eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaOdbiór i zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006292 z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Odpadami Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072321490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 315 d

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338297590

1.5.8.) Numer faksu: 338297590 wew. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgo.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zgo.bielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f8c7e33-67b6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

ZGO S.A. w B-B ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego,, które zostało unieważnione 08.01.21 r. (na pod. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin zakończenia obowiązującej umowy upływał 9.01.21 r. a postępowanie unieważniono 8.01.21 r., nie było możliwości ogłoszenia nowego postępowania w innym trybie. Tryb zamówienia z wolnej ręki dawał możliwość wyeliminowania istniejącego ryzyka dla zakładu, to jest braku możliwości zagospodarowania odpadów, które nie mogą być zbyt długo magazynowane, bo stwarzają wysokie ryzyko wystąpienia pożaru i zagrożenia sanitarno-epidemiologiczne. Nadto jakość preRDF-u ulega pogorszeniu wraz z upływem czasu. Zamawiający zmuszony był udzielić przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na okres 3 miesięcy, to jest na czas umożliwiający ogłoszenie nowego zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/ZGO/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 501800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF (odpady o kodzie 19 12 10). Oferowany sposób zagospodarowania komponentów do produkcji RDF musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w Załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2020 poz. 797). ZGO S.A. w Bielsku-Białej do produkcji RDF-u wykorzystuje wybrane frakcje materiałowe wydzielone z odpadów będących pozostałością po przetwarzaniu (sortowaniu): niesegregowanych odpadów komunalnych, selektywnie zbieranych frakcji odpadów komunalnych oraz innych odpadów komunalnych np. wielkogabarytowych, pozbawione metali żelaznych i nieżelaznych oraz PCV. Komponent do produkcji paliwa alternatywnego jw. będzie przygotowywany przez Zamawiającego w postaci sprasowanej, wiązany drutem stalowym albo luzem - w przypadkach uzasadnionych technologicznie. Wymiary beli sprasowanych odpadów wynoszą ok: 80x120x80-120 cm. Średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 400-500 kg. Parametry jakościowe odpadów to: wartość opałowa pomiędzy 15 – 22J/g; zawartość wilgoci ok. 10-20%. Podane wyniki zostały ustalone na podstawie jednej próby analitycznej przeprowadzonej przez jednostkę certyfikującą i mają charakter poglądowy. Założyć należy, że podane parametry jakościowe, co do danej partii mogą nieznacznie ulec zmianie. Załadunek odpadów o kodzie 19 12 10 realizowany będzie przez Zamawiającego. Odbiór komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) odbywał się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 18.00, w ilościach uprzednio ustalonych (e-mailem) przez Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy. Ważenie dostarczanych Wykonawcy komponentów RDF odbywało się będzie na zalegalizowanych wagach Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz kartą przekazania odpadów wygenerowaną w systemie BDO. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) oraz wystawienia faktury VAT. Dokumenty związane z przekazaniem odpadów będą wystawiane na zasadach wynikających z wymagań prawnych w tym zakresie.Szacunkowa ilość komponentu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie: 1 300, 00 Mg. Umowa zostanie zawarta na okres 3 miesięcy tj. od dnia 11 stycznia 2021 r. do dnia 10 kwietnia 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARDI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365944623

7.3.3) Ulica: Morcinka 17

7.3.4) Miejscowość: Kaczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 43-417

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 501800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-02-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.