Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00463886/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu ruchomego do oznaczania tras dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/dpin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu ruchomego do oznaczania tras dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c7976e-61b8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/47/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ruchomego do oznaczania tras do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42418290-8 - Urządzenia do wyciągów narciarskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marabut sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67710113357
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-070
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana wodomierzy wraz z wdrożeniem zdalnego systemu odczytu i nadzoru w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla SMLW ,,Kozanów IV" we Wrocławiu
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych oraz gastronomicznych celem przeprowadzenia w dniach 6-8 października 2025 r. szkolenia pracowników okręgu Sądu Okręgowego we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa leków i środków leczniczych weterynaryjnych, drobnego sprzętu weterynaryjnego dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - 4 części
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych ( dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.
- Remont sanitariatów na parterze w Szkole Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.