Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519320/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00006011/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
- 2023/BZP 00032971/01 - Wynik z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO UŻYWANYCH POJAZDÓW TYPU CIĄGNIK I SAMOCHÓD CIĘŻAROWY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: GZK Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281364299
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 1 H
1.4.2.) Miejscowość: Bystry
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 874299480
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gzkbystry.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzkbystry.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010061
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00519320
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamówienie zostało podzielone na 2 części, tj.:
Część nr 1 – samochód ciężarowy 3-osiowy samowyładowczy z HDS (typu wywrotka) nr 1: Jeden używany pojazdu specjalistyczny typu „wywrotka”, przeznaczony do transportu materiałów.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch używanych pojazdów typu ciągnik i samochód ciężarowy.
2. Warunki leasingu (dla każdej części z osobna):
2.1. okres leasingu: nie dłuższy niż 48 miesięcy (4 lata) w kolejnych 47 (słownie: trzydziestu pięciu) równych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego do umowy; Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie wyszczególnienie wysokości każdej raty wraz z rozbiciem jej na część kapitałową i odsetkową oraz szczegółowe terminy i zasady płatności. W umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych np. kosztów transportu, rozładunku, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT). Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu innych kosztów, niż określone w niniejszej SWZ i umowie, poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy.
2.2.Raty leasingowe:
- 47 równych rat leasingowych płatnych w terminach miesięcznych przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany na fakturze;
- Część odsetkowa raty leasingowej oparta na zmiennym oprocentowaniu - wskaźniku WIBOR1M.
Oprocentowanie może się zmieniać tylko w związku ze stopą procentową WIBOR 1M.
- Płatność raty leasingowej będzie regulowana przez Zamawiającego każdorazowo na podstawie
otrzymanej przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura musi zawierać informację o
wysokości raty leasingowej w podziale na część kapitałową i odsetkową.
2.3. wpłata wstępna: 10% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy leasingowej; Podstawę do uiszczenia opłaty wstępnej stanowi podpisany przez obie Strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz faktura Wykonawcy.
2.4. opcja wykupu – ostatnia rata (48 rata) stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu;
2.5. nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel).
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Po zmianie:
Zamówienie zostało podzielone na 2 części, tj.:
Część nr 1 – samochód ciężarowy 3-osiowy samowyładowczy z HDS (typu wywrotka) nr 1: Jeden używany pojazdu specjalistyczny typu „wywrotka”, przeznaczony do transportu materiałów.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch używanych pojazdów typu ciągnik i samochód ciężarowy.
2. Warunki leasingu (dla każdej części z osobna):
2.1. okres leasingu: nie dłuższy niż 48 miesięcy (4 lata) w kolejnych 47 (słownie: czterdziestu siedmiu) równych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego w dacie odbioru sprzętu; Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie wyszczególnienie wysokości każdej raty wraz z rozbiciem jej na część kapitałową i odsetkową oraz szczegółowe terminy i zasady płatności. W umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT). Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu innych kosztów, niż określone w niniejszej SWZ i umowie, poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy.
2.2.Raty leasingowe:
- 47 równych rat leasingowych płatnych w terminach miesięcznych przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany na fakturze;
- Część odsetkowa raty leasingowej oparta na zmiennym oprocentowaniu - wskaźniku WIBOR1M.
Oprocentowanie może się zmieniać tylko w związku ze stopą procentową WIBOR 1M.
- Płatność raty leasingowej będzie regulowana przez Zamawiającego każdorazowo na podstawie
otrzymanej przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura musi zawierać informację o
wysokości raty leasingowej w podziale na część kapitałową i odsetkową.
2.3. wpłata wstępna: 10% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo odpowiednio w ciągu 14, 21, 28 dni od daty podpisania umowy leasingowej; Podstawę do uiszczenia opłaty wstępnej stanowi podpisany przez obie Strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz faktura Wykonawcy.
2.4. opcja wykupu – ostatnia rata (48 rata) stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu;
2.5. nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel).
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, tj.:
5.1 Część nr 1 – samochód ciężarowy 3-osiowy samowyładowczy z HDS (typu wywrotka) nr 1: Jeden używany pojazdu specjalistyczny typu „wywrotka”, przeznaczony do transportu materiałów.
5.2. Część nr 2 – ciągnik rolniczy o mocy do 200 KM nr 2: Jeden używany pojazdu specjalistyczny typu „ciągnik”.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, kilka lub wszystkie części.
7. Samochód ciężarowy 3-osiowy samowyładowczy (typu wywrotka) oraz zabudowa nie powinny być wyprodukowane wcześniej niż 31 grudnia 2007 roku.
8. Ciągnik o mocy do 200 KM oraz zabudowa nie powinny być wyprodukowane wcześniej niż 31 grudnia 2012 roku.
9. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest miejsce wskazane przez Dostawcę/Wykonawcę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
10. W ramach ceny ofertowej, dla każdej części z osobna, Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia co najmniej jednodniowego szkolenia 3 (trzech) pracowników Zamawiającego, w zakresie bieżącej obsługi będących przedmiotem zamówienia. Szkolenie teoretyczne i praktyczne, przeprowadzone zostanie w miejscu wskazanym przez Dostawcę/Wykonawcę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
, przy wykorzystaniu pojazdów będących przedmiotem dostawy, materiałów multimedialnych i tradycyjnych w wymiarze nie mniejszym niż 8 godzin zegarowych. Dokładny termin szkolenia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Szkolenie zostanie przeprowadzone wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy pracowników Zamawiającego, tj. 7.00-15.00. Szkolenie odbywać się będzie w języku polskim. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone na piśmie przez Wykonawcę oraz uczestników szkolenia w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w ramach niniejszego zamówienia, obowiązany będzie do przedstawienia, w terminie do dnia podpisania umowy, szczegółowej kompletacji pojazdu objętego zamówieniem (parametry techniczne oferowanych pojazdów i ich wyposażenia) wraz z wykazem wyposażenia elektronicznego (dedykowanych urządzeń i systemów), oprogramowania i koniecznych urządzeń wykorzystujących to oprogramowanie. Dokument ten stanowić będzie załącznik do umowy z Wykonawcą.
11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
12. Przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) parametry przedmiotu zamówienia, stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
13. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia tzn., że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub wyższych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
14. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy materiałów, dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w opisie przedmiotu zamówienia, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach użytkowych i jakościowych. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność zaoferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do SWZ minimalnych wymaganiach jakościowych.
15. Ewentualne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zamówienia zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
16. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą NORM, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. 17. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
18. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
19. Okres gwarancji na dostarczone pojazdy wynosi:
Część nr 1 – samochód ciężarowy z HDS (typu wywrotka) – 1 000 km pracy pojazdu,
Część nr 2 – ciągnik rolniczy o mocy do 200 KM - 50 mth pracy pojazdu.
20. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie art. 99 ust. 3 ustawy Pzp., posłużył
się następującym kodem oraz nazwą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Kody we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
16720000-8 Ciągniki używane
34142300-7 Pojazdy samowyładowcze
66114000-2 Usługi leasingu finansowego
21. Do kalkulacji (przygotowania ofert) należy przyjąć WIBOR 1M = 6,85 % z dnia 28.12.2022 roku
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamówienie zostało podzielone na 2 części, tj.:
Część nr 2 – ciągnik rolniczy o mocy do 200 KM nr 2: Jeden używany pojazdu specjalistyczny typu „ciągnik”.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch używanych pojazdów typu ciągnik i samochód ciężarowy.
2. Warunki leasingu (dla każdej części z osobna):
2.1. okres leasingu: nie dłuższy niż 48 miesięcy (4 lata) w kolejnych 47 (słownie: trzydziestu pięciu) równych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego do umowy; Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie wyszczególnienie wysokości każdej raty wraz z rozbiciem jej na część kapitałową i odsetkową oraz szczegółowe terminy i zasady płatności. W umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych np. kosztów transportu, rozładunku, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT). Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu innych kosztów, niż określone w niniejszej SWZ i umowie, poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy.
2.2.Raty leasingowe:
- 47 równych rat leasingowych płatnych w terminach miesięcznych przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany na fakturze;
- Część odsetkowa raty leasingowej oparta na zmiennym oprocentowaniu - wskaźniku WIBOR1M.
Oprocentowanie może się zmieniać tylko w związku ze stopą procentową WIBOR 1M.
- Płatność raty leasingowej będzie regulowana przez Zamawiającego każdorazowo na podstawie
otrzymanej przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura musi zawierać informację o
wysokości raty leasingowej w podziale na część kapitałową i odsetkową.
2.3. wpłata wstępna: 10% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy leasingowej; Podstawę do uiszczenia opłaty wstępnej stanowi podpisany przez obie Strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz faktura Wykonawcy.
2.4. opcja wykupu – ostatnia rata (48 rata) stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu;
2.5. nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel).
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Po zmianie:
Zamówienie zostało podzielone na 2 części, tj.:
Część nr 2 – ciągnik rolniczy o mocy do 200 KM nr 2: Jeden używany pojazdu specjalistyczny typu „ciągnik”.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch używanych pojazdów typu ciągnik i samochód ciężarowy.
2. Warunki leasingu (dla każdej części z osobna):
2.1. okres leasingu: nie dłuższy niż 48 miesięcy (4 lata) w kolejnych 47 (słownie: czterdziestu siedmiu) równych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego w dacie odbioru sprzętu; Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie wyszczególnienie wysokości każdej raty wraz z rozbiciem jej na część kapitałową i odsetkową oraz szczegółowe terminy i zasady płatności. W umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT). Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu innych kosztów, niż określone w niniejszej SWZ i umowie, poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy.
2.2.Raty leasingowe:
- 47 równych rat leasingowych płatnych w terminach miesięcznych przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany na fakturze;
- Część odsetkowa raty leasingowej oparta na zmiennym oprocentowaniu - wskaźniku WIBOR1M.
Oprocentowanie może się zmieniać tylko w związku ze stopą procentową WIBOR 1M.
- Płatność raty leasingowej będzie regulowana przez Zamawiającego każdorazowo na podstawie
otrzymanej przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura musi zawierać informację o
wysokości raty leasingowej w podziale na część kapitałową i odsetkową.
2.3. wpłata wstępna: 10% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo odpowiednio w ciągu 14, 21, 28 dni od daty podpisania umowy leasingowej; Podstawę do uiszczenia opłaty wstępnej stanowi podpisany przez obie Strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz faktura Wykonawcy.
2.4. opcja wykupu – ostatnia rata (48 rata) stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu;
2.5. nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel).
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, tj.:
5.1 Część nr 1 – samochód ciężarowy 3-osiowy samowyładowczy z HDS (typu wywrotka) nr 1: Jeden używany pojazdu specjalistyczny typu „wywrotka”, przeznaczony do transportu materiałów.
5.2. Część nr 2 – ciągnik rolniczy o mocy do 200 KM nr 2: Jeden używany pojazdu specjalistyczny typu „ciągnik”.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, kilka lub wszystkie części.
7. Samochód ciężarowy 3-osiowy samowyładowczy (typu wywrotka) oraz zabudowa nie powinny być wyprodukowane wcześniej niż 31 grudnia 2007 roku.
8. Ciągnik o mocy do 200 KM oraz zabudowa nie powinny być wyprodukowane wcześniej niż 31 grudnia 2012 roku.
9. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest miejsce wskazane przez Dostawcę/Wykonawcę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
10. W ramach ceny ofertowej, dla każdej części z osobna, Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia co najmniej jednodniowego szkolenia 3 (trzech) pracowników Zamawiającego, w zakresie bieżącej obsługi będących przedmiotem zamówienia. Szkolenie teoretyczne i praktyczne, przeprowadzone zostanie w miejscu wskazanym przez Dostawcę/Wykonawcę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
, przy wykorzystaniu pojazdów będących przedmiotem dostawy, materiałów multimedialnych i tradycyjnych w wymiarze nie mniejszym niż 8 godzin zegarowych. Dokładny termin szkolenia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Szkolenie zostanie przeprowadzone wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy pracowników Zamawiającego, tj. 7.00-15.00. Szkolenie odbywać się będzie w języku polskim. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone na piśmie przez Wykonawcę oraz uczestników szkolenia w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w ramach niniejszego zamówienia, obowiązany będzie do przedstawienia, w terminie do dnia podpisania umowy, szczegółowej kompletacji pojazdu objętego zamówieniem (parametry techniczne oferowanych pojazdów i ich wyposażenia) wraz z wykazem wyposażenia elektronicznego (dedykowanych urządzeń i systemów), oprogramowania i koniecznych urządzeń wykorzystujących to oprogramowanie. Dokument ten stanowić będzie załącznik do umowy z Wykonawcą.
11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
12. Przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) parametry przedmiotu zamówienia, stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
13. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia tzn., że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub wyższych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
14. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy materiałów, dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w opisie przedmiotu zamówienia, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach użytkowych i jakościowych. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność zaoferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do SWZ minimalnych wymaganiach jakościowych.
15. Ewentualne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zamówienia zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
16. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą NORM, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. 17. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
18. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
19. Okres gwarancji na dostarczone pojazdy wynosi:
Część nr 1 – samochód ciężarowy z HDS (typu wywrotka) – 1 000 km pracy pojazdu,
Część nr 2 – ciągnik rolniczy o mocy do 200 KM - 50 mth pracy pojazdu.
20. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie art. 99 ust. 3 ustawy Pzp., posłużył
się następującym kodem oraz nazwą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Kody we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
16720000-8 Ciągniki używane
34142300-7 Pojazdy samowyładowcze
66114000-2 Usługi leasingu finansowego
21. Do kalkulacji (przygotowania ofert) należy przyjąć WIBOR 1M = 6,85 % z dnia 28.12.2022 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego 2 sztuk samochodów dostawczych typu skrzynia ładunkowa otwarta
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
- Dostawa dla ABRUKO Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025/3
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
więcej: Ciągniki używane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.