eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ów › Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice".



Og³oszenie z dnia 2023-12-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Namys³owski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 12A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Namys³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.namyslow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e45dce7f-9020-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00526595

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00038967/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e45dce7f-9020-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Dokumentacja niniejszego postêpowania zosta³a opublikowana na Platformie. Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów zwarte s± w pkt 8 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzêdowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiaj±cy oraz Starostwo Powiatowe w Namys³owie z siedzib± w Plac Wolno¶ci 12a, 46-100 Namys³ów. Wyznaczony zosta³ kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@namyslow.pl, lub tradycyjn± poczta na adres Zamawiaj±cego lub Starostwa.
2) Cele przetwarzania danych osobowych: realizacja niniejszej umowy.
3) Kategorie danych osobowych: imiê, nazwisko, dane adresowe, dane identyfikuj±ce osobê, ¶wiadectwa i uprawnieninia niezbêdne do wykonywania pracy, inne dane niezbêdne do realizacji umowy.
4) ¬ród³em danych jest Wykonawca.
5) Odbiorcy danych – odbiorcami danych s± podmioty wskazane w przepisach prawa. Odbiorcami mog± byæ: organy kontroli (RIO, NIK, CBA i inne), Instytucje finansuj±ce, S±dy, Policja.
6) Dane osobowe bêd± przechowywane przez 5 lat po zakoñczeniu umowy. Wykonawca posiada nastêpuj±ce prawa w odniesieniu do danych osobowych:
a) prawo do ¿±dania dostêpu do danych osobowych,
b) prawo do sprostowania danych osobowych,
c) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych.
7) Wykonawca posiada prawo do z³o¿enia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych w zakresie realizacji niniejszej umowy jest obligatoryjne.
9) Przekazanie danych do pañstwa trzeciego – nie dotyczy.
10) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji – nie jest stosowane.
11) Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania danych osobowych Wykonawcy, przys³uguj±cych uprawnieñ i warunków skorzystania z nich znajduj± siê na stronie: https://namyslow.pl/1/strona-glowna.html (zak³adka Ochrona Danych Osobowych RODO).
Wiêcej informacji w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZM.272.14.2023.AK-G.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
dla zadania „Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice”.
2. Zadanie jest wspó³finansowane ze ¶rodków otrzymanych z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje us³ugê pe³nienia inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej oraz w specjalno¶ci wodno-melioracyjnej, realizowan± w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego, obejmuj±c± obowi±zki zwi±zane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrol± i rozliczeniem zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi powiatowej nr 1117 O w m. Ziemie³owice gmina Namys³ów, na terenie powiatu namys³owskiego, w województwie opolskim.

4. Zakres rzeczowy objêty nadzorem inwestorskim:
1) roboty pomiarowe na d³ugo¶ci 1.050,00 mb,
2) roboty rozbiórkowe,
3) remont, oczyszczenie i skropienie istniej±cej nawierzchni,
4) regulacja urz±dzeñ obcych,
5) wykonanie warstwy remontowo-wyrównawczej jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S w ilo¶ci do 50 kg/m2 cm, na odcinku jezdni,
6) wykonanie warstwy profilowej jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S gr. 2-4cm - na odcinku jezdni na ³uku,
7) wykonanie warstwy ¶cieralnej jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S gr. 4cm, - na odcinku jezdni,
8) wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego na szeroko¶ci od 0,75 m do 1,00 m,
9) konserwacja rowów przydro¿nych,
10) wykonanie regulacji istniej±cego krawê¿nika kamiennego i monta¿ nowego krawê¿nika betonowego i osadzenie ich na ³awie betonowej,
11) oczyszczenie/wymiana istniej±cych kratek ¶ciekowych wraz z przykanalikami,
12) wykonanie wymiany ¶cieku przykrawê¿nikowego z elementów betonowych prefabrykowanych,
13) wykonanie oznakowania zgodnie z docelow± organizacj± ruchu.
5. Szczegó³owy zakres inwestycji objêtej nadzorem inwestorskim, terminy i warunki jej realizacji, projekt umowy z wykonawc± robót, pe³na dokumentacja oraz inne dane dotycz±ce inwestycji zamieszczone s± w og³oszeniu o zamówieniu, SWZ i innych dokumentach opatrzonych nr IZM.272.12.2023.AK-G. – dokumenty zamówienia zosta³y zamieszczone na stronach internetowych:
1) na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3dda57ff-7ef9-11ee-a60c-9ec5599dddc1.

2) na stronie BIP Zamawiaj±cego: https://bip.namyslow.pl/5243/roboty-budowlane-remont-drogi-powiatowej-nr-1117-o-w-m-ziemielowice.html.

6. Do obowi±zków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego), nale¿eæ bêdzie:
1) przejêcie od Zamawiaj±cego obowi±zków nadzoru;
2) sprawdzenie projektów wykonawczych i projektów technicznych, a tak¿e sprawdzanie i zatwierdzanie pozosta³ych dokumentów wymaganych od wykonawcy robót budowlanych;
3) przygotowanie i sprawdzenie dokumentów zwi±zanych z przekazywaniem placów budowy;
4) kontrola procesu budowy;
5) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z dokumentacj± projektow±, obowi±zuj±cymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
6) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów, poprawno¶ci stosowanych technologii wykonania, w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz zapobieganie stosowania nieprawid³owych technologii wykonania;
7) sprawdzanie i odbiór robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz udzia³ w czynno¶ciach odbioru robót budowlanych;
8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usuniêcia stwierdzonych wad przez Wykonawcê robót oraz dokumentowanie ich przez prowadzenie dokumentacji cyfrowej i fotograficznej;
9) wydawanie Wykonawcy, Podwykonawcom, Kierownikowi budowy lub Kierownikom robót poleceñ, potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy, dotycz±cych: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ;
10) monitorowanie terminowo¶ci realizacji robót, a w przypadku zagro¿enia niedotrzymania terminów wynikaj±cych z „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót” powiadamianie pisemnie Zamawiaj±cego.
11) ustalanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalania ilo¶ci i warto¶ci robót w zakresie niezbêdnym do rozliczeñ z Zamawiaj±cym;
12) organizowanie „Narad Budowy” na terenie budowy w zale¿no¶ci od potrzeb, z udzia³em Wykonawców robót i przedstawicielem Zamawiaj±cego, Kierownikiem budowy, Kierownikiem robót, oraz sporz±dzanie z nich protoko³ów i przekazywanie ich zainteresowanym Stronom w terminie do 5 dni roboczych po naradzie;
13) nadzorowanie robót w takich odstêpach czasu aby by³a zapewniona skuteczno¶æ Nadzoru na terenie budowy w trakcie realizacji robót (za wyj±tkiem przestoju w robotach) gdzie czêstotliwo¶æ pobytu mo¿na ograniczyæ do niezbêdnego minimum) oraz na wezwanie Kierownika budowy, Kierownika robót lub Zamawiaj±cego;
14) sprawdzanie faktur wystawianych przez Wykonawców robót pod k±tem zgodno¶ci z zakresem zrealizowanych prac potwierdzonych protoko³em odbioru;
15) uczestniczenie w odbiorach czê¶ciowych i odbiorze koñcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przegl±dach gwarancyjnych bez domagania siê dodatkowej zap³aty;
16) wykonywanie innych dzia³añ i czynno¶ci nie wymienionych powy¿ej, a niezbêdnych i koniecznych do prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy i zabezpieczenia interesów Zamawiaj±cego;
17) przygotowanie dla Zamawiaj±cego danych do protoko³ów odbioru;
18) analiza i zatwierdzanie przed³o¿onych przez Wykonawcê robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodno¶ci itp.;
19) opiniowania wniosków Wykonawcy umowy o roboty budowlanego o zmianê sposobu wykonania tej umowy w odniesieniu do materia³ów lub technologii;
20) przyjêcie od Wykonawcy robót skompletowanej ca³o¶ciowej dokumentacji powykonawczej dotycz±cej robót, sprawdzenie jej kompletno¶ci poprzez dokonanie stosownej adnotacji oraz zatwierdzenie;
21) informowanie Zamawiaj±cego na pi¶mie o niezbêdno¶ci wykonania robót koniecznych dodatkowych lub zamiennych, nie uwzglêdnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± robót, b±d¼ o konieczno¶ci zrezygnowania z okre¶lonych robót, je¿eli jest to niezbêdne i zgodne z tre¶ci± umowy jak± Zamawiaj±cy zawar³ z Wykonawc± robót oraz jest to zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
22) udzia³ w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót m.in. sporz±dzanie protoko³ów konieczno¶ci wykonania robót zamiennych / dodatkowych z uwzglêdnieniem kalkulacji kosztowych,
23) sporz±dzanie raportu z czynno¶ci nadzoru inwestorskiego.
7. Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
G³ówny kod CPV:
71520000-9 Us³ugi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacj±.
71521000-6 Us³ugi nadzorowania placu budowy.
8. Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczyæ odpowiedni sprzêt i materia³y do wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Sk³adaj±cy oferty wykonawcy zobowi±zani s± do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowi±zuj±cymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mog± wp³ywaæ lub odnosiæ siê do dzia³añ podejmowanych w zwi±zku z zamówieniem i w nastêpstwie podpisania umowy.
10. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
11. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
12. Miejsce realizacji zamówienia: droga powiatowa nr 1117 O. w m. Ziemie³owice, gmina Namys³ów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-07

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszyscy wykonawcy maj± obowi±zek z³o¿enia wraz z ofertami dokumentów i o¶wiadczeñ, wymienionych w pkt. 5.2 niniejszej SWZ, które podlegaj± analizie i ocenie.
2. W pierwszej kolejno¶ci badane bêd± o¶wiadczenia wstêpne (o¶wiadczenia wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego). Do o¶wiadczeñ wstêpnych wszystkich wykonawców ma zastosowanie art. 128 ustawy.
3. Zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy, je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia wstêpnego, jest ono niekompletne lub zawiera b³êdy, obowi±zkiem zamawiaj±cego bêdzie wezwanie wykonawcy do jego z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania. Zamawiaj±cy ma tak¿e prawo do ¿±dania wyja¶nieñ tre¶ci o¶wiadczeñ wstêpnych (art. 128 ust. 4 ustawy). Zamawiaj±cy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) odrzuci ofertê wykonawcy, który nie z³o¿y o¶wiadczenia wstêpnego w przewidzianym terminie (wyznaczonym w trybie art. 128 ust. 1 ustawy).
4. W drugiej kolejno¶ci dokonywana bêdzie ocena ofert wszystkich wykonawców.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 i art. 187 ustawy, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
6. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. Po dokonaniu ww. czynno¶ci Komisja dokona oceny ofert wed³ug kryteriów opisanych w niniejszej SWZ.
8. Za najwy¿ej ocenion± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów - sumê punktów przyznanych na podstawie obliczeñ na podstawie kryteriów oceny ofert.
9. Je¿eli dwie lub wiêcej ofert uzyska taka sam± liczbê punktów, Zamawiaj±cy za najwy¿ej ocenion± uzna ofertê, która zawiera najni¿sz± cenê.
10. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, je¿eli zawieraj± one takie same ceny, do z³o¿enia w okre¶lonym terminie ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy.
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Nie dotyczy.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy.
d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum: 1 (jedn±) osob±, przewidzian± do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadaj±c± kwalifikacje, do¶wiadczenie i uprawnienia niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
 minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

Ocena spe³niania warunku, zostanie dokonana zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu Wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca wraz z formularzem oferty sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, wg za³±cznika nr 1.1. do SWZ lub o¶wiadczenia, o których mowa w art.125 ust. 1 ustawy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca wraz z formularzem oferty sk³ada o¶wiadczenie, o którym
mowa w art.125 ust. 1 ustawy, wg za³±cznika nr 1.1. do SWZ lub wype³nione i podpisane o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wype³niony i podpisany formularz oferty wg za³±cznika Nr 1 do SWZ.
2. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie wykonawcy wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ lub Wype³nione i podpisane o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ.
3. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie i zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg za³±cznika Nr 1.2 do SWZ (je¶li dotyczy).
4. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (je¶li dotyczy).
5. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy)*.
6. Uzasadnienie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¶li dotyczy).
7. Dokumenty rejestrowe lub wskazanie w o¶wiadczeniu wykonawcy wg za³±cznika Nr 1.1 do SWZ albo w o¶wiadczeniu i zobowi±zaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg za³±cznika Nr 1.3 do SWZ, sk±d Zamawiaj±cy mo¿e je pobraæ samodzielnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Przepisy ustawy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa wy¿ej w niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i wykona elementy przedmiotu zamówienia, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± elementy przedmiotu zamówienia, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadkach, o których mowa wy¿ej w pkt. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej równie¿ zalicza siê do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Spó³ka cywilna jest bowiem umow±, w której wspólnicy zobowi±zuj± siê d±¿yæ do osi±gniêcia wspólnego celu gospodarczego przez dzia³anie w sposób oznaczony, w szczególno¶ci przez wniesienie wk³adów. Umowa spó³ki cywilnej nie tworzy w stosunkach gospodarczych nowego podmiotu, posiadaj±cego osobowo¶æ prawn± lub zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych. Spó³ka cywilna nie jest równie¿ przedsiêbiorc± w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiêbiorców (Dz. U. z 2023 r., poz. 221 z pó¼n. zmianami). W ¶wietle art. 4 ust. 2 z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiêbiorców, przedsiêbiorcami s± wspólnicy spó³ki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich dzia³alno¶ci gospodarczej. Umowa spó³ki cywilnej kreuje zatem wy³±cznie, funkcjonuj±cy pomiêdzy wspólnikami, stosunek zobowi±zaniowy (patrz: wyrok S±du Najwy¿szego z 28 pa¼dziernika 2003 r., sygn. I CK 201/02).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana terminu realizacji umowy:
1) z powodu na³o¿enia na Wykonawcê przez organy pañstwa obowi±zku realizacji ¶wiadczeñ,
2) z powodu dzia³ania si³y wy¿szej, rozumianej jako nadzwyczajne, zewnêtrzne, nie mo¿liwe do przewidzenia i zapobie¿enia, niezale¿ne od woli Stron zdarzenia, których wyst±pienia nie mo¿na by³o unikn±æ ani zapobiec przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, które uniemo¿liwi³y wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie. Przez si³ê wy¿sz± rozumie siê w szczególno¶ci takie zdarzenia jak po¿ary, powodzie, zalania, huragany, trzêsienia ziemi, epidemie, decyzje i zarz±dzenia w³adz wprowadzaj±ce ograniczenia lub restrykcje, w tym stany epidemii, kwarantanny, stany klêski ¿ywio³owe, stan wyj±tkowe, zamieszki, wojny,
3) z powodu przed³u¿enia terminu wykonania umowy o roboty budowlane lub opó¼nienia w wykonaniu robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca, do czasu ukoñczenia robót budowlanych,
4) z powodu zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa powoduj±cej konieczno¶æ wykonania dodatkowych us³ug nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcê lub ich pe³nienia przez okres d³u¿szy ni¿ okre¶lono w Umowie o czas niezbêdny do wykonania takich us³ug,
5) z powodu zmian lub wprowadzenia przepisów prawa, wydania przez w³adze zarz±dzeñ, decyzji lub innych aktów skutkuj±cych obowi±zkiem wstrzymania, zaniechania lub ograniczenia prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w ca³o¶ci lub w czê¶ci na czas okre¶lony lub nieokre¶lony jak równie¿ wprowadzenia zakazu lub ograniczeñ w korzystaniu z lokali nale¿±cych do Wykonawcy,
6) z powodu zmian obowi±zków Wykonawcy, których wykonanie nie jest mo¿liwe w przewidzianym w Umowie terminie, o czas niezbêdny do wykonania takich us³ug nadzoru inwestorskiego,
7) z powodu rozwi±zania umowy o roboty budowlane z dotychczasowym wykonawc± i konieczno¶ci dokonania wyboru nowego wykonawcy umowy o roboty budowlane o czas niezbêdny do zakoñczenia robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca,
8) z powodu wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z rozwi±zaniem umowy o roboty budowlane z dotychczasowym wykonawc± i konieczno¶ci± przeprowadzenia przez Zamawiaj±cego postêpowania celem wyboru nowego wykonawcy robót – o czas niezbêdny do przeprowadzenia tych czynno¶ci,
9) z powodu rozwi±zania umowy o roboty budowlane, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca, odpowiednio do terminu obowi±zywania umowy o roboty budowlane.
2. Zmiana zakresu obowi±zków Wykonawcy w sytuacji:
1) zmiany przepisów obowi±zuj±cego prawa lub innych regulacji obowi±zuj±cych Zamawiaj±cego, które wesz³y w ¿ycie po terminie
sk³adania ofert, z których wynikaj± dodatkowe obowi±zki zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug nadzoru inwestorskiego,
2) konieczno¶ci powtórzenia us³ug lub zwiêkszenia ich zakresu, gdy rozwi±zana zostanie umowa z dotychczasowym wykonawc± robót budowlanych, co spowoduje konieczno¶æ ponownego wykonania poszczególnych us³ug przez Wykonawcê,
3) wyst±pienia innych okoliczno¶ci, w wyniku których powsta³a konieczno¶æ ¶wiadczenia dodatkowych us³ug nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcê, w szczególno¶ci w okresie obowi±zywania gwarancji i rêkojmi robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawowa³ Wykonawca.
3. Zmiany terminów i warunków p³atno¶ci:
1) bêd±ce nastêpstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy, o ile zmiany umowy wp³ywaj± na zmiany warunków p³atno¶ci,
2) konieczno¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek nieprzewidzianych wcze¶niej okoliczno¶ci lub inne zmiany bêd±ce nastêpstwem zmian umowy o dofinansowanie i wytycznych dotycz±cych realizacji zamówienia lub umowy kredytowej lub innych dokumentów okre¶laj±cych ¼ród³a finansowania zamówienia,
3) konieczno¶æ zmiany wynagrodzenia wykonawcy w wyniku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT lub w wyniku innych okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê,
4) bêd±ce nastêpstwem korzystnych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ zaproponowanych przez Wykonawcê.

Ci±g dalszy w pkt. 18 SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl./

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.