Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537806/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00552113/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
w Ryżkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RYŻKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 75
1.5.2.) Miejscowość: Ryżki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsryzki@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ryzki.naszdps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204b02ae-b471-42bc-b2d2-26ca2f2ef5721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznejw Ryżkach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-204b02ae-b471-42bc-b2d2-26ca2f2ef572
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1-U/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji codziennych posiłków dla 110 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ryżkach.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, co nie ma negatywnego wpływu na konkurencję. Brak podziału na części podyktowany jest względami ekonomicznymi. Niniejsze zamówienie dotyczy zakresu o zasięgu tylko jednego Domu Pomocy Społecznej, który sprawia, iż wykonanie go w ramach jednej części i przez jednego wykonawcę będzie stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.
3. Zamawiający określa następujące, szczegółowe wymagania w zakresie żywienia i świadczenia usługi:
1) Posiłki dla mieszkańców winny być dostarczone o ściśle ustalonych porach dnia tj.: śniadanie do godziny 8.00, obiad do godziny 13.00 i kolacja do godziny 18.00.
2) Dostawa posiłków może odbywać się dwa razy dziennie – śniadanie oraz obiad łącznie z kolacją z wyjątkiem dni, kiedy kolacja jest ciepła.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1a do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 963600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143873,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 963600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMI Żywienie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525613130
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 963600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Zalesie w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi całodziennego, kompleksowego żywienia pacjentów UCZKIN
- Usługa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
- Kompleksowa realizacja usług cateringowo-gastronomicznych w ramach IV Kongresu Nauk Rolniczych
- 271.2025 wyłonienie wykonawcy usług cateringowych i gastronomicznych dla potrzeb uczestników konferencji: Quantum Optics XI.
- Wykonanie i dostarczanie posiłków gotowych w formie cateringu dla dzieci uczęszczających do żłobka i przedszkoli na terenie Gminy Mirów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.