Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00525103/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYŃSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8556581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-834b363d-8eab-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00168278/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-52/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1: zadanie nr 1 - Utrzymanie i serwisowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania w części dotyczącej oprogramowania : HIS, APTEKI, EDM, RIS, systemu zdarzeń medycznych wraz z istniejącymi integracjami Zamawiającego działającymi w dniu 31 grudnia 2023r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.1 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 1)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.1 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 211068,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2: zadanie nr 2 - Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania laboratoryjnego: LIS, serologii, banku krwi i drukowania kart z grupą krwi wraz z istniejącymi integracjamiu Zamawiającego i podłączonymi urządzeniami działającego w dniu 31 grudnia 2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.2 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 2)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.2 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 37096,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3: zadanie nr 3 - Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania w skład którego wchodzą PACS wraz z istniejącymi integracjami u Zamawiającego i podłączonymi urządzeniami działającego w dniu 31 grudnia 2023r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.3 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 3)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.3 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 37096,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4: zadanie nr 4 - Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania: ERP, finanse, księgowość, magazyn, środki trwałe, kadry, płace wraz z istniejącymi integracjami Zamawiającego działającymi w dniu 31 grudnia 2023r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów technicznych określa załącznik nr 1.4 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry (odpowiednio do zadania nr 4)
Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania parametrów techniczno-użytkowych określone przez zamawiającego w załączniku nr 1.4 do SWZ i wzorze umowy wg załącznika nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 127920,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną (284 868,00 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (240 000,00 zł) i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z rozdz. XXI A. pkt.3 SWZ, na podstawie art.275 pkt.2) i nast. ustawy PZP, w zakresie przedmiotowym zadania nr 1 podjęto uprzednio czynności negocjacyjne, do których zaproszony wykonawca nie przystąpił. Po zamknięciu negocjacji i zaproszeniu do złożenia oferty dodatkowej, nie złożono także w wyznaczonym terminie korzystniejszej w kryterium cena oferty dodatkowej.
Mając na uwadze powyższe, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia we wskazanym wyżej zakresie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia we wskazanym wyżej zakresie, tj. nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia we wskazanym wyżej zakresie, tj. nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia we wskazanym wyżej zakresie, tj. nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Dostawy leków - TP
- Żywienie specjalnego przeznaczenia odżywczego - żywienie przemysłowe pacjenta (dojelitowe)
- Przebudowa z częściową rozbiórką oraz remontem dachu budynku elektrociepłowni EC-1 w Pionkach na działce o nr ewid. 1464/503
- Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi oraz tarasami zabytkowego budynku Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Zakładowej 5 w Pionkach - II Etap
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa udostępnienia do korzystania, utrzymania i rozwoju systemu informatycznego do obsługi zlecania realizacji zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą.
- Świadczenie stałych usług informatycznych oraz usług serwisu/nadzoru nad systemami/urządzeniami w Narodowym Instytucie Kultury i Dziedzictwa Wsi
- Świadczenie usług wsparcia IT w zakresie nadzoru serwisowego w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemu PACS przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa systemu informatycznego do realizacji projektów stypendialnych pod nazwą Mazowiecki program stypendialny dla uczniów uzdolnionych
- Zakup dostępu do platformy zakupowej
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.