Ogłoszenie z dnia 2021-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006203/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
- 2021/BZP 00006203/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009655/01 - Wynik z dnia 2021-02-23
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00007377 z dnia 2021-02-15 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ Oborniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna
1.4.2.) Miejscowość: Oborniki
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007377
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-02-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00006203/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.2) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił dokument wystawiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca oraz pralnia w której wykonywane będą usługi spełnienia wymagania w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych, dla jednostek służby zdrowia tym samym spełnia wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469). Spełnienie wymagań będzie weryfikowane przez Zamawiającego poprzez analizę przedłożonych dokumentów. b) Referencje np. Instytutu Matki i Dziecka potwierdzające, że stosowane w pralni Wykonawcy środki do prania bielizny noworodkowo – dziecięcej są zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie. c) Opinia PZH na środki używane do dezynfekcji i prania, które mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne). d) Zamawiający wymaga, aby pralnia posiadała najwyższą jakość usług prania i dezynfekcji, Wykonawcy powinni posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością i środowiskiem, co najmniej w zakresie kompleksowych usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek służby zdrowia lub inny równoważny.3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: a) Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia4) zdolność techniczna i zawodowa - a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 3 usługi z zakresu wykonywania usługi pralniczej dla jednostek zamkniętych tj. jednostek szpitalnych o wartości min. 100 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp) – spis wg załącznika nr 6 do SWZ. b) Potwierdzona aktualna opinia lub dokument równoważny wydany przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotycząca dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi.
Po zmianie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.2) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił dokument wystawiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca oraz pralnia w której wykonywane będą usługi spełnienia wymagania w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych, dla jednostek służby zdrowia tym samym spełnia wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469). Spełnienie wymagań będzie weryfikowane przez Zamawiającego poprzez analizę przedłożonych dokumentów. b) Referencje np. Instytutu Matki i Dziecka potwierdzające, że stosowane w pralni Wykonawcy środki do prania bielizny noworodkowo – dziecięcej są zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie. DOTYCZY PAKIETU NR 1 c) Opinia PZH na środki używane do dezynfekcji i prania, które mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne). d) Zamawiający wymaga, aby pralnia posiadała najwyższą jakość usług prania i dezynfekcji, Wykonawcy powinni posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością i środowiskiem, co najmniej w zakresie kompleksowych usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek służby zdrowia lub inny równoważny. - DOTYCZY PAKIETU NR 1 3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: a) Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia4) zdolność techniczna i zawodowa - a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 3 usługi z zakresu wykonywania usługi pralniczej dla jednostek zamkniętych tj. jednostek szpitalnych o wartości min. 100 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp) – spis wg załącznika nr 6 do SWZ. - DOTYCZY PAKIETU NR 1 b) Potwierdzona aktualna opinia lub dokument równoważny wydany przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotycząca dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. - DOTYCZY PAKIETU NR 1 c) Minimum 2 referencje / opinie z zakresu usługi pralniczej potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie –DOTYCZY PAKIETU NR 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SWZ: 1. dokument wystawiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca oraz pralnia w której wykonywane będą usługi spełnienia wymagania w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych, dla jednostek służby zdrowia tym samym spełnia wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469). 2. Referencje np. Instytutu Matki i Dziecka potwierdzające, że stosowane w pralni Wykonawcy środki do prania bielizny noworodkowo – dziecięcej są zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie. 3. Opinia PZH na środki używane do dezynfekcji i prania, które mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne). 4. Wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością i środowiskiem w pralni, co najmniej w zakresie kompleksowych usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek służby zdrowia lub inny równoważny. 5. Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 6.Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 3 usługi z zakresu wykonywania usługi pralniczej dla jednostek zamkniętych tj. jednostek szpitalnych o wartości min. 100 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp) – spis wg załącznika nr 6 do SWZ. 7. Potwierdzona aktualna opinia lub dokument równoważny wydany przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotycząca dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi.
Po zmianie:
Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SWZ: 1. dokument wystawiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca oraz pralnia w której wykonywane będą usługi spełnienia wymagania w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych, dla jednostek służby zdrowia tym samym spełnia wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469). 2. Referencje np. Instytutu Matki i Dziecka potwierdzające, że stosowane w pralni Wykonawcy środki do prania bielizny noworodkowo – dziecięcej są zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie. - DOTYCZY PAKIETU NR 1 3. Opinia PZH na środki używane do dezynfekcji i prania, które mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne). 4. Wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością i środowiskiem w pralni, co najmniej w zakresie kompleksowych usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek służby zdrowia lub inny równoważny. - DOTYCZY PAKIETU NR 1 5. Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 6.Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 3 usługi z zakresu wykonywania usługi pralniczej dla jednostek zamkniętych tj. jednostek szpitalnych o wartości min. 100 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp) – spis wg załącznika nr 6 do SWZ. - DOTYCZY PAKIETU NR 1 7. Potwierdzona aktualna opinia lub dokument równoważny wydany przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotycząca dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. - DOTYCZY PAKIETU NR 1 8. Minimum 2 referencje / opinie z zakresu usługi pralniczej potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie –DOTYCZY PAKIETU NR 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zaakceptowany wzór umowy głównej – według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ.2. Zaakceptowany wzór umowy najmu – według wzoru stanowiącego zał. nr 5.1 do SWZ.
Po zmianie:
1. Zaakceptowany wzór umowy głównej – według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ.2. Zaakceptowany wzór umowy najmu – według wzoru stanowiącego zał. nr 5.1 do SWZ. - DOTYCZY PAKIETU NR 1
| 2021-02-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta - III etap
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- Dostawa paliw samochodowych
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- "ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH GMINY OBORNIKI w roku 2026"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rożnowie.
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





