eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceAdaptacja budynku po Zgromadzeniu Sióstr Zakonnych w miejscowości Lubcza: Cz. I: Zagospodarowanie terenu; Cz. II: Roboty budowlane w zakresie remontu budynku; Cz. III: Dostawa elementów wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku po Zgromadzeniu Sióstr Zakonnych w miejscowości Lubcza: Cz. I: Zagospodarowanie terenu; Cz. II: Roboty budowlane w zakresie remontu budynku; Cz. III: Dostawa elementów wyposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ryglice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku po Zgromadzeniu Sióstr Zakonnych w miejscowości Lubcza: Cz. I: Zagospodarowanie terenu; Cz. II: Roboty budowlane w zakresie remontu budynku; Cz. III: Dostawa elementów wyposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-387e5fc5-3ca1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003659/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Adaptacja budynku po Zgromadzeniu Sióstr Zakonnych w miejscowości Lubcza. Część I Zagospodarowanie terenu. Część II Roboty budowlane w zakresie remontu budynku. Część III Dostawa elementów wyposażenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255771/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341192,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Zagospodarowanie terenu:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem:
1) opaski z kostki brukowej wokół budynku - oznakowanie miejsca robót, rozbiórka nawierzchni i chodników z płyt betonowych, wykonanie wykopów z odwiezieniem urobku na miejsce składowania, korytowanie, przygotowanie i rozścielenie podsypki cementowo-piaskowej, formowanie i zagęszczenie nasypów, ustawienie obrzeży betonowych, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne oraz wykonaniem podbudowy cementowo-piaskowej, wypełnienie spoin zaprawą cementową, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, wypełnieniem spoin.
2) parkingu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - oznakowanie miejsca robót, wykonanie wykopów z odwiezieniem urobku na miejsce składowania, korytowanie, przygotowanie i rozścielenie podsypki cementowo-piaskowej, formowanie i zagęszczenie nasypów, ustawienie obrzeży i krawężników betonowych, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne oraz wykonanie podbudowy oraz warstwy odcinającej, podsypki cementowo-piaskowej, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, wypełnieniem spoin, uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich robót budowlanych.

Przedmiotem zamówienia objęte są roboty ujęte w elementach nr 4 i 5 przedmiaru robót dla inwestycji pn. ,,Budynek mieszkalny nr 52 w miejscowości Lubcza Roboty remontowo-budowlane część II”, opracowanego przez inż. Kazimierza Ślusarczyka, 18.10.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 98017,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Roboty budowlane w zakresie remontu budynku:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem:
1) Wymiana pokrycia dachu - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie konstrukcji więźb dachowych, montaż membrany dachowej, pokrycie dachu blachą trapezową T18, powlekaną o grubości 0,5mm, obróbki z blachy powlekanej
2) Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 12 cm - czyszczenie i mycie elewacji, ręczne, przygotowanie mas i zapraw - mieszarki mechaniczne (wolnoobrotowe), stosowane do mieszania mas, zapraw i klejów budowlanych, cięcie płyt izolacji termicznej, mocowanie płyt, kształtowanie powierzchni tynków
3) Remont posadzek z parkietu- szlifowanie starych parkietów, mechanicznie, posadzka z deszczułek, lakierowanie parkietu.

Przedmiotem zamówienia objęte są roboty ujęte w przedmiarze robót dla inwestycji pn. ,,Budynek mieszkalny nr 52 w miejscowości Lubcza Roboty remontowo-budowlane część I”, opracowanym przez inż. Kazimierza Ślusarczyka, 18.10.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

4.5.5.) Wartość części: 205700,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostawa elementów wyposażenia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia:
1) Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem wykonany ze stali nierdzewnej szt. 4

2) Urządzenie sanitarne porcelanowe „Kompakt” szt.4

3) Brodzik natryskowy z kabiną szt. 4

4) Umywalka porcelanowa wraz z armaturą szt. 4

5) Kuchenka elektryczna szt. 4

6) Drzwi wewnętrzne szt. 19 i zewnętrzne szt. 1

Przedmiotem zamówienia objęte są dostawy ujęte w elementach nr 1, 2 i 3 przedmiaru robót dla inwestycji pn. ,,Budynek mieszkalny nr 52 w miejscowości Lubcza Roboty remontowo-budowlane – część II”, opracowanego inż. Kazimierza Ślusarczyka, 18.10.2021 r., zgodnie z wymaganiami zawartymi w SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Roboty remontowo – budowlane budynku mieszkalnego nr 52 w miejscowości Lubcza, opracowane przez inż. Kazimierza Ślusarczyka, 18.10.2021 r.

Dostawa przedmiotu zamówienia pod adres: ul. Mickiewicza 27, 33-160 Ryglice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39236000-5 - Kabiny natryskowe

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

44221200-7 - Drzwi

44411000-4 - Wyroby sanitarne

44411300-7 - Umywalki

44411740-3 - Miski klozetowe

4.5.5.) Wartość części: 37474,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95248,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116695,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95248,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano Remontowa MAD-BUD inż. Grzegorz Madej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852152040

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka 115

7.3.5) Kod pocztowy: 38-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95248,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194017,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484737,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194017,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano Remontowa MAD-BUD inż. Grzegorz Madej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6852152040

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka 115

7.3.5) Kod pocztowy: 38-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194017,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88284,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88284,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88284,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano Remontowa MAD-BUD inż. Grzegorz Madej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852152040

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka 115

7.3.5) Kod pocztowy: 38-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88284,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI, pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII, pkt 8.2 podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.