Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320208/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży wod.-kan., c. o. oraz gazowej w nieruchomościach pozostających w zarządzie ZGM w Bielsku-Białej - 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 0600
1.5.8.) Numer faksu: 33 4990611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/fd7676cd-5081-4ad8-988c-4cfa1299f9f51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży wod.-kan., c. o. oraz gazowej w nieruchomościach pozostających w zarządzie ZGM w Bielsku-Białej - 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3da8dac4-5f19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000778/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych, w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320208/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-DCS/208/2021/ADM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 633063,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz gazowej (zwane dalej usługami), w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych objętych zamówieniem, wskazanych w wykazie nieruchomości stanowiącym załączniki nr 4a i 4b do Specyfikacji i umowy, będących własnością Gminy Bielsko-Biała, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe (innych zarządców)2. Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 – REJON I obejmuje:
1) Część 1 zamówienia obejmuje nieruchomości o łącznej powierzchni ok. 139 784,36 m2. Zamawiający z całkowitej powierzchni lokali, objętych częścią 1 zamówienia – REJON I , zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przewiduje do wykonania w trakcie trwania umowy świadczenie usług na około 7 972,70 m2 powierzchni,
2) Ponieważ prace w zakresie konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania skutków awarii świadczone będą zarówno w lokalach mieszkalnych jak i lokalach usługowych Zamawiający przewiduje, że:
a) około 4 771,69 m2 będzie obejmowało lokale mieszkalne i budynki mieszkalno-usługowe w przewagą pow. użytk. mieszkalnej z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 8%,
b) około 251,14 m2 będzie obejmowało części wspólne w budynkach usługowych i usługowo-mieszkalnych (z przewagą powierzchni usługowej) z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%
c) około 2 949,87 m2 będzie obejmowało lokale/budynki usługowe i tereny zewnętrzne z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%,
3) szczegółowa lokalizacja nieruchomości, dla części 1 zamówienia, została określona w „Wykazie nieruchomości dla części 1 zamówienia – REJON I” stanowiącym załącznik nr 4a do Specyfikacji i umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 383434,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz gazowej (zwane dalej usługami), w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych objętych zamówieniem, wskazanych w wykazie nieruchomości stanowiącym załączniki nr 4a i 4b do Specyfikacji i umowy, będących własnością Gminy Bielsko-Biała, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe (innych zarządców)1) Część 2 zamówienia obejmuje nieruchomości o łącznej powierzchni ok. 118 999,56 m2 Zamawiający z całkowitej powierzchni lokali, objętych częścią 2 zamówienia – REJON II, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przewiduje do wykonania w trakcie trwania umowy świadczenie usług na około 7 036,30 m2 powierzchni.
2) Ponieważ prace w zakresie konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania skutków awarii świadczone będą zarówno w lokalach mieszkalnych jak i lokalach usługowych Zamawiający przewiduje, że:
a) około 5 270,60 m2 będzie obejmowało lokale mieszkalne i budynki mieszkalno-usługowe w przewagą pow. użytk. mieszkalnej z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 8%,
b) około 277,40 m2 będzie obejmowało części wspólne w budynkach usługowych i usługowo-mieszkalnych (z przewagą powierzchni usługowej) z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%,
c) około 1 488,30 m2 będzie obejmowało lokale/budynki usługowe i tereny zewnętrzne z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%,
3) szczegółowa lokalizacja nieruchomości dla części 2 zamówienia, została określona w „Wykazie nieruchomości dla części 2 zamówienia – REJON II” stanowiącym załącznik nr 4b do Specyfikacji i umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 331697,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383171,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383171,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383171,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowlany Bogdan Puchałka INSTALCJE SANITARNE IGAZOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002451095
7.3.3) Ulica: ul. Nad Potokiem 71
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
jakie przetargi wygrała firma
Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383171,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331470,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331470,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331470,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowlany Bogdan Puchałka INSTALCJE SANITARNE IGAZOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002451095
7.3.3) Ulica: ul. Nad Potokiem 71
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
jakie przetargi wygrała firma
Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331470,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- BUDOWA INSTALACJI I MAGAZYNU WODORU
- Wymiana oraz renowacja drzwi wejściowych do budynków i lokali mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,w podziale na 2 części
- Wyłonienie wykonawcy usługi szkoleniowej dla uczestników z obszaru Miasta Bielska-Białej w ramach Projektu "Wsparcie na Nowy Start"
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego (dachu i pomieszczeń konserwatora) zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w ZSCKR im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 29 - utworzenie strefy zabaw i wypoczynku w ramach Budżetu Obywatelskiego BB "Bezpieczeństwo, edukacja, kultura i ekologia".
- Organizacja rodzinnych pikników plenerowych - edycja jesienna 2025 r. - część 2
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa agregatu prądotwórczego
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa sanitariatów uczniowskich oraz pomieszczeń gospodarczych w budynku Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Generała Władysława Andersa w Opolu.
- REMONT ŁAZIENEK W SYPIALNIACH GRUP 1, 2, 3, 4 INTERNATU OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH
- UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.