eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ówPe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice".



Og³oszenie z dnia 2024-01-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Namys³owski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 12A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Namys³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e45dce7f-9020-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e45dce7f-9020-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00006368

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00038967/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00526595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZM.272.14.2023.AK-G.

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 16260,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
dla zadania „Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice”.
2. Zadanie jest wspó³finansowane ze ¶rodków otrzymanych z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje us³ugê pe³nienia inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej oraz w specjalno¶ci wodno-melioracyjnej, realizowan± w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego, obejmuj±c± obowi±zki zwi±zane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrol± i rozliczeniem zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice gmina Namys³ów, na terenie powiatu namys³owskiego, w województwie opolskim.

4. Zakres rzeczowy objêty nadzorem inwestorskim:
1) roboty pomiarowe na d³ugo¶ci 1.050,00 mb,
2) roboty rozbiórkowe,
3) remont, oczyszczenie i skropienie istniej±cej nawierzchni,
4) regulacja urz±dzeñ obcych,
5) wykonanie warstwy remontowo-wyrównawczej jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S w ilo¶ci do 50 kg/m2 cm, na odcinku jezdni,
6) wykonanie warstwy profilowej jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S gr. 2-4cm - na odcinku jezdni na ³uku,
7) wykonanie warstwy ¶cieralnej jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S gr. 4cm, - na odcinku jezdni,
8) wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego na szeroko¶ci od 0,75 m do 1,00 m,
9) konserwacja rowów przydro¿nych,
10) wykonanie regulacji istniej±cego krawê¿nika kamiennego i monta¿ nowego krawê¿nika betonowego i osadzenie ich na ³awie betonowej,
11) oczyszczenie/wymiana istniej±cych kratek ¶ciekowych wraz z przykanalikami,
12) wykonanie wymiany ¶cieku przykrawê¿nikowego z elementów betonowych prefabrykowanych,
13) wykonanie oznakowania zgodnie z docelow± organizacj± ruchu.
5. Szczegó³owy zakres inwestycji objêtej nadzorem inwestorskim, terminy i warunki jej realizacji, projekt umowy z wykonawc± robót, pe³na dokumentacja oraz inne dane dotycz±ce inwestycji zamieszczone s± w og³oszeniu o zamówieniu, SWZ i innych dokumentach opatrzonych nr IZM.272.12.2023.AK-G. – dokumenty zamówienia zosta³y zamieszczone na stronach internetowych:
1) na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3dda57ff-7ef9-11ee-a60c-9ec5599dddc1.

2) na stronie BIP Zamawiaj±cego: https://bip.namyslow.pl/5243/roboty-budowlane-remont-drogi-powiatowej-nr-1117-o-w-m-ziemielowice.html.

6. Do obowi±zków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego), nale¿eæ bêdzie:
1) przejêcie od Zamawiaj±cego obowi±zków nadzoru;
2) sprawdzenie projektów wykonawczych i projektów technicznych, a tak¿e sprawdzanie i zatwierdzanie pozosta³ych dokumentów wymaganych od wykonawcy robót budowlanych;
3) przygotowanie i sprawdzenie dokumentów zwi±zanych z przekazywaniem placów budowy;
4) kontrola procesu budowy;
5) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z dokumentacj± projektow±, obowi±zuj±cymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
6) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów, poprawno¶ci stosowanych technologii wykonania, w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz zapobieganie stosowania nieprawid³owych technologii wykonania;
7) sprawdzanie i odbiór robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz udzia³ w czynno¶ciach odbioru robót budowlanych;
8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usuniêcia stwierdzonych wad przez Wykonawcê robót oraz dokumentowanie ich przez prowadzenie dokumentacji cyfrowej i fotograficznej;
9) wydawanie Wykonawcy, Podwykonawcom, Kierownikowi budowy lub Kierownikom robót poleceñ, potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy, dotycz±cych: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ;
10) monitorowanie terminowo¶ci realizacji robót, a w przypadku zagro¿enia niedotrzymania terminów wynikaj±cych z „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót” powiadamianie pisemnie Zamawiaj±cego.
11) ustalanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalania ilo¶ci i warto¶ci robót w zakresie niezbêdnym do rozliczeñ z Zamawiaj±cym;
12) organizowanie „Narad Budowy” na terenie budowy w zale¿no¶ci od potrzeb, z udzia³em Wykonawców robót i przedstawicielem Zamawiaj±cego, Kierownikiem budowy, Kierownikiem robót, oraz sporz±dzanie z nich protoko³ów i przekazywanie ich zainteresowanym Stronom w terminie do 5 dni roboczych po naradzie;
13) nadzorowanie robót w takich odstêpach czasu aby by³a zapewniona skuteczno¶æ Nadzoru na terenie budowy w trakcie realizacji robót (za wyj±tkiem przestoju w robotach) gdzie czêstotliwo¶æ pobytu mo¿na ograniczyæ do niezbêdnego minimum) oraz na wezwanie Kierownika budowy, Kierownika robót lub Zamawiaj±cego;
14) sprawdzanie faktur wystawianych przez Wykonawców robót pod k±tem zgodno¶ci z zakresem zrealizowanych prac potwierdzonych protoko³em odbioru;
15) uczestniczenie w odbiorach czê¶ciowych i odbiorze koñcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przegl±dach gwarancyjnych bez domagania siê dodatkowej zap³aty;
16) wykonywanie innych dzia³añ i czynno¶ci nie wymienionych powy¿ej, a niezbêdnych i koniecznych do prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy i zabezpieczenia interesów Zamawiaj±cego;
17) przygotowanie dla Zamawiaj±cego danych do protoko³ów odbioru;
18) analiza i zatwierdzanie przed³o¿onych przez Wykonawcê robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodno¶ci itp.;
19) opiniowania wniosków Wykonawcy umowy o roboty budowlanego o zmianê sposobu wykonania tej umowy w odniesieniu do materia³ów lub technologii;
20) przyjêcie od Wykonawcy robót skompletowanej ca³o¶ciowej dokumentacji powykonawczej dotycz±cej robót, sprawdzenie jej kompletno¶ci poprzez dokonanie stosownej adnotacji oraz zatwierdzenie;
21) informowanie Zamawiaj±cego na pi¶mie o niezbêdno¶ci wykonania robót koniecznych dodatkowych lub zamiennych, nie uwzglêdnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± robót, b±d¼ o konieczno¶ci zrezygnowania z okre¶lonych robót, je¿eli jest to niezbêdne i zgodne z tre¶ci± umowy jak± Zamawiaj±cy zawar³ z Wykonawc± robót oraz jest to zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
22) udzia³ w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót m.in. sporz±dzanie protoko³ów konieczno¶ci wykonania robót zamiennych / dodatkowych z uwzglêdnieniem kalkulacji kosztowych,
23) sporz±dzanie raportu z czynno¶ci nadzoru inwestorskiego.
7. Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
G³ówny kod CPV:
71520000-9 Us³ugi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacj±.
71521000-6 Us³ugi nadzorowania placu budowy.
8. Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczyæ odpowiedni sprzêt i materia³y do wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Sk³adaj±cy oferty wykonawcy zobowi±zani s± do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowi±zuj±cymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mog± wp³ywaæ lub odnosiæ siê do dzia³añ podejmowanych w zwi±zku z zamówieniem i w nastêpstwie podpisania umowy.
10. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
11. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
12. Miejsce realizacji zamówienia: droga powiatowa nr 1117 O. w m. Ziemie³owice, gmina Namys³ów.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rados³aw Muzalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471582873; REGON: 380157307

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 5A/14

7.3.4) Miejscowo¶æ: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.