eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów MOPS w Zgierzu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów MOPS w Zgierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Długa 56

1.4.2.) Miejscowość: Zgierz

1.4.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.4.7.) Numer telefonu: 42 7164213

1.4.8.) Numer faksu: 427166590

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010012

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00546584

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
2024-01-01

Po zmianie:
2024-02-01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca jest Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże że:
Część I:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie (usługę) w wymiarze 48.000 godzin rocznie polegającą na świadczeniu podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów;
b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie świadczenia usług opiekuńczych: minimum 20 osób posiadających kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, opiekuna środowiskowego, asystenta osoby niepełnosprawnej lub które ukończyły szkołę lub kurs dla opiekunów (np. PCK, PKPS lub inne równoważne).
Część II:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie (usługę) w wymiarze 3.600 godzin rocznie polegającą na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania klientów;
b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób niepełnosprawnych: minimum
*1 pracownika socjalnego,
*1 psychologa
*1 pedagoga,
*1 logopedy,
*1 terapeuty zajęciowego,
*1 pielęgniarki
*1 asystenta osoby niepełnosprawnej,
*1opiekunki środowiskowej,
*1 specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,
*1 fizjoterapeuty.
Część III:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie (usługę) w wymiarze 4.800 godzin rocznie polegającą na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów;
b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi: osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: minimum
*1 pracownika socjalnego,
*1 psychologa,
*1 pedagoga,
*1 logopedy,
*1 terapeuty zajęciowego,
*1 pielęgniarki lub asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej,
*1 specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty
*dodatkowo ww osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji lub innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
2. Ocena spełniania warunków będzie dokonana wg kryterium: „spełnia” – „nie spełnia,” przy czym Zamawiający odrzuci ofertę, w szczególności jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę: 1) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub 2) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.3. Pozostałe warunki: 1) zobowiązanie się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie,2) zaakceptowanie bez zastrzeżeń wszystkich postanowień Wzoru umowy 3) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200.000,- zł (warunek ubezpieczenia nie stanowi warunku udziału w postępowaniu; jego spełnienie jest wymagane i oceniane przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana).
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas trwania umowy dotyczącej niniejszego zamówienia dysponował biurem/pomieszczeniem na terenie miasta Zgierza z dostępem do poczty e-mail, wyposażonym w telefon, czynnym w dniach roboczych od 8.00 do 16.00. Osoby koordynujące pracę opiekunek powinny być dostępne zarówno dla pracownika MOPS jak i zatrudnionych opiekunek telefonicznie również poza ww. godzinami. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
(w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument i spełnienie warunku – wspólnie, łączne)
b) . zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów [potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany i spełnienie warunku – odrębne przez każdy podmiot składowy)
c) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca jest Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże że:
Część I:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie (usługę) w wymiarze 44.000 godzin rocznie polegającą na świadczeniu podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów;
b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie świadczenia usług opiekuńczych: minimum 20 osób posiadających kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, opiekuna środowiskowego, asystenta osoby niepełnosprawnej lub które ukończyły szkołę lub kurs dla opiekunów (np. PCK, PKPS lub inne równoważne).
Część II:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie (usługę) w wymiarze 3.300 godzin rocznie polegającą na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania klientów;
b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób niepełnosprawnych: minimum
*1 pracownika socjalnego,
*1 psychologa
*1 pedagoga,
*1 logopedy,
*1 terapeuty zajęciowego,
*1 pielęgniarki
*1 asystenta osoby niepełnosprawnej,
*1opiekunki środowiskowej,
*1 specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,
*1 fizjoterapeuty.
Część III:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie (usługę) w wymiarze 4.400 godzin rocznie polegającą na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów;
b) dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami robotami budowlanymi. Minimalne wymagania w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi: osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: minimum
*1 pracownika socjalnego,
*1 psychologa,
*1 pedagoga,
*1 logopedy,
*1 terapeuty zajęciowego,
*1 pielęgniarki lub asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej,
*1 specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty
*dodatkowo ww osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji lub innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
2. Ocena spełniania warunków będzie dokonana wg kryterium: „spełnia” – „nie spełnia,” przy czym Zamawiający odrzuci ofertę, w szczególności jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę: 1) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub 2) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.3. Pozostałe warunki: 1) zobowiązanie się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie,2) zaakceptowanie bez zastrzeżeń wszystkich postanowień Wzoru umowy 3) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200.000,- zł (warunek ubezpieczenia nie stanowi warunku udziału w postępowaniu; jego spełnienie jest wymagane i oceniane przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana).
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas trwania umowy dotyczącej niniejszego zamówienia dysponował biurem/pomieszczeniem na terenie miasta Zgierza z dostępem do poczty e-mail, wyposażonym w telefon, czynnym w dniach roboczych od 8.00 do 16.00. Osoby koordynujące pracę opiekunek powinny być dostępne zarówno dla pracownika MOPS jak i zatrudnionych opiekunek telefonicznie również poza ww. godzinami. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:1) dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;(w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument i spełnienie warunku – wspólnie, łączne)
2) . zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów [potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany i spełnienie warunku – odrębne przez każdy podmiot składowy) 3) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument składany i spełnienie warunku – odrębne przez każdy podmiot składowy|)
4) oświadczenia Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – według załączonego.UWAGA: Oświadczenie nie jest wymagane na etapie postępowania. Wymagane jest w celu uzyskania zgody Zamawiającego na zawarcie umowy Wykonawcy z Podwykonawcą/dalszym Podwykonawcą.
5) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Po zmianie:
1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia ) 1)oświadczenia Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – według załączonego. UWAGA: Oświadczenie nie jest wymagane na etapie postępowania. Wymagane jest w celu uzyskania zgody Zamawiającego na zawarcie umowy Wykonawcy z Podwykonawcą/dalszym Podwykonawcą.
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.3) Wykazu usług, wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat związanych z przedmiotem zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie wymienione w pkt. 1 winien również złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).3. Oświadczenie wymienione w pkt. 1 winien również złożyć każdy Podmiot udostępniający zasoby w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg art. 125 ust. 5 ustawy Pzp). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pełnomocnika.6. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie.

Po zmianie:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pełnomocnika.6. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Po zmianie:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.