eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Zakup i dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/409370

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f23fb94-52f0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-18/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 746000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup:
a) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorąco AC 11W KR 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 wraz z dostawą;
b) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco AC 11S KR 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 wraz z dostawą;
2. W ramach zamówienia podstawowego Dostawca zobowiązany jest do dostarczania:
a) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorąco AC 11W KR 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 w ilości 400 t
b) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco AC 11S KR 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 w ilości 900 t
3. Zamawiający informuje, że korzysta z prawa opcji, przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie o ilość:
a) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorąco AC 11W KR 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 w ilości 200 t
b) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco AC 11S KR 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 w ilości 700 t

4. Informację dotyczące zadania
1) Informację dotyczące mieszanki mineralno-asfaltowej:
a) Przedmiot zamówienia wykorzystywany będzie do realizacji zadań inwestycyjnych (wykonanie nowej nakładki asfalt-betonowej) na drogach powiatowych:
- Nr 2719W Celestynów - Tabor gm. Celestynów,
- Nr 2736W Oleksin - Grzebowilk gm. Kołbiel,
- Nr 2709W Żanęcin - Malcanów - Glinianka - Bolesławów - granica województwa - (Grębiszew) gm. Wiązowna,
b) Zamówiona mieszanka mineralno-asfaltowa musi być zgodna z PN-EN 13108-1 WT-2 2014,
c) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Dostawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego recepty mieszanek mineralno-asfaltowych. Zamawiający może nie wyrazić zgody na produkcję mieszanki mineralno-asfaltowej na podstawie zaproponowanej przez Dostawcę recepty. W takim przypadku Dostawca jest zobowiązany do przedłożenia recepty do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego
d) Miejsce dostawy:
- Nr 2719W Celestynów - Tabor gm. Celestynów,
- Nr 2736W Oleksin - Grzebowilk gm. Kołbiel,
- Nr 2709W Żanęcin - Malcanów - Glinianka - Bolesławów - granica województwa - (Grębiszew) gm. Wiązowna,
- opcjonalnie inne drogi powiatowe na terenie powiatu otwockiego.
e) Odbiór wytworzonej masy w dni robocze w godzinach od 700 do 2200,
f) Koszt transportu za dostarczenie zamówionej mieszanki mineralno-asfaltowej ponosi wykonawca – musi być wliczone w cenę,
g) Masę asfaltobetonową należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania tj. nie mniej niż 140O C. Zaleca się stosowanie samochodów termosów z podwójnymi ścianami skrzyni wyposażonej w system ogrzewający z jednoczesnym spełnieniem zachowania temperatury wbudowania nie mniej niż tj. 140o C.
h) Producent udzieli gwarancji na jakość wytworzonej mieszaki minimum 1 rok od daty produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej.
i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli mieszanki mineralno-asfaltowej w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola może odbyć się nie więcej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Wykonawcy.
j) Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i kwit wagowy oraz dokument potwierdzający jej skład oraz badania laboratoryjne – przedmiotowe dokumenty muszą być dołączone do faktury.
k) Kupowany produkt powinien posiadać krajową ocenę techniczną, atest lub inny dokument stwierdzający zgodność produktu z normą.
l) Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy po telefonicznym uzgodnieniu ilości.
m) Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywała raz w miesiącu. Do każdej faktury oprócz dokumentów wskazanych wyżej, należy dołączyć kopie WZ oraz zestawienie miesięczne z podziałem na poszczególny rodzaj masy oraz zestawienie ilości wykorzystanej masy.
n) Mieszanka musi być dostarczana w sposób ciągły w miejsce wbudowania, nie dopuszcza się doprowadzenia do przestojów w dostawie w trakcie wbudowywania mieszanki.

Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1025820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1025820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSKI RECYKLING Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261979487

7.3.3) Ulica: Brzeska 128

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1025820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.