Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325777/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W TRZEBIATOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810824783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniecka 16
1.5.2.) Miejscowość: Trzebiatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 3872355
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spnr1.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1trzebiatow.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fde02115-625c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00325480/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325777/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.2102.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131707,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w zakresie wyposażenia pracowni robotyki. W szczególności: dostawa drukarki 3D, kamery przenośnej, zestawu nagłośnieniowego, laptopa, zestawu audio-video, aparatu cyfrowego, mikrokontrolera i zestawu lutowniczego, urządzeń z kategorii robotyki.Oferowany przez wykonawcę sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad materialnych i prawnych oraz muszą spełniać minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe wymagania określa SWZ, w tym załącznik nr 3.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 72357,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości - w zakresie wyposażenia pracowni techniki. W szczególności dostawa artykułów BHP (gogle, apteczka pierwszej pomocy), narzędzia (wiertarka stołowa, piła kątowa, szlifierka stołowa, pistolet do klejenia na gorąco, suwmiarka, młotek ślusarski, zestaw pilników ślusarskich, miernik uniwersalny, nożyce do blachy, ściągacz do izolacji, przymiar liniowy, kątownik stolarski, rysik traserski, nóż do cięcia, szczotka druciana, skrzynka narzędziowa, obcęgi, szczypce obcinaczki, młotek, itp.), a także m.in. szafa gablota z witryną, taboret obrotowy, stolik meblowy, szafa zamykana.Oferowany przez wykonawcę sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad materialnych i prawnych oraz muszą spełniać minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe wymagania zawiera SWZ, w tym załącznik nr 3.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
18142000-6 - Okulary ochronne
39121200-8 - Stoły
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512300-5 - Młotki
44512800-0 - Śrubokręty
44512930-0 - Skrzynki narzędziowe
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 59349,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do 29.12.2021 r. godz. 09:00, za pośrednictwem platformy ePUAP, zostały złożone cztery oferty, z czego 3 oferty w zakresie części 1 zamówienia. Z uwagi na to, że nie wystąpiła okoliczność, o której mowa w art. 308 ust. 3 pkt 1) lit a) ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęło więcej niż jedna oferta na każdą z części zamówienia, zastosowanie ma art. 308 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób”.
Zamawiający nie ma zatem możliwości, aby zawrzeć umowy z wykonawcami jeszcze w roku 2021, co powoduje brak możliwości wywiązania się ze zobowiązań zamawiającego wobec Instytucji Finansującej niniejsze zamówienie.
Podsumowując, w niniejszymi postępowaniu zaszła okoliczność przewidziana w sekcji 6.7.) Ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00325777/01 z dnia 2021-12-21: „Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak”.
W związku z powyższym, unieważnienie postępowania należy uznać za decyzję słuszną i uzasadnioną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do 29.12.2021 r. godz. 09:00, za pośrednictwem platformy ePUAP, zostały złożone cztery oferty, z czego 3 oferty w zakresie części 2 zamówienia. Z uwagi na to, że nie wystąpiła okoliczność, o której mowa w art. 308 ust. 3 pkt 1) lit a) ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęło więcej niż jedna oferta na każdą z części zamówienia, zastosowanie ma art. 308 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób”.
Zamawiający nie ma zatem możliwości, aby zawrzeć umowy z wykonawcami jeszcze w roku 2021, co powoduje brak możliwości wywiązania się ze zobowiązań zamawiającego wobec Instytucji Finansującej niniejsze zamówienie.
Podsumowując, w niniejszymi postępowaniu zaszła okoliczność przewidziana w sekcji 6.7.) Ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00325777/01 z dnia 2021-12-21: „Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak”.
W związku z powyższym, unieważnienie postępowania należy uznać za decyzję słuszną i uzasadnioną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu drukującego do placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
- Dostawa sprzętu komputerowego dla pracowników Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi w 2025 r.
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- Dostawa mebli dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- "Dostawa urządzeń, sprzętu, pomocy dydaktycznych i materiałów w ramach projektu "Młodzi kreatywni""
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.