Og³oszenie z dnia 2025-01-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00605964/01 - Og³oszenie z dnia 2024-11-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie SUO w 2025 dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych zamieszka³ych na terenie miasta Kalisza
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340601
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.zp@mops-kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mops-kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03586b27-ae57-424b-bbde-876d4ec890bd1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Pomoc Spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie SUO w 2025 dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych zamieszka³ych na terenie miasta Kalisza2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03586b27-ae57-424b-bbde-876d4ec890bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00006968
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00071083/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie SUO w 2025r dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych zamieszka³ych na terenie miasta Kalisza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00605964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS-SP-II.2318.4.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia dla czê¶ci 1, sk³ada siê wykonywanie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych, w miejscu zapewnionym przez wykonawcê lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu ¶wiadczeniobiorców polegaj±cych na:rehabilitacji fizycznej i usprawnianiu w ró¿nych formach terapii zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjêtym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 146 ze zm.)
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla tej czê¶ci wynosi 2.700 godzin w okresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 270000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia dla czê¶ci 2, sk³ada siê wykonywanie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych, w miejscu zapewnionym przez wykonawcê lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu ¶wiadczeniobiorców polegaj±cych na:rehabilitacji fizycznej i usprawnianiu w ró¿nych formach terapii zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjêtym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 146 ze zm.)
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla tej czê¶ci wynosi 2.700 godziny w okresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 270000 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia dla czê¶ci 3, sk³ada siê wykonywanie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych, w miejscu zapewnionym przez wykonawcê lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu ¶wiadczeniobiorców polegaj±cych na:a) uczeniu i rozwijaniu umiejêtno¶ci niezbêdnych do samodzielnego ¿ycia, w tym zw³aszcza:
kszta³towaniu umiejêtno¶ci zaspokajania podstawowych potrzeb ¿yciowych i umiejêtno¶ci spo³ecznego funkcjonowania, motywowaniu do aktywno¶ci, leczenia i rehabilitacji, prowadzeniu treningów umiejêtno¶ci samoobs³ugi i umiejêtno¶ci spo³ecznych oraz wspieraniu, tak¿e w formie asystowania w codziennych czynno¶ciach ¿yciowych, w szczególno¶ci takich jak: samoobs³uga, dba³o¶æ o higienê i wygl±d,
wsparciu psychologicznym, rozmowach terapeutycznych.
b) wspieraniu psychologiczno-pedagogicznym i edukacyjno-terapeutycznym zmierzaj±cym do wielostronnej aktywizacji osoby korzystaj±cej ze specjalistycznych us³ug;
c) zapewnieniu dzieciom i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi dostêpu do zajêæ rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, miêdzy innymi: logopedy, terapeuty integracji sensorycznej, pedagoga specjalnego w zale¿no¶ci od potrzeb.
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla tej czê¶ci wynosi 2.700 godzin w okresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 270000 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia dla czê¶ci 4, sk³ada siê wykonywanie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych, w miejscu zapewnionym przez wykonawcê lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu ¶wiadczeniobiorców polegaj±cych na:a) uczeniu i rozwijaniu umiejêtno¶ci niezbêdnych do samodzielnego ¿ycia, w tym zw³aszcza:
kszta³towaniu umiejêtno¶ci zaspokajania podstawowych potrzeb ¿yciowych i umiejêtno¶ci spo³ecznego funkcjonowania, motywowaniu do aktywno¶ci, leczenia i rehabilitacji, prowadzeniu treningów umiejêtno¶ci samoobs³ugi i umiejêtno¶ci spo³ecznych oraz wspieraniu, tak¿e w formie asystowania w codziennych czynno¶ciach ¿yciowych, w szczególno¶ci takich jak: samoobs³uga, dba³o¶æ o higienê i wygl±d,
wsparciu psychologicznym, rozmowach terapeutycznych.
b) wspieraniu psychologiczno-pedagogicznym i edukacyjno-terapeutycznym zmierzaj±cym do wielostronnej aktywizacji osoby korzystaj±cej ze specjalistycznych us³ug;
c) zapewnieniu dzieciom i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi dostêpu do zajêæ rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, miêdzy innymi: logopedy, terapeuty integracji sensorycznej, pedagoga specjalnego w zale¿no¶ci od potrzeb.
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla tej czê¶ci wynosi 1.800 godzin w okresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 180000 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 270000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 270000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alimed Rados³aw Ba¿ant
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680803724
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 270000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-17Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 269730 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 270000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269730 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGDOMED Dominik Kujawa Specjalistyczna Przychodnia Rehabilitacyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181929233
7.3.3) Ulica: Boles³awa Pobo¿nego 20
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygra³a firma
Specjalistyczna Przychodnia Rehabilitacyjna MAGDOMED DOMINIK KUJAWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 269730 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-17Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 270000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 270000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wspomagania Rozwoju Dzieci PAPILIO DZIECIOM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182150658
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 2a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECI "PAPILIO DZIECIOM"
jakie przetargi wygra³a firma
FUNDACJA WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECI "PAPILIO DZIECIOM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 270000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-17Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 180000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 180000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepe³nosprawnym NOWA NADZIEJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182096373
7.3.3) Ulica: Ba¿ancia 7a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 180000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-17INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy zamkniêtego, pró¿niowego systemu do pobierania krwi wraz z dzier¿aw± analizatora do OB
- Utrzymanie dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej
- Dostawa ksi±¿ek na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Projekt budowlany wewnêtrznej po³udniowej obwodnicy miasta - Etap II - po³±czenie ul. Ks. Jolanty z ul. Metalowców w Kaliszu
- Organizacja szkolenia wyjazdowego "Komunikacja miêdzypokoleniowa - jak prowadziæ dyskurs ze studentami"
- Remont elewacji budynku dworca autobusowego przy ul. Podmiejskiej 2a w Kaliszu
wiêcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z organizacj± i prowadzeniem zajêæ wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem".
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej st³uszczeniowej choroby w±troby", w podziale na 2 zadania
- "Us³ugi pielêgnacyjne (korekcja racic) stada byd³a w Zak³adzie Do¶wiadczalnym ITP-PIB w Biebrzy"
- ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z prowadzeniem zajêæ wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rz±dowego programu "Za ¯yciem" w roku 2025 - II POSTÊPOWANIE
- "¦wiadczenie us³ug ca³odobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2025"
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wiñsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Lawendowy Dom"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.