Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543161/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/4/TP/2024] Dostawa energii elektrycznej dla obiektu „Stadion Opolski” w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9958241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[D/4/TP/2024] Dostawa energii elektrycznej dla obiektu „Stadion Opolski” w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66250146-e079-4dd7-85c6-e390c749e843
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/4/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 829125 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zmówienia jest dostawa energii elektrycznej dla stadionu piłkarskiego „Stadion Opolski”, w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Zapotrzebowanie na energię elektryczną, w okresie trwania umowy, ustalono na poziomie 1650 MWh, jest to wartość orientacyjna. Oszacowanie przewidywanego zużycia energii elektrycznej stanowi element służący tylko do określenia wartości umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Ilości energii zakupionej mogą się zmienić ±30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zrealizowania dostaw w mniejszym zakresie, tj. nie wyczerpującym ilości energii elektrycznej wskazanej w załączniku nr 1.2 do SWZ: Wykaz PPE oraz prognoza zużycia na rok 2025, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. 2024 poz. 266 z późn. zmianami) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
Szczegółowy wykaz i charakterystykę punktów poboru energii w obiekcie „Stadion Opolski” przedstawia zał. nr 1.2. do SWZ: Wykaz PPE oraz prognoza zużycia na rok 2025.
Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
Termin rozpoczęcia świadczenia sprzedaży energii przez Wykonawcę może ulec opóźnieniu o czas niezbędny do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 963464,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1318068 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 963464,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213589769
7.3.3) Ulica: Puławska 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-566
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VEOLIA ENERGY CONTRACTING POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
VEOLIA ENERGY CONTRACTING POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 963464,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wykonywanie cienkich warstw ścieralnych na gorąco z mieszanek min.-asf. (zamiennie technologia min.-asf. typu Slurry Seal) wraz z powierzchniowym utrwaleniem naw. drog. w powiecie opolskim w 2025 r.
- D/35/2025/A Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Wykonanie remontu w budynkach Uniwersytetu Opolskiego: cz.2 Remont pomieszczeń i korytarzy Studium Języków Obcych w budynku głównym przy ul. Oleskiej 48 (seg C)
- D/30/2025/C Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Organizacja kursów językowych w ramach projektu "Opolskie kadry rynku pracy"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ener elekt. obejmująca usługę kompleks polegającą na świadczeniu usługi przesył lub dystryb ener elekt oraz sprzedaży ener elekt. do obiek Gm. Radzanowo w okresie od 01.07.2025r do 30.06.2026r
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Dostawa energii elektrycznej czynnej do obiektów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jednostek organ. i zakł. budż."
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.