Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275786/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych
Uniwersytetu Gdańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnychUniwersytetu Gdańskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19d71408-4911-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275786/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5800.291.1.56.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo UG, zwanych dalej „artykułami” dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 (materiały reklamowe), 39294100-0 (artykuły informacyjne i promocyjne).
3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych składanych drogą elektroniczną, poprzez wewnętrzny system zamówień Uniwersytetu Gdańskiego (poczta elektroniczna), przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) sukcesywną dostawę artykułów w terminie określonym w rozdziale IV pkt 2 SWZ,
2) wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym.
6. Za datę złożenia zamówienia przyjmuje się datę przesłania drogą elektroniczną zamówienia.
7. Miejscem dostawy artykułów będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia). W przypadku nieobecności uprawnionego pracownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej
do odbioru zamówionych artykułów, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówienia do dedykowanego punktu obsługi kancelaryjnej danej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego według załącznika nr 5
do SWZ. W związku z tym przy wycenie oferty Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego dostępną na stronie www.ug.edu.pl.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym ustępie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.
9. Zamawiający informuje, że podane w formularzu przedmiotowo-cenowym - załączniku nr 1a do SWZ, ilości artykułów są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości artykułów wskazanych w załączniku nr 1a do umowy, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych pozycji artykułów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy.
10. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie min. 80% zamówienia na każdy rodzaj artykułów wymienionych w załączniku nr 1a do SWZ.
11. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych – wykaz projektów zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
12. W przypadku zamówień, opłacanych z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych lub innych projektów pozyskanych przez Zamawiającego po dacie podpisania niniejszej umowy, wymóg obowiązków promocyjnych spoczywa na jednostce organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego dokonującej zamówienia.
13. Zamawiający wymaga gwarancji na artykuły na okres co najmniej 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256603,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256603,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256603,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO – ACTIV J. NIEMIERA Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-103-03-99
7.3.3) Ulica: Komandorska 50
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-232
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MK Print Janusz Krysa, ul. Komandorska 50, 81-232 Gdynia, NIP: 5861154121; część zamówienia: usługa znakowania tampodrukiem
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO-ACTIV J. NIEMIERA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRO-ACTIV J. NIEMIERA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256603,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTURY POD STACJĘ BAZOWĄ SYSTEMU TETRA NA WIEŻOWCU SM SUCHANINO W GDAŃSKU PRZY UL. PADEREWSKIEGO 4
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla przyłączy telekomunikacyjnych w ramach rozbudowy sieci TASK
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie placu przy tzw. Stawku przy ul. Pomorskiej w Gdańsku" w ramach projektu Rady Dzielnicy 2020.
- Dostawa zestawu profilometru 3D dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZU ROŚLINNEGO DO SMAROWANIA PIECZYWA
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa apaszek promocyjnych z brandem #genWarmiiiMazur.
- Dostawa logowanych gadżetów i materiałów reklamowych, w tym logowanych wyrobów biurowych, logowanych artykułów gospodarstwa domowego, logowanych toreb włókienniczych, maskotek wg wzoru.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla Wydziału Prewencji KWP we Wrocławiu.
- "Dostawa wydruków na potrzeby Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach - 11 zadań"
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 4 części
- Dostawa materiałów promocyjnych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.