Ogłoszenie z dnia 2025-01-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222542/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Galewicach ” – oświetlenie, fotowoltaika .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5
1.5.2.) Miejscowość: Galewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627838618
1.5.8.) Numer faksu: 627838625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7687321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Galewicach ” – oświetlenie, fotowoltaika .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfcc2335-f562-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025723/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Prezdszkolnego w Galewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222542
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.MB.2.IG.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 640587,04 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274371,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa, montaż i uruchomienie instalacji elektrycznych i teletechnicznych:
demontaż istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych w ilości 296 szt. w 44 pomieszczeniach szkolnych różnego przeznaczenia,
montaż nowych opraw energooszczędnych ledowych w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę projekt oświetlenia pomieszczeń – wstępne założenia to montaż ok. 215 szt.( klasy), 56 szt. (pozostałe pomieszczenia) oraz 2 szt. (oprawy zewnętrznych),
Oprawy zastosowane w pozostałych pomieszczeniach maja być wyposażone w programowalny zasilacz, sensorykę, detektor ruchu oraz analizę poziomu oświetlenia pozwalająca na dostosowanie się poziomu natężenia światła do warunków panujących w otoczeniu. W przypadku braku ruchu w obszarze oprawy płynna, dwustopniowa redukacja strumienia,
zasilania urządzeń wraz z doprowadzeniem przewodów,
montaż opraw oświetlenia awaryjnego – ok. 20 szt.,
Wykucie i zaprawianie bruzd, gruntowanie podłoża i malowanie powierzchni zaprawionej,
utylizację zdemontowanych opraw i świetlówek,
wykonanie dokumentacji powykonawczej oświetlenia i pomiar natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, oprawy winy posiadać deklarację CE oraz certyfikat ENEC oraz spełniać wymagania obowiązującej normy PN-EN.
b) dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z przekazaniem do eksploatacji i potwierdzenia przyjęcia przez właściwy Zakład Energetyczny zgłoszeń przyłączenia do sieci elektroenergetycznej instalacji bez uwag oraz obsługę gwarancyjną i serwisową:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń, ekspertyz, decyzji administracyjnych, analiz, opracowań i materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
montaż konstrukcji pod panele PV,
montaż paneli PV na konstrukcji specjalnie przeznaczonej do tego celu wymagającej jak najmniejszej ingerencji w pokrycie dachowe. Wszelkie przebicia wierzchniej warstwy dachu muszą być skutecznie naprawione i zabezpieczone przed dostępem wody,
ułożenie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielnicy elektrycznej,
modernizacja rozdzielnicy elektrycznej,
montaż rozdzielnic PV – rozdzielnica AC i DC,
montaż układu automatyki,
wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
uruchomienie układu i regulacje oraz rozruch całości instalacji z wykonaniem wymaganych pomiarów elektrycznych,
wykonanie dokumentacji powykonawczej przedmiotowej instalacji wraz z załączeniem stosownych certyfikatów i atestów dotyczących zastosowanych rozwiązań i zainstalowanych urządzeń,
wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody,
uszczelnienie przepustów,
uszczelnienie konstrukcji dachu ( łączeń płyt dachowych przed położeniem instalacji PV),
wykonanie ekspertyzy nośności dachu z opiniom potwierdzającą możliwość zamontowania paneli fotowoltaicznych na wskazanym dachu w STWiOR.
zgłoszenie przedmiotowej instalacji do ZE i PSP. Wykonanie procedury przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej oraz doprowadzenie do zainstalowania licznika dwubiegunowego przez dystrybutora energii elektrycznej,
Instalacja urządzenia monitorującego które zbiera wszystkie dane z falownika po stronie systemu, informującego o statusie instalacji w danym momencie, co oznacza, że powinno ono zawierać rejestrator danych , oferujący opcje archiwizacji i przetwarzania danych . Zapewnić bezpłatny pełny – zdalny i lokalny dostęp dla użytkownika oraz posiadać możliwość powiadamiania z a pomocą sms-a i e-maila o wystąpieniu awarii. Urządzenie powinno posiadać moduł komunikacyjny, który może współpracować z urządzeniami wielu producentów falowników. Powinno ono dawać możliwość zalogowania się w sieci w charakterze administratora lub gościa w celu podglądu bieżących parametrów pracy instalacji,
szkolenie z obsługi.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w STWiOR oraz przedmiarze robót. Oferta powinna obejmować komplet dostaw, prac budowlanych i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia, łącznie ze skutecznym przeprowadzeniem formalności związanych z oddaniem do użytkowania i przekazania Zamawiającemu. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji
Szczegóły zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłoszeniem nr 2023/BZP 00222542/01 z dnia 2023-05-18 wszcząłpostępowanie o udzielenie w/w zamówienia publicznego wyznaczając jednocześnie termin na
składanie ofert do dnia 02.06.2023 roku do godziny 9.00. W terminie zostały złożone 4 oferty,
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zmuszony był unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598815,78 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- "Remont dachu i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Koziej 1A, ul. Koziej 1B i ul. Mirkowskiej 42 w Konstancinie - Jeziornie"
- Budowa Wiejskiego Domu Kultury w m. Radolinek
- Remont stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Mszanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.