Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368974/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00382051/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie oprogramowania typu SIEM i SOAR do analizy logów i korelacji informacji o zdarzeniach bezpieczeństwa na potrzeby projektu pn. „System Rejestracji Broni (SRB)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012293240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-591
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie oprogramowania typu SIEM i SOAR do analizy logów i korelacji informacji o zdarzeniach bezpieczeństwa na potrzeby projektu pn. „System Rejestracji Broni (SRB)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9142345-3f31-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076419/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa i wdrożenie oprogramowania typu SIEM do analizy logów i korelacji informacji o zdarzeniach bezpieczeństwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POPC.02.01.00-00-0113/19-00 Program Operacyjnego Polska Cyfrowa (PO PC) 2014-2020, Oś priorytetowa nr II "E-administracja i otwarty rząd", Działanie nr 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BF-WPP-2374-1-22-DZiK-TP-TK/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 549000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę systemu typu Security Information and Event Management dalej zwanego jako SIEM lub oprogramowanie dedykowane, wraz z niezbędnymi licencjami oraz oprogramowaniem standardowym oraz jego wdrożenie i konfiguracja; 2) dostawę systemu typu Security Orchestration Automation & Response dalej zwanego jako SOAR lub oprogramowanie dedykowane, wraz z niezbędnymi licencjami oraz oprogramowaniem standardowym oraz jego wdrożenie i konfiguracja;
3) dostawę, wdrożenie i konfiguracji skanera podatności opartego na licencji open source dalej zwanego jako Oprogramowanie dedykowane;
4) wykonanie i dostarczenie dokumentacji wdrożeniowej, w tym w szczególności:
a) projektu wdrożenia,
b) dokumentacji technicznej,
c) dokumentacji dla użytkownika.
5) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powdrożeniowej
6) przeprowadzenie 4-dniowego, certyfikowanego szkolenia z obsługi SIEM i SOAR dla 8 pracowników Zamawiającego.
7) zapewnienie 12-miesięcznej gwarancji oraz wsparcia technicznego dla systemu SIEM, SOAR i skanera podatności,
zgodnie z Projektem Umowy oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
2. Zakres przedmiotu Umowy objęty prawem opcji obejmuje dostarczenie 275 dodatkowych licencji umożliwiających podłączenie dodatkowych zasobów IT do systemu SIEM i SOAR określonych w wymaganiu WR10, w rozdziale IV OPZ, stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455903,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1790032,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455903,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITT Pro Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242811785
7.3.3) Ulica: Lekka 3/U4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-910
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455903,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.