Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006203/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00007377/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-15
- 2021/BZP 00009655/01 - Wynik z dnia 2021-02-23
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006203 z dnia 2021-02-09 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ Oborniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ Oborniki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f04006-6ac1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.szpital.oborniki.info/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, ePUAPu oraz poczty elektronicznej Zamawiającego (adres e–mail: zamowienia2@szpital.oborniki.info ). Szczegółowe informacje zawiera SWZ dostępna na bip.szpital.oborniki.info
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ w Rozdziale IX
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w Rozdziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU/02/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Usługa pralnicza odzieży i asortymentu medycznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: 1) Cena oferty - 60 % - max 60 pkt 2) Jakość usługi - 40% - max 40 pkt (pkt przyznane na podstawie tabeli opisanej w Rozdziale XIII SWZ)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:a) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych b) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,c) Została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru tj. uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: 1) Cena oferty - 60 % - max 60 pkt 2) Jakość usługi - 40% - max 40 pkt (pkt przyznane na podstawie tabeli opisanej w Rozdziale XIII SWZ)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:a) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych b) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,c) Została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru tj. uzyska najwyższą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Usługa pralnicza materiałów do sprzątania (mopów, ścierek)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: 1) Cena oferty - 60 % - max 60 pkt 2) Jakość usługi - 40% - max 40 pkt (pkt przyznane na podstawie tabeli opisanej w Rozdziale XIII SWZ)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:a) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych b) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,c) Została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru tj. uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: 1) Cena oferty - 60 % - max 60 pkt 2) Jakość usługi - 40% - max 40 pkt (pkt przyznane na podstawie tabeli opisanej w Rozdziale XIII SWZ)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:a) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych b) Odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,c) Została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru tj. uzyska najwyższą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.2) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił dokument wystawiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca oraz pralnia w której wykonywane będą usługi spełnienia wymagania w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych, dla jednostek służby zdrowia tym samym spełnia wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469). Spełnienie wymagań będzie weryfikowane przez Zamawiającego poprzez analizę przedłożonych dokumentów. b) Referencje np. Instytutu Matki i Dziecka potwierdzające, że stosowane w pralni Wykonawcy środki do prania bielizny noworodkowo – dziecięcej są zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie. c) Opinia PZH na środki używane do dezynfekcji i prania, które mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne). d) Zamawiający wymaga, aby pralnia posiadała najwyższą jakość usług prania i dezynfekcji, Wykonawcy powinni posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością i środowiskiem, co najmniej w zakresie kompleksowych usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek służby zdrowia lub inny równoważny.3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: a) Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia4) zdolność techniczna i zawodowa - a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 3 usługi z zakresu wykonywania usługi pralniczej dla jednostek zamkniętych tj. jednostek szpitalnych o wartości min. 100 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp) – spis wg załącznika nr 6 do SWZ. b) Potwierdzona aktualna opinia lub dokument równoważny wydany przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotycząca dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w Rozdziale V pkt 1 SWZ:1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej2. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 190 ust1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem3. oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 usta.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SWZ: 1. dokument wystawiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca oraz pralnia w której wykonywane będą usługi spełnienia wymagania w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych, dla jednostek służby zdrowia tym samym spełnia wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469). 2. Referencje np. Instytutu Matki i Dziecka potwierdzające, że stosowane w pralni Wykonawcy środki do prania bielizny noworodkowo – dziecięcej są zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie. 3. Opinia PZH na środki używane do dezynfekcji i prania, które mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne). 4. Wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością i środowiskiem w pralni, co najmniej w zakresie kompleksowych usług prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji, suszenia i prasowania oraz renowacji i kompletowania wraz z transportem dla placówek służby zdrowia lub inny równoważny. 5. Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 6.Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 3 usługi z zakresu wykonywania usługi pralniczej dla jednostek zamkniętych tj. jednostek szpitalnych o wartości min. 100 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp) – spis wg załącznika nr 6 do SWZ. 7. Potwierdzona aktualna opinia lub dokument równoważny wydany przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotycząca dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zaakceptowany wzór umowy głównej – według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ.2. Zaakceptowany wzór umowy najmu – według wzoru stanowiącego zał. nr 5.1 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy, jeżeli Wykonawca nie złoży PRZEDMIOTOWYCH środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:a) Formularz oferty – według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SWZ;b) Formularz cenowy – według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SWZ;c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia – według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SWZ;d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ;e) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnym.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane w SWZ w Rozdziale XVI.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
| 2021-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta - III etap
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- Dostawa paliw samochodowych
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- "ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH GMINY OBORNIKI w roku 2026"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rożnowie.
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





