eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiUtrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYŃSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Pionki

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/855658

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-834b363d-8eab-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00168278/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525103

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-52/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1: zadanie nr 1 - Utrzymanie i serwisowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania w części dotyczącej oprogramowania : HIS, APTEKI, EDM, RIS, systemu zdarzeń medycznych wraz z istniejącymi integracjami Zamawiającego działającymi w dniu 31 grudnia 2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.1 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 1)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.1 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 211068,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2: zadanie nr 2 - Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania laboratoryjnego: LIS, serologii, banku krwi i drukowania kart z grupą krwi wraz z istniejącymi integracjami
u Zamawiającego i podłączonymi urządzeniami działającego w dniu 31 grudnia 2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.2 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 2)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.2 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 37096,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3: zadanie nr 3 - Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania w skład którego wchodzą PACS wraz z istniejącymi integracjami u Zamawiającego i podłączonymi urządzeniami działającego w dniu 31 grudnia 2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.3 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 3)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.3 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 37096,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4: zadanie nr 4 - Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania: ERP, finanse, księgowość, magazyn, środki trwałe, kadry, płace wraz z istniejącymi integracjami Zamawiającego działającymi w dniu 31 grudnia 2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.4 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 4)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.4 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 127920,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną (284 868,00 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (240 000,00 zł) i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z rozdz. XXI A. pkt.3 SWZ, na podstawie art.275 pkt.2) i nast. ustawy PZP, w zakresie przedmiotowym zadania nr 1 podjęto uprzednio czynności negocjacyjne, do których zaproszony wykonawca nie przystąpił. Po zamknięciu negocjacji i zaproszeniu do złożenia oferty dodatkowej, nie złożono także w wyznaczonym terminie korzystniejszej w kryterium cena oferty dodatkowej.
Mając na uwadze powyższe, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia we wskazanym wyżej zakresie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia we wskazanym wyżej zakresie, tj. nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia we wskazanym wyżej zakresie, tj. nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia we wskazanym wyżej zakresie, tj. nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.