eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Nowej Soli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325506

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683558701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowa-sol.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa-sol.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8203f122-6670-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8203f122-6670-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092431/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444700/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA-ZP-2/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 233163,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli.
2. Usługa, będzie świadczona na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli:
a) przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 24
b) przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 38
c) przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 26
d) przy ul. Żeromskiego 2 (dawny areszt śledczy)
3. Bezpośrednia ochrona fizyczna będzie pełniona w następujący sposób:
w budynku przy ul. Piłsudskiego 24 w Nowej Soli:
a) w dni robocze:
- poniedziałek w godzinach od 7.00 do 15.00 – jeden pracownik ochrony,
- poniedziałek w godzinach od 8.00 do 18.00 – jeden pracownik ochrony,
- pozostałe dni robocze (od wtorku do piątku) w godzinach od 7.00 do 15.00 – jeden pracownik ochrony,
- pozostałe dni robocze (od wtorku do piątku) w godzinach od 8.00 do 16.00 – jeden pracownik ochrony,
b) w każdą sobotę w godzinach od 10.00 do 12.00 - jeden pracownik ochrony,
w budynku przy ul. Piłsudskiego 38 w Nowej Soli:
a) w dni robocze:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 – jeden pracownik ochrony,
Pod pojęciem ochrony rozumie się stałą obecność pracownika ochrony w w/w określonym miejscu i czasie.
Szacunkowa ilość godzin świadczenia usługi ochrony: 6 224
4. Zakres usługi ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli obejmuje:
a) ochronę osób poprzez działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników zamawiającego oraz innych osób przebywających na posesji Sądu,
b) ochronę mienia i obiektu Sądu oraz terenu przyległego poprzez zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności przed kradzieżą, włamaniem, rozbojem lub innym formami wyprowadzenia mienia, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkody na chronionym mieniu, obiekcie oraz na przynależnym terenie posesji,
c) ochronę parkingów wraz z znajdującymi się na nim pojazdami,
d) ochronę obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowanie sprayem, sabotaż, akty samowoli,
e) stałe dozorowanie zainstalowanych w siedzibie zamawiającego przy ul. Piłsudskiego 24 systemów: systemu sygnalizacji pożaru (SSP), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, systemu oddymiania klatek schodowych, wideo domofonu dla niepełnosprawnych,
f) obsługę wejścia dla osób niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Piłsudskiego 24 oraz przy ul. Piłsudskiego 38,
g) świadczenie usług w portierni polegających na obsłudze interesantów poprzez udzielanie informacji na temat rozmieszczenia, biura podawczego, biura obsługi interesanta, czytelni akt, wpłatomatu, obsłudze szatni – w budynku przy ul. Piłsudskiego 24 oraz przy ul. Piłsudskiego 38,
h) stałe informowanie odpowiednich służb Sądu o zaistniałych i potencjalnych zagrożeniach oraz innych zdarzeniach, w tym o zauważonych usterkach lub nieprawidłowościach w wyglądzie lub stanie poszczególnych pomieszczeń i urządzeń,
i) całodobowe wsparcie grupy interwencyjnej w rozumieniu § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015, poz. 992). Czas reakcji na wezwanie/odebranie sygnału – rozumiany jako czas, w którym grupa interwencyjna przybywa na teren obiektu – nie może być dłuższy niż ……minut od chwili zgłoszenia/odebrania sygnału lub wezwania przez pracownika ochrony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239081,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239081,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239081,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Holding HUNTERS sp. z o.o. sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 sp. z o.o. sp. k., Green HUNTERS sp. z o.o. sp. k.; Human HUNTERS sp. z o.o.; Blue HUNTERS sp. z o.o. sp. k.; HUNTERS Ochrona Plus sp. z o.o. sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487

7.3.3) Ulica: Bukowska 114

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239081,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.