Og³oszenie z dnia 2021-02-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00008164/02 - Og³oszenie z dnia 2021-02-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011877/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-01
- 2021/BZP 00073153/01 - Wynik z dnia 2021-06-04
Og³oszenie nr 2021/BZP 00008164 z dnia 2021-02-17 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa obiektu Szko³y Podstawowej i Przedszkola w m. Kalinowice - budowa sali gimnastycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zamo¶æ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zamo¶æ
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846392959
1.5.8.) Numer faksu: 846392364
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa obiektu Szko³y Podstawowej i Przedszkola w m. Kalinowice - budowa sali gimnastycznej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b30998e-710d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00008164
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004046/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.20 Rozbudowa obiektu Szko³y Podstawowej i Przedszkola w m. Kalinowice - budowa sali gimnastycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. https://miniportal.uzp.gov.pl/ 2. https://epuap.gov.pl/wps/portal 3. e-mail: inwestycje@zamosc.org.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi siê wy³±cznie w jêzyku polskim.2.Postêpowanie, którego dotyczy niniejsza specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), jest oznaczone znakiem sprawy RI.271.2.2021. Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiaj±cym powo³ywaæ siê na wy¿ej podane oznaczenie.3.Wymagania ogólne3.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, ePUAPu oraz poczty elektronicznej. 3.2 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3.3 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF- 8,oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,Mozilla Firefox od wersji 15,Google Chrome od wersji 20.3.4 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 3.5 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.3.6 Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik Nr 12 do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie miniPortalu.Pozosta³e informacje o komunikacji - Rozdzia³ XII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1)Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; 2)Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Zamawiaj±cego: atokarz@zamosc.org.pl, tel. 84 639-29-59 wew. 39.3)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.4)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.z.p.5)dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy P.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz czas archiwizacji zgodnie z obowi±zuj±cym prawem; 6)obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy P.z.p, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy P.z.p.; 7)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8)Wykonawca posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± P.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)Wykonawcy nie przys³uguje: a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wykonawcy przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowê sali gimnastycznej o wym 18 x 36 m w ¶wietle, wysoko¶æ od 7,60 do 8,85 m oraz zaplecze sali zlokalizowane na dwóch poziomach. Na parterze dwie przebieralnie, natryski i WC, gabinet wychowania fizycznego z wêz³em sanitarnym, WC z natryskiem dla osób niepe³nosprawnych, magazyn sprzêtu sportowego.Na piêtrze sala do gimnastyki z zapleczem sanitarno - higienicznym (2 przebieralnie + WC i natrysk).WC ogólnie dostêpne, szatnia oraz pokój organizacji sportowej. Parter obiektu dostêpny dla osób niepe³nosprawnych poprzez zewnêtrzn± pochylniê. Pow zabudowy – 1017,95m2, powierzchnia u¿ytkowa -1182,20m2, kubatura obiektu -8822,40m3.Wykonawca przed odbiorem dostarczy Zamawiaj±cemu nastêpuj±ce certyfikaty na wbudowane materia³y budowlane (wyk³adzina sportowa - Certyfikat Miêdzynarodowej Federacji Pi³ki Rêcznej IHF, Certyfikat Federacji Koszykówki FIBA).Wykonawca zobowi±zany jest samodzielne sporz±dziæ kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie za³±czonego do postêpowania przedmiaru robót) i za³±czyæ go do oferty jako ZA£¡CZNIK NR 2. Brak kosztorysu ofertowego skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ kosztorys szczegó³owy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)1 Cena (C) 602 Okres gwarancji i rêkojmi (G) 40Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.2. kryterium oceny : cena, waga: 60%Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru: C = Cn/Cb x 60 pkt Gdzie:C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej.3. kryterium oceny: okres gwarancji i rêkojmi, waga: 40%60 miesiêcy – 40 pkt48 miesiêcy - 30 pkt36 miesiêcy – 20 pkt24 miesi±ce – 10 pktGdzie:G - ilo¶æ punktów za kryterium okres gwarancji i rêkojmi,4. Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:P = C + G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - posiadanie przez Wykonawcê odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej - na kwotê minimum 2 500 000,00 z³.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:A)Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 ¶wiadczenia polegaj±ce na budowie sali gimnastycznej wraz z zapleczem oraz instalacjami i utwardzeniem terenu lub budowie hali produkcyjno-magazynowej wraz z zapleczem oraz instalacjami i utwardzeniem terenu o warto¶ci 2 500 000,00 z³ brutto KA¯DE ¶wiadczenie. B)Osoby: kierownik budowy z uprawnieniami w bran¿y budowlanej, który pe³ni³ funkcjê kierownika budowy i posiada min. 5 lat do¶wiadczenia w tym zakresieC)sprzêt: ¶rodek transportu, koparka.3.Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy).4.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane5.Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w Rozdziale XI SWZ.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ;2)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;2)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego; Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7a do SWZ;3)wykaz sprzêtu niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego; Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7b do SWZ;4)dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (Wzór stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy) - wzór stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ. 3. Dowód wniesienia wadium - je¶li zosta³o wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na.4. Wykonawca zobowi±zany jest samodzielne sporz±dziæ kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie za³±czonego do postêpowania przedmiaru robót) i za³±czyæ go do oferty jako ZA£¡CZNIK NR 2. Brak kosztorysu ofertowego skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ kosztorys szczegó³owy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 50 000,00 z³ (s³ownie z³: piêædziesi±t tysiêcy 00/100),2.Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:a)pieni±dzu;b)gwarancjach bankowych;c)gwarancjach ubezpieczeniowych;d)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.3.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PKO Bank Polski SA 91 1020 3147 0000 8002 0144 0320 z tytu³em przelewu „Wadium – nr sprawy RI.271.2.2021”. 4.Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.5.Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.6.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:a)nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b)kwotê wadium,c)termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d)zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.7.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty - wzór stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a)o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.b)w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.c)zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI pkt. 3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:w Rozdziale XI pkt. 3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunkuw Rozdziale XI pkt. 3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.3.Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ.2.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu Umowy.3.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, w szczególno¶ci je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki:3.1 Zmiany umowy w zakresie terminów realizacji zadania objêtego przedmiotem umowy.3.2 Zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia s± dopuszczalne w przypadku wyst±pienia wymienionych okoliczno¶ci.3.3 Pozosta³e rodzaje zmian spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:1.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia, zakresu i sposobu wykonywania przedmiotu umowy.Szczegó³owy opis dopuszczalnych zmian umowy opisany w SWZ i projekcie umowy.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, poza zapisami ustawy, które przed wprowadzeniem do umowy wymagaj± zgodnej akceptacji stron umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiaj±cemu harmonogram rzeczowo-finansowego dotycz±cego realizacji zadania uwzglêdniaj±cy p³atno¶ci.2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu kosztorys szczegó³owy.3. 1.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).2021-02-17 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZAMO¦CIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy basenu otwartego wraz z infrastruktur± towarzysz±c± na terenie Zalewu Miejskiego w Zamo¶ciu
- Dostawa substancji chemicznych
- Dostawa artyku³ów medycznych jednorazowego u¿ytku
- Roboty budowlane: Czê¶æ nr 1: Remont ogrodzenia zewnêtrznego w Che³mie; Czê¶æ nr 2: Remont ogrodzenia zewnêtrznego w GZ Lublin; Czê¶æ nr 3: Dostosowanie ogrodzenia zewnêtrznego w Hrubieszowie.
- Remont chodników zlokalizowanych przy drogach powiatowych
- Dostawa sprzêtu medycznego dla 3 Wojskowego Szpitala Polowego w Lublinie w zakresie 4 czê¶ci.
wiêcej: przetargi w Zamo¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Wa¶niów" (postêpowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Ko¶cielnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposa¿enia.
- Budowa budynku us³ugowego pe³ni±cego funkcjê dziennego o¶rodka dla osób potrzebuj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c± w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Cz³opa
- Budowa kancelarii podwójnej dla Le¶nictw Terespol i Bedlenki.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.