Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006088/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Sochaczewie w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. JANUSZA KORCZAKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000739426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 25
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4soch@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp4.sochaczew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Sochaczewie w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7026391-6e15-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006088/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP4.26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pakietu podstawowego4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 57180,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 38987,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa specjalistycznych urządzeń i narzędzi, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 46520,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak środków finansowania zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak środków finansowania zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak środków finansowania zamówienia
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- KOLEJ NA ROWER - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ URZĘDU MIEJSKIEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa sieci w miejscowości Czerwonka Parcel na dł. 379 mb
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czerwonka Parcel na dł. 300,00 mb
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bielice na dł. 362,00 mb
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bronisławy na dł. 170 mb
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Zakup i dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Żłobka Miejskiego nr 4
więcej: Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.