eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRASNYMSTAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002681398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825762324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopskrasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopskrasnystaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7040b07e-8ac2-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020362/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527240

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.I.2201.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I - Gotowe produkty garmażeryjne (mączne): pierogi ruskie świeże (nie mrożone) kg 350
pierogi z kaszą gryczaną świeże (nie mrożone) kg 90
pierogi z soczewicą świeże (nie mrożone) kg 240
pierogi z kapustą i grzybami świeże (nie mrożone) kg 90
kopytka świeże (nie mrożone) kg 330
kluski śląskie świeże (nie mrożone) kg 220
uszka z kapustą i grzybami (nie mrożone) kg 6
naleśniki z serem (nie mrożone) kg 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851220-6 - Ciasto makaronowe nadziewane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15851000-8 - Produkty mączne

4.5.5.) Wartość części: 28001,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II – Pieczywo – świeże wyroby piekarskie: chleb zwykły krojony – 900g szt. 3200
chleb razowy krojony – 600g szt. 360
paczek z dżemem w pudrze szt. 250
drożdżówka z serem – 100g szt. 250
bułka – 100g szt. 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 17363,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III - Mięso i wędliny: Żeberka paski mięsne świeże (nie mrożone) kg 80
Łopatka b/k świeża (nie mrożona) kg 330
Kości schabowo- karkowe świeże (nie mrożone) kg 700
Kiełbasa krakowska kg 20
Kiełbasa zwyczajna ( mięso wieprzowe min.65%) kg 150
Karczek wieprzowy b/k świeży (nie mrożony) kg 360
Schab b/k świeży (nie mrożony) kg 480
Słonina b/s kg 50
Boczek surowy kg 15
Boczek wędzony kg 30
Kaszanka kg 40
Tuszonka kg 12
Mięso mielone wieprzowe z łopatki świeże (bez dodatków ) kg 650

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.5.5.) Wartość części: 47742,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE IV - Nabiał: śmietana 18% tłuszczu, opakowanie max 1l l 805
masło 82% tłuszczu mlecznego – 200g kg 70
mleko butelka lub folia 2% – opakowanie 1l l 50
twaróg kostka półtłusty – 250g kg 70
ser żółty twardy kg 50
jogurt owocowy 150 g szt. 330

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 18126,32 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE V – Artykuły mrożone: ćwiartka kurczaka mrożona kg 320
filet z kurczaka mrożony kg 220
filet z morszczuka bez skóry mrożony kg 250
flaki wołowe suche mrożone 1kg kg 100
brokuł mrożony – 2,5kg kg 120
fasola szparagowa mrożona – 2,5kg kg 230
kurczak mrożony kg 140
kalafior mrożony – 2,5kg kg 180
marchew kostka mrożona – 2,5kg kg 5
marchew z groszkiem mrożona – 2,5kg kg 160
mieszanka kompotowa mrożona – 2,5kg kg 150
placki ziemniaczane mrożone – 1,5kg kg 250
płat śledziowy po wiejsku – 2,5kg kg 120
truskawka mrożona – 2,5kg kg 150
pyzy z mięsem mrożone – 2,5kg kg 300
filet śledziowy solony bez skóry kg 30
włoszczyzna w słupkach (marchew, pietruszka, seler, por) – 2,5 kg kg 150

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 52773,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE VI – Warzywa i owoce: banan kg 60
burak czerwony kg 400
cebula kg 250
czosnek główka szt. 10
fasola „Jaś” kg 130
jabłko kg 120
kapusta biała kg 550
kapusta młoda szt. 150
kapusta czerwona kg 120
kapusta pekińska kg 180
kapusta kiszona kg 650
koper zielony pęczek szt. 100
natka pietruszki pęczek szt. 100
ogórek zielony kg 120
ogórek kwaszony kg 150
papryka świeża kg 70
pomidor kg 120
por kg 200
pomarańcza kg 40
botwina pęczek szt. 30
rzodkiewka pęczek szt. 120
sałata zielona szt. 100
szczypiorek pęczek szt. 120
pieczarka kg 250
seler kg 150
marchew kg 530
ziemniaki kg 7500
ziemniaki młode kg 2000
mandarynka kg 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 36740,95 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE VII – Artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych: czosnek granulowany – 1kg szt. 2
przyprawa do mięs – 1kg
(skład co najmniej: papryka słodka, cebula, pomidor, czosnek, papryka ostra, tymianek, pieprz czarny, rozmaryn, natka pietruszki, majeranek, oregano, mąka kukurydziana, olej rzepakowy, cukier, sól; typu Prymat lub równoważna) szt. 1
przyprawa do kurczaka – 1kg
(skład co najmniej: papryka słodka, cebula, majeranek, nasiona kolendry, kurkuma, imbir, chili, kmin rzymski, gorczyca biała, kminek, goździki, cukier, sól) szt. 1
fix do gulaszu – 1kg
(skład co najmniej: papryka łagodna mielona 15%, cebula 13%, koncentrat pomidorowy suszony 7,1%, mąka ryżowa, ekstrakty drożdżowe, koncentrat soku z cebuli, czosnek mielony 0,9%, syrop karmelowy, kminek, majeranek, olej słonecznikowy, sól jodowana, cukier, sól, skrobia, tłuszcz palmowy) szt. 2
galaretka – 1kg
(skład co najmniej: żelatyna spożywcza wieprzowa 270 BL, cukier, kwasek cytrynowy) szt. 140
koper suszony – 0,2kg szt. 2
koncentrat pomidorowy 30% – 0,9kg szt. 170
makaron świderek 100% durum – 2kg szt. 120
makaron kolanko 100% durum – 2kg szt. 15,
makaron rurki 100% durum – 2kg szt. 20
makaron kokardka 100% durum – 2kg szt. 15
makaron nitka 100% durum – 2kg szt. 40
makaron muszelka 100% durum – 2kg szt. 10
natka pietruszki – 1kg szt. 2
przyprawa do zup w płynie – 1l
(typu Winiary, Maggi lub równoważna) szt. 36
rosół z kury pasta – 1kg
skład co najmniej: mięso kurze 1,5%, tłuszcz kurzy 5%, cebula, korzeń selera, kurkuma, pieprz biały, koncentraty soków (z marchwi, cebuli), wyciąg z rozmarynu, sól) szt. 24
sos grzybowy – 1kg szt. 1
sos boloński – 1kg
(skład co najmniej: koncentrat pomidorowy 36%, cebula 6,3%, czosnek, papryka, sok z buraka czerwonego, tymianek, rozmaryn, oregano, majeranek, cukier, mąka ryżowa, tłuszcz palmowy, sól jodowana, sól, syrop karmelowy, ekstrakty drożdżowe) szt. 4
zupa pieczarkowa – 1kg
(skład co najmniej: sok z pieczarki 7%, pieczarki suszone 5%, warzywa suszone 3% (cebula, por, pietruszka), pieprz czarny, skrobia ziemniaczana, hydrolizat białka sojowego, odtłuszczone mleko w proszku, śmietanka w proszku pozyskiwana z mleka krowiego, skrobia ziemniaczana, mąka pszenna, sól, ekstrakt drożdżowy, kwas cytrynowy, olej rzepakowy) szt. 1
zupa ogonowa – 1kg
(skład co najmniej: papryka słodka, seler, marchew, pieprz czarny, mleko w proszku, hydrolizat białka sojowego, proszek pomidorowy, sól, cukier, kwasek cytrynowy, mąka pszenna, mąka ziemniaczana, ekstrakt drożdżowy) szt. 8
przyprawa do ryb – 1kg
(skład co najmniej: warzywa suszone, papryka, pieprz czarny, curry, imbir, rozmaryn, sól) szt. 1
rosół wołowy pasta – 1kg
(skład co najmniej: cebula (1%), kurkuma, nasiona selera sól, tłuszcz palmowy, ekstrakty drożdżowe, aromaty, olej słonecznikowy) szt. 4
bulion grzybowy pasta – 1kg
(skład co najmniej: koncentrat soku z pieczarek 2,3%, borowiki suszone 1,8%, sól, laktoza, ekstrakty drożdżowe, skrobia kukurydziana, fruktoza, sos sojowy) szt. 1
papryka słodka mielona – 1kg szt. 1
papryka ostra mielona – 1kg szt. 1
oregano – 0,2kg szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 15016,99 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE VIII - Artykuły spożywcze suche w opakowaniach jednostkowych:
smalec – 200g kostka szt. 450
bułka tarta – 0,5kg szt. 350
cukier kryształ kg 350
cukier wanilinowy – 32g szt. 25
chrzan – 300g (korzeń chrzanu min. 71%) szt. 25
groch łupany – 0,5kg szt. 90
jajko ( L) szt. 3600
kawa inka szt. 20
ryż długoziarnisty – 1kg szt. 200
kasza jęczmienna – 1kg kg 140
kasza gryczana – 1kg kg 120
kukurydza konserwowa – 400ml. szt. 120
kwasek cytrynowy – 20g szt. 150
liść laurowy – 6g szt. 100
majonez – 700ml
(skład co najmniej: olej rzepakowy, żółtka jaja 6%, ocet, musztarda, cukier, przyprawy, sól, regulator kwasowości; typu Winiary lub równoważny) szt. 40
przyprawa do flaków – 20g
(skład co najmniej: cebula, marchew, papryka słodka, pasternak, pieprz czarny, majeranek 2,2%, liść laurowy, imbir, gałka muszkatołowa, kolendra, ostra papryka, kurkuma, cukier, sól, hydrolizat białka sojowego; typu Prymat lub równoważna ) szt. 35
ogórek konserwowy – 0,9l szt. 220
mąka pszenna typ 500 – 1kg kg 300
mąka ziemniaczana – 0,5kg szt. 8
musztarda saperska – 200g szt. 30
olej rzepakowy – 1l szt. 250
pieprz czarny mielony 15g szt. 180
pieprz ziołowy – 30g szt. 80
sól kuchenna – 1kg kg 300
majeranek – 16g szt. 70
sok-syrop – 500ml szt. 300
przyprawa warzywna do potraw – 200g
(skład co najmniej: warzywa suszone min. 15,5%, marchew, pasternak, ziemniak, cebula, natka pietruszki, korzeń selera, por, kapusta, korzeń pietruszki, pomidor, czosnek, papryka słodka, pieprz czarny, skrobia, sól; typu Vegeta, Kucharek lub równoważna) szt. 450
ziele angielskie – 15g szt. 110
herbata granulowana – 100g szt. 20
susz owocowy – 100g szt. 25
kisiel owocowy – 40g szt. 750
groszek konserwowy – 400 ml puszka szt. 20
grzyby suszone – 20g szt. 25
ketchup – 1l szt. 5
ocet – 1l szt. 6
szczaw w słoiku – 0.9l szt. 45
sos sałatkowo-koperkowy – 8g
(skład co najmniej: liść kopru, cebula, gorczyca, szczypiorek, bazylia, oregano, kurkuma, pieprz biały, olej rzepakowy, kwas cytrynowy, cukier, sól ) szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 24234,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert dla części – zadanie 1 Gotowe produkty garmażeryjne (mączne).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210540,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210540,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210540,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. PIEKARNIA MAŁGOŚ GIEŁAŻYN STĘPIEŃ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641389388

7.3.3) Ulica: SIENNICA RÓŻANA 24

7.3.4) Miejscowość: SIENNICA RÓŻANA

7.3.5) Kod pocztowy: 22-304

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21054,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50889,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia "Rzemieślnicza" Elżbieta Zając Spółka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051

7.3.3) Ulica: Spławy Drugie 45

7.3.4) Miejscowość: Spławy Drugie

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14484,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH w Chełmie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630000464

7.3.3) Ulica: Chemiczna 4

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31107,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31107,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31107,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Ultax"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220007894

7.3.3) Ulica: Zagłoby 4

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31107,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36296,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42165,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36296,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.WOLAREX WOLANIN ZBIGNIEW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221003622

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA 19/47

7.3.4) Miejscowość: ZAMOŚĆ

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12857,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12857,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12857,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379

7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12857,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20508,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20508,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20508,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379

7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20508,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.