Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00602496/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie oraz wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miechowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka12
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.miechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_miechow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie oraz wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0237e63-63fc-4004-b2cc-7a1c636b754b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032692/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie oraz wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGR-IPR.272.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 – Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie1.1. W ramach usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu oraz obowiązków Inspektora nadzoru w specjalności:
a) drogowej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
c) dendrologicznej
1.2. Szczegółowy Opis wymagań Wykonawcy w ramach pełnienia usługi nadzoru nad zadaniem, znajduje się w załączniku OPZ Wierzbie (obowiązki Inżyniera Kontraktu Inspektora nadzoru) – załącznik nr 4 do SWZ
1.3. W ramach nadzorowanego zadania zaplanowano:
a) budowę nowych dróg
b) przebudowę istniejących dróg
c) prace rekultywacyjne
d) zadrzewienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, STWiORB i stanowi załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 81250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2 – Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica2.1. W ramach usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu oraz obowiązków Inspektora nadzoru w specjalności:
a) drogowej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
c) dendrologicznej
2.2. Szczegółowy Opis wymagań Wykonawcy w ramach pełnienia usługi nadzoru nad zadaniem, znajduje się w załączniku OPZ Uniejów Parcela (obowiązki Inżyniera Kontraktu i Inspektora nadzoru) – załącznik nr 5 do SWZ
2.3. W ramach nadzorowanego zadania zaplanowano:
1) Zamówienie obejmuje:
a) budowę nowych dróg
b) przebudowę dróg
c) budowę i przebudowę przepustów
d) prace rekultywacyjne
e) zadrzewienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Uniejów Parcela, na który składa się dokumentacja techniczna, przedmiar robót, STWiORB stanowi załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 81250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TD-INWESTYCJE Tomasz Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591454060
7.3.4) Miejscowość: Dziewięcioły
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ DĄBROWSKI GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ DĄBROWSKI GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TD-INWESTYCJE Tomasz Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591454060
7.3.4) Miejscowość: Dziewięcioły
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ DĄBROWSKI GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ DĄBROWSKI GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Przebudowa schodów terenowych Starostwa Powiatowego w Miechowie przy ul. Racławickiej 12, 32-200 Miechów
- "Dostawa kardiowerterów-defibrylatorów oraz stymulatorów dla Szpitala św. Anny w Miechowie."
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze Szpitala św. Anny w Miechowie
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. B. Prusa 2 w Miechowie w zakresie budowy windy zewnętrznej
- Utrzymanie szlaków i składnic drewna w Nadleśnictwie Miechów (II postępowanie)
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.