przy ul. S³owiañskiej i ul. Waleriana £ukasiñskiego w ¦widnicy."



Og³oszenie z dnia 2024-01-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Administracja i utrzymanie cmentarzy komunalnych przy ul. S³owiañskiej i ul. Waleriana £ukasiñskiego w ¦widnicy.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Administracja i utrzymanie cmentarzy komunalnych przy ul. S³owiañskiej i ul. Waleriana £ukasiñskiego w ¦widnicy.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-73db0d05-aafc-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00010246

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/870814

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/870814

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy PZP, za po¶rednictwem elektronicznej Platformy zakupowej OpenNexus (dalej „Platforma”) pod adresem platformazakupowa.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy PZP.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
 przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy PZP,
 przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy,
 przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
8. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
c.d "Informacje ogólne"

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦widnica ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21, w imieniu której dzia³a Prezydent Miasta Beata Moskal – S³aniewska,
• administrator powo³a³ inspektora danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@um.swidnica.pl, telefon 74 856-28-23, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Administracja i utrzymanie cmentarzy komunalnych przy ul. S³owiañskiej i ul. Waleriana £ukasiñskiego w ¦widnicy.” nr sprawy P-2/I/24 prowadzonej w trybie podstawowym bez negocjacji,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp,
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
 przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa.
 nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.

** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-2/I/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 683500,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

 administracja cmentarzy komunalnych przy ul. S³owiañskiej i ul. Waleriana £ukasiñskiego w ¦widnicy,
 utrzymanie w/w cmentarzy wraz ze znajduj±cymi siê na ich terenie sk³adnikami maj±tkowymi Gminy Miasta ¦widnica, okre¶lonymi w za³±czniku nr 4 do umowy.


1) w zakresie administrowania :

a) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi i zarz±dzanymi obiektami,
b) prowadzenie i utrzymanie na terenie ¦widnicy obiektu lub lokalu umo¿liwiaj±cego za³atwianie spraw formalnych oraz jego obs³ugi w dni powszednie w godzinach 7.00 – 15.00 oraz 7.00 – 13.00 w soboty,
c) pobieranie op³at i wystawianie faktur w imieniu i na rzecz Gminy Miasto ¦widnica,
 sporz±dzanie miesiêcznych zestawieñ wp³ywów z op³at za korzystanie z cmentarza i urz±dzeñ cmentarnych wg cen okre¶lonych w Zarz±dzeniu Prezydenta Miasta ¦widnica - w terminie do 7 dnia miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu w którym dokonano sprzeda¿y us³ugi,
 Wykonawca zobowi±zany jest co miesi±c do 7 dnia miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym dokonano sprzeda¿y us³ugi przekazaæ Zamawiaj±cemu: ewidencje obrotu i kwot podatku nale¿nego, sporz±dzone dobowe raporty z kasy fiskalnej (z pobranych op³at), sporz±dzony za dany miesi±c miesiêczny raport z kasy fiskalnej,
 wykonawca nie mo¿e w ¿adnej formie udostêpniaæ drukarki fiskalnej NOVITUS DEON LAN E oraz oprogramowania Symfonia Handel PRO wersja 2 i Licencji Pervasive SQL V11 (workgroup) osobom trzecim,
 wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzania raportu fiskalnego dobowego po zakoñczeniu sprzeda¿y za dany dzieñ, nie pó¼niej jednak ni¿ przed dokonaniem pierwszej sprzeda¿y w dniu nastêpnym, oraz sporz±dzania raportu fiskalnego za okres miesiêczny po zakoñczeniu sprzeda¿y w ostatnim dniu miesi±ca, nie pó¼niej jednak ni¿ przed rozpoczêciem sprzeda¿y w nastêpnym miesi±cu,
 wykonawca zobowi±zany jest do dokonywania wydruku wszystkich emitowanych przez kasê dokumentów i dostarczenie ich do siedziby Zamawiaj±cego,
 wykonawca zobowi±zany jest do dokonywania rejestracji ka¿dej sprzeda¿y przy zastosowaniu drukarki fiskalnej i dokonywania wydruku z ka¿dej sprzeda¿y paragonu fiskalnego lub faktury oraz do wydawania orygina³u wydrukowanego dokumentu klientowi,
 wykonawca zobowi±zany jest do ewidencjonowania sprzeda¿y przy u¿yciu kasy rezerwowej lub zaprzestania sprzeda¿y, w przypadkach gdy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy nie mo¿e byæ prowadzona ewidencja obrotu i kwot podatku nale¿nego przy zastosowaniu kas rejestruj±cych,
 wykonawca zobowi±zany jest do zg³aszania Zamawiaj±cemu ka¿dej nieprawid³owo¶ci w pracy przekazanego sprzêtu lub oprogramowania,
 wykonawca zobowi±zany jest do poddawania kontroli nienaruszalno¶ci drukarki fiskalnej i prawid³owo¶ci jej pracy na ka¿de ¿±danie w³a¶ciwych organów i zg³aszanie Zamawiaj±cemu o rozpoczêciu kontroli przez upowa¿nione organy,
 wykonawca zobowi±zany jest do przechowywania ksi±¿ki drukarki fiskalnej w miejscu i przez okres jej u¿ytkowania oraz udostêpniania jej na ¿±danie w³a¶ciwych organów, a tak¿e s³u¿by serwisowej,
 wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia po fiskalizacji drukarki fiskalnej wy³±cznie sprzeda¿y w trybie fiskalnym i nieprowadzenia sprzeda¿y na drukarce po jej fiskalizacji w ¿adnym innym trybie niefiskalnym, w tym w trybie szkoleniowym.
 w przypadku utraty ksi±¿ki drukarki fiskalnej rejestruj±cej Wykonawca jest obowi±zany niezw³ocznie zg³osiæ ten fakt Zamawiaj±cemu i ponie¶æ koszty wydania duplikatu ksi±¿ki,
 wykonawca zobowi±zany jest do przechowywania ksi±¿ki drukarki fiskalnej w miejscu jej u¿ytkowania,
 w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zwi±zanych z obs³ug± lub na³o¿eniem kary przez organy skarbowe na Zamawiaj±cego, w zwi±zku z nieprawid³owym u¿ytkowaniem drukarki fiskalnej, Wykonawca bêdzie obci±¿any tymi kosztami, poprzez potr±cenie z wynagrodzenia Wykonawcy na co Wykonawca wyra¿a zgodê,
 strony ustalaj±, ¿e konserwacja, serwis oraz ewentualne naprawy drukarki fiskalnej wykonywane bêd± przez serwisanta wskazanego przez Zamawiaj±cego a ewentualne wydatki z tym zwi±zane ponosiæ bêdzie Zamawiaj±cy. Przy czym, je¿eli naprawa wynikaæ bêdzie z winy Wykonawcy wydatki z tym zwi±zane ponosiæ bêdzie Wykonawca,
 strony ustalaj±, ¿e koszty obowi±zkowych przegl±dów technicznych ponosi Zamawiaj±cy, natomiast do obowi±zków Wykonawcy nale¿y ustalanie terminów tych przegl±dów,
 strony ustalaj±, ¿e zaopatrzenie w materia³y eksploatacyjne niezbêdne do pracy drukarki fiskalnej nale¿y do Wykonawcy,
 wykonawca jest odpowiedzialny za przypadkow± utratê, uszkodzenie drukarki fiskalnej tak¿e wtedy gdy, korzysta z niej w sposób zgodny z umow±, w³a¶ciwo¶ciami i jej przeznaczeniem, a tak¿e wtedy gdy utrata lub uszkodzenie nast±pi³o z powodu dzia³ania lub zaniechania osoby trzeciej,
 pobrane op³aty nale¿y przekazaæ do Urzêdu Miejskiego w terminie do 10 dnia miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym zosta³y one pobrane,
d) ustalenie terminów i warunków korzystania z obiektów i urz±dzeñ cmentarza z zachowaniem zasady równego traktowania wszystkich zak³adów pogrzebowych oraz innych podmiotów,
e) lokal/obiekt, w którym prowadzona bêdzie obs³uga klientów musi posiadaæ poczekalniê dla klientów oczekuj±cych,
f) prowadzenie i przechowywanie w odpowiednim pomieszczeniu dokumentacji cmentarnej, w formie pisemnej i elektronicznej, a w szczególno¶ci:
- ksi±g osób pochowanych na cmentarzu,
- alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu,
- ksiêgi grobów na cmentarzu,
- rejestru miejsc rezerwowych,
- kompletowanie, przechowywanie kart zgonów oraz sukcesywne przekazywanie ich do archiwum.
Uwaga:
pomieszczenie, w którym przechowywana bêdzie dokumentacja cmentarna musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 01.08.2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001r. Nr 90, poz.1013),
g) wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e oprogramowanie „Interaktywny Administrator Cmentarzy – „Grobonet ” bêdzie u¿ytkowa³ zgodnie z przeznaczeniem i wymogami prawid³owej eksploatacji, poprzez:
- prowadzenie bazy danych w programie komputerowym „Interaktywny
Administrator Cmentarzy – Grobonet” oraz jego bie¿±ca obs³uga i aktualizacja,
- zamieszczanie w „Interaktywnym Administratorze Cmentarzy – Grobonet” zdjêæ grobów po pogrzebach wraz z aktualizacj± map interaktywnych okre¶laj±cych ich lokalizacjê w terminie do 30 dni od daty pogrzebu,
- niezw³oczne informowanie Zamawiaj±cego oraz producenta programu „Interaktywny Administrator Cmentarzy – Grobonet” o wszelkich nieprawid³owo¶ciach w funkcjonowaniu programu lub innych sytuacjach uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych pe³ne wykorzystanie programu przez Administratora.
h) oznaczenie na cmentarzach grobów, które nie zosta³y prolongowane po 20 latach,
i) przeprowadzenie wg uzgodnionej z Zamawiaj±cym procedury likwidacji 50 szt. grobów, za które okres braku op³aty prolongacyjnej jest najd³u¿szy,
j) informowanie o braku wniesienia op³at prolongacyjnych za groby nieop³acone, poprzez og³oszenia w lokalnych mediach, na tablicach og³oszeñ na cmentarzach oraz w „Interaktywnym Administratorze Cmentarzy – Grobonet”,
k) przedstawianie sprawozdañ:
- dot. ilo¶ci wykorzystanych poszczególnych rodzajów miejsc grzebalnych w tym miejsc przeznaczonych do ponownego u¿ycia po grobach, które uleg³y likwidacji, na dzieñ 01 grudnia roku trwania umowy, w terminie do 15 grudnia tego roku lub na ¿±danie Zamawiaj±cego,
- dot. ilo¶ci i rodzajów miejsc pozostaj±cych na cmentarzach do dyspozycji na dzieñ 01 grudnia roku trwania umowy, w terminie do 15 grudnia tego roku lub na ¿±danie Zamawiaj±cego,
- dot. ilo¶ci grobów, za które nie zosta³a wniesiona op³ata prolongacyjna po up³ywie 20 lat, w terminie na dzieñ 01 grudnia roku trwania umowy w terminie do 15 grudnia tego roku lub na ¿±danie Zamawiaj±cego,
l) pe³nienie nadzoru nad robotami wykonywanymi na cmentarzach i jego obiektach przez podmioty gospodarcze ¶wiadcz±ce us³ugi pogrzebowe i inne np. kamieniarskie, w zakresie przestrzegania obowi±zuj±cych przepisów oraz Regulaminu Cmentarzy Komunalnych w ¦widnicy dot. wymagañ jakie musz± spe³niaæ cmentarze, szczególnie w odniesieniu do wznoszenia pomników-nagrobków, budowy grobów, zagospodarowania terenu przy grobach i innych pracach,
m) egzekwowanie od wykonawców us³ug pogrzebowych, kamieniarskich, ogrodniczych itp. uporz±dkowania miejsca po zakoñczonych pracach oraz usuwania nadmiaru ziemi oraz innych pozosta³o¶ci po wykonanych pracach,
n) zg³aszanie Zamawiaj±cemu nieprawid³owo¶ci stwierdzonych podczas realizacji prac, o których mowa w lit. m),
o) informowanie dysponentów grobów dot. konieczno¶ci utrzymania porz±dku i czysto¶ci na i wokó³ grobu, a na kwaterach trawiastych uzupe³niania ziemi i dosiewu trawy w miejscach zapadania ziemi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98371111-5 - Us³ugi utrzymania cmentarzy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75110000-0 - Us³ugi administracji ogólnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:

1.1 Cena ofertowa brutto – C;
1.2 Do¶wiadczenie zawodowe specjalisty do spraw ewidencji cmentarnej - O

2. Powy¿szym kryteriom Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:


Kryterium Waga [%] Maks. liczba punktów Sposób oceny
1.1
Cena ofertowa brutto
„C” 60% 60 wg wzoru

Cena najtañszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty

2.1
Do¶wiadczenie zawodowe specjalisty do spraw ewidencji cmentarnej
„O” 40% 40
a) Oferta w kryterium do¶wiadczenia zawodowego specjalisty do spraw ewidencji cmentarnej - maksymalna ilo¶æ pkt 40
b) Zamawiaj±cy przyzna punkty za do¶wiadczenie d³u¿sze ni¿ 2 lata, osobie realizuj±cej zamówienie, o której mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 4 ppkt a) tiret 1 w nastêpuj±cy sposób:
Do¶wiadczenie osoby realizuj±cej zamówienie
Punkty:
2 lata - 0 pkt
3 lata - 20 pkt
4 lata - 40 pkt


3. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + O
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
O – punkty uzyskane w kryterium „Do¶wiadczenie zawodowe specjalisty do spraw ewidencji cmentarnej”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe specjalisty do spraw ewidencji cmentarnej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,

2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych) oraz, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:

a) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
dysponuje co najmniej min. 5 osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia w tym:
- jedn± osob± maj±c± min. dwuletnie do¶wiadczenie zawodowe jako specjalista do spraw ewidencji cmentarnej przy obs³udze spraw dotycz±cych administrowania cmentarzami z wykszta³ceniem min. ¶rednim,
- dwoma pracownikami administracyjno - biurowymi z min. rocznym sta¿em pracy przy obs³udze spraw dotycz±cymi administrowania cmentarzami z wykszta³ceniem min. ¶rednim,
- dwoma pracownikami pe³ni±cymi swoje obowi±zki na cmentarzach, na stanowiskach - kierownik cmentarza z min. rocznym sta¿em pracy na wymaganym stanowisku,

b) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie
tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie wykona³ lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi/umowy* polegaj±ce na prowadzeniu administracji i utrzymaniu cmentarzy, o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto i ³±cznej ilo¶ci mogi³ nie mniejszej ni¿ 8 000 szt. w tym jedna us³uga/umowa o ilo¶ci mogi³ nie mniejszej 4000 szt. i utrzymaniem terenów zieleni o ³±cznej powierzchni min. 10 ha.

*Zamawiaj±cy przez us³ugê rozumie umowê, jedna us³uga to jest jedna umowa.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VII, ust. 1, pkt. 4 niniejszej SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
1) warunki, o których mowa w rozdz. VII, ust. 1, pkt. 3 i 4 lit. a SWZ, tj. warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz warunek dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia podlegaj± sumowaniu.
2) warunek, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e:
a) wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê wykonaniem co najmniej dwóch wymaganych us³ug/umów, albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê wykonaniem co najmniej dwóch wymaganych us³ug/ umów,
b) warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie bêdzie spe³niony je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch wymaganych us³ug/umów, ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych dwóch us³ug/umów,
c) warunek wiedzy i do¶wiadczenia bêdzie spe³niony w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego do¶wiadczenia (nie ma wymaganych dwóch us³ug/umów) polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazaæ zrealizowanie dwóch wymaganych us³ug/umów,
d) w przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

W aktualnym stanie prawnym polisa OC winna byæ op³acona. W przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia, dla której sk³adka p³atna jest w ratach, za prawid³owy dokument potwierdzaj±cy spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu nale¿y uznaæ polisê op³acon± w takim zakresie, by zapewnia³a ochronê ubezpieczeniow± w dniu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego na sk³adanie ofert.
Jednocze¶nie jest tak¿e mo¿liwa sytuacja, ¿e strony umówi³y siê inaczej i odpowiedzialno¶æ ubezpieczyciela trwa pomimo nieuiszczenia kolejnej sk³adki ubezpieczeniowej, musi to jednak jasno wynikaæ z przedstawionych dokumentów.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji.

2) informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,

3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

4) wykazu us³ug wykonanych, wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie (wg Za³±cznika nr 7 do SWZ), wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

16. Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:
1) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. X ust. 2 pkt 1 SWZ (Za³±cznik nr 5 do SWZ), o ile dotyczy,
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 2 pkt 2 lit. d SWZ, o ile dotyczy,
3) o¶wiadczenie o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (Za³±cznik nr 4 do SWZ), o ile dotyczy,
4) orygina³ gwarancji lub porêczenia wniesienia wadium (je¶li wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu),
5) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
6) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7) odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacjê z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³. (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych)
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PEKAO SA Oddzia³ I w ¦widnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postêpowaniu nr P-2/I/24 na: „ Administracja i utrzymanie cmentarzy komunalnych przy ul. S³owiañskiej i ul. Waleriana £ukasiñskiego w ¦widnicy.”
3. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
4. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i dokument ten nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê gwarancji,
3) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
4) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,
6) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty - forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty,
7) termin na dostarczenie ¿±dania zap³aty - bieg terminu nie mo¿e rozpoczynaæ siê w okresie wa¿no¶ci wadium.
7. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
10. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XVIII ust. 14 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które Us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór Umowy, stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, zgodnie z § 8 Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/870814

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-15 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
16. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
17. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
18. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
19. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
20. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
21. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
22. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.

XXIV. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE ZABEZPIECZENIA NALE¯YTEGO WYKONANIA UMOWY

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.