eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy"Modernizacja instalacji wewnętrznej C.O. Bloku Łóżkowego i Leczniczego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Tychach"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja instalacji wewnętrznej C.O. Bloku Łóżkowego i Leczniczego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Tychach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240872286

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Edukacji 102

1.4.2.) Miejscowość: Tychy

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmegrez.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez https://www.szpitalmegrez.4bip.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot leczniczy- spółka prawa handlowego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007087

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00309112/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
9

Po zmianie:
12

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający, niezależnie od pozostałych przypadków przewidzianych w niniejszej umowie, dopuszcza możliwość zmian postanowień w niej zawartych w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, gdy dotyczy to zmniejszenia zakresu rzeczowego określonego w dokumentacji projektowej w związku z:
a) obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego,
b) brakiem celowości wykonania danego zakresu rzeczowego,
c) wykonaniem decyzji administracyjnych,
d) zmianą technologii wykonania,
e) działaniem siły wyższej,
f) wystąpi brak możliwości prowadzenia robót na skutek niestandardowych warunków klimatycznych,
g) nastąpi wstrzymanie prac przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
Wartość zamówień wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego zakres prac wyłączonych i stosowne pozycje w harmonogramie rzeczowo-finansowym lub w kosztorysie szczegółowym;
2) Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy;
3) W przypadku konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego lub zamiennego niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy lub w szczególny sposób z nim powiązanego;
4) W przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy; przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych; Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie wystąpienia działania siły wyższej, udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy;
2. Zmiany umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie mogą być wprowadzone w następującym trybie:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej przed wprowadzeniem zmiany, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności, uzasadniających jej dokonanie.
Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy.
b) w przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca zostanie poinformowany niezwłocznie o ich zaistnieniu i konieczności zmiany umowy.
c) wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do Umowy.
4. W razie wątpliwości przyjmuje się, że nie stanowią zmian umowy następujące zmiany:
a) danych teleadresowych,
b) danych rejestrowych,
c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron.
Każda ze stron może dokonać ww. zmian, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą ze stron umowy w formie pisemnej.

Po zmianie:
1. Zamawiający, niezależnie od pozostałych przypadków przewidzianych w niniejszej umowie, dopuszcza możliwość zmian postanowień w niej zawartych w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, gdy dotyczy to zmniejszenia zakresu rzeczowego określonego w dokumentacji projektowej w związku z:
a) obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego,
b) brakiem celowości wykonania danego zakresu rzeczowego,
c) wykonaniem decyzji administracyjnych,
d) zmianą technologii wykonania,
e) działaniem siły wyższej,
f) wystąpi brak możliwości prowadzenia robót na skutek niestandardowych warunków klimatycznych,
g) nastąpi wstrzymanie prac przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
Wartość zamówień wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego zakres prac wyłączonych i stosowne pozycje w harmonogramie rzeczowo-finansowym lub w kosztorysie szczegółowym;
2) Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy;
3) W przypadku konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego lub zamiennego niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy lub w szczególny sposób z nim powiązanego;
4) W przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy; przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych; Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie wystąpienia działania siły wyższej, udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy;
2. Zmiany umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie mogą być wprowadzone w następującym trybie:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej przed wprowadzeniem zmiany, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności, uzasadniających jej dokonanie.
Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy.
b) w przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca zostanie poinformowany niezwłocznie o ich zaistnieniu i konieczności zmiany umowy.
c) wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do Umowy.
4. W razie wątpliwości przyjmuje się, że nie stanowią zmian umowy następujące zmiany:
a) danych teleadresowych,
b) danych rejestrowych,
c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron.
Każda ze stron może dokonać ww. zmian, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą ze stron umowy w formie pisemnej.5

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-11 08:00

Po zmianie:
2022-01-13 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-11 08:05

Po zmianie:
2022-01-13 08:05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.