eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w ciągach dróg woj. adm. przez ZDW w Zielonej Górze: zad 1-m. Kożuchów, zad2-m. Lubsko, zad3-m. Nowa Sól, zad4-m. Żagań, zad5-m. Iłowa, zad6-droga wojewódzka nr 289, zad7-m. Gubin



Ogłoszenie z dnia 2021-02-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00007392 z dnia 2021-02-15

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie czystości w ciągach dróg woj. adm. przez ZDW w Zielonej Górze: zad 1–m. Kożuchów, zad2–m. Lubsko, zad3–m. Nowa Sól, zad4–m. Żagań, zad5–m. Iłowa, zad6–droga wojewódzka nr 289, zad7–m. Gubin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.4.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: +48683280300

1.4.8.) Numer faksu: +48683280332

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007392

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-02-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00007212/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1.1. Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresiewskazanym w pkt 14 ust. 2 Instrukcji SWZ - załącznik nr 1 i 1a do formularza oferty. 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w pkt 16. ppkt 1.1 Instrukcji SWZ składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. Natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa również w pkt 16. ppkt 1.1 Instrukcji SWZ składa Wykonawca w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.3 W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16. ppkt 1.1 SWZ, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu , w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.1.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty SWZ. 1.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału wpostępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 16. ppkt 1.1 SWZ. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następującychdokumentów: 2.1. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt 15.1.c)1) Instrukcji. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności.

Po zmianie:
1.1. Aktualnego na dzień składania ofert ośw.w zakresie wskazanym w pkt 14 ust. 2 Instrukcji SWZ - zał.nr 1 i 1a do form. oferty. 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zam. przez wyk. ośw. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w pkt 16. ppkt 1.1 Instrukcji SWZ składa każdy z wyk. wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ośw. to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. Natomiast ośw. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa również w pkt 16. ppkt 1.1 Instrukcji SWZ składa Wyk. w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ośw. to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.3 W przypadku, gdy Wyk. polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z ośw., o którym mowa w pkt 16. ppkt 1.1 SWZ, przedstawia także ośw. podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu , w zakresie, w jakim wyk. powołuje się na jego zasoby.1.4. Wyk., który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zam. lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wyk. realizując zam., będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi zał. nr 2 do form. oferty SWZ. 1.5. Wyk., który zamierza powierzyć wyk. cz. zam. podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza inf. o podwyk. w ośw., o którym mowa w pkt 16. ppkt 1.1 SWZ. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wyk. war. udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dok.: 2.1. dok. potwierdzających, że wyk. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zam. na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt 15.1.c)1) Instrukcji. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dok.:3.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dok. sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wyk. z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dok. - ośw. wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 mies.; 3.2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń teletechnicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zam. publ. wraz z inf. o podstawie do dysponowania tymi zasobami,3.3. wykazu osób, skierowanych przez wyk. do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami bud., wraz z inf. na temat ich kwalifikacji zawod., uprawnień, dośw. i wyksz. niezbędnych do wyk. zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz inf. o podstawie do dysponowania tymi os.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:zadanie nr 1 – 900,00 zł,zadanie nr 2 – 850,00 zł,zadanie nr 3 – 1050,00 zł,zadanie nr 4 – 900,00 zł,zadanie nr 5 – 700,00 zł,zadanie nr 6 – 1600,00 zł,zadanie nr 7 – 1750,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr rachunku 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZDW-ZG-WZA-3318/2/2021 na Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – dot. zadania nr …". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 19.3 Instrukcji przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium należy złożyć wraz z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.6. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp. Wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.

Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:zadanie nr 1 – 900,00 zł,zadanie nr 2 – 850,00 zł,zadanie nr 3 – 1050,00 zł,zadanie nr 4 – 900,00 zł,zadanie nr 5 – 700,00 zł,zadanie nr 6 – 1600,00 zł,zadanie nr 7 – 1750,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr rachunku 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZDW-ZG-WZA-3318/2/2021 na Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – dot. zadania nr …". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 19.3 Instrukcji przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium należy złożyć wraz z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.6. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp. Wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
DOTYCZY ZADAŃ W ZAKRESIE 1-7:Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie usług bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: a) niesprzyjające warunki atmosferyczne, przy czym na ich potwierdzenie Wykonawca musi przedstawić stosowne dokumenty z IMiGW np.: mróz, porywiste wiatry, opady deszczu (długotrwałe, przekraczające 6 godzin/dobę lub w ilości przekraczającej 10mm/dobę)b) klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), c) niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy;d) ujawnienie odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenie badań ratowniczych;e) ujawnienie niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania prac i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby;2) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez siłę wyższą rozumie się każde zdarzenie zewnętrzne, które było nie do przewidzenia przez Strony umowy, któremu nie można było zapobiec i która ma wpływ na jej realizację.b) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT w zakresie wysokości tego podatkuc) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;d) Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców – podmiotów trzecich na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że kolejny podwykonawca - podmiot trzeci wykaże, spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne;e) zmiana zakresu usług / ilości realizowanego przez podwykonawców;f) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy z zastrzeżeniem treści § 5 ust. 4 powyżej, g) zmiany danych rejestrowych, h) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej z mocy prawa po jednej ze stron umowy, i) zmiany numeru rachunku Wykonawcy, j) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie;

Po zmianie:
DOTYCZY ZADAŃ W ZAKRESIE 1-7:Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie usług bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: a) niesprzyjające warunki atmosferyczne, przy czym na ich potwierdzenie Wykonawca musi przedstawić stosowne dokumenty z IMiGW np.: mróz, porywiste wiatry, opady deszczu (długotrwałe, przekraczające 6 godzin/dobę lub w ilości przekraczającej 10mm/dobę)b) klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), c) niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy;d) ujawnienie odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenie badań ratowniczych;e) ujawnienie niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania prac i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby;2) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez siłę wyższą rozumie się każde zdarzenie zewnętrzne, które było nie do przewidzenia przez Strony umowy, któremu nie można było zapobiec i która ma wpływ na jej realizację.b) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT w zakresie wysokości tego podatkuc) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;d) Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców – podmiotów trzecich na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że kolejny podwykonawca - podmiot trzeci wykaże, spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne;e) zmiana zakresu usług / ilości realizowanego przez podwykonawców;f) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy z zastrzeżeniem treści § 5 ust. 4 powyżej, g) zmiany danych rejestrowych, h) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej z mocy prawa po jednej ze stron umowy, i) zmiany numeru rachunku Wykonawcy, j) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-02-22 10:00

Po zmianie:
2021-02-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-02-22 10:30

Po zmianie:
2021-02-23 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-03-23

Po zmianie:
2021-03-24

2021-02-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.